Hij ging erna gewoon nog ff mee doorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Stem - Mompelen is binnensmonds praten en dat is niet toegestaan!
Alsof hij zich daar een yota van aantrekt!
Op het moment doen ze beidequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
zal hem de groetjes doen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventje![]()
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janneman is zelf de jury
jaja, ze weten ze uit te kiezen hoor. Lieke mag al blij zijn dat er een lap voor haar is gekocht.
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
Precies, dit is pure terror die 2 op de streams.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggen![]()
![]()
Omdat het Huub en Lieke niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.
Wat die jury betreft, hij zei eerder vanavond iets waardoor ik denk dat Mayday er ook in zit... en we weten hoe die over Lieke denkt.
of beide een week lang een plastic zak over hun kopquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
Gewoon exit die tweequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok!, ik ga even afliggen Welterusten. (en nog steeds bereid om meer te doen als een post op een forum plaatsen om mijn afschuw op de gang van zaken te tonen.)
![]()
![]()
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!quote:
ze namen net wel even het boek waar Naad in schrijft in beeld. Om te laten zien dat er geen briefje in zat..quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!
Ze laten het gewoon toe![]()
Ik hoop het. Ik snap ook niet wat hij zo tegen Lieke heeft terwijl hij amper wat van het programma afweet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Japie mag mee naar de optredens van Huub en Lieke
Huub is helemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |