Lieke gaat niet mee,want ze zei in het kantor toen ze het hoorde van Jaap nou dat is mooi dan ben ik alleen met die anderequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag Lieke ook mee dan tegenwoordig?
quote:
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Op Sly, maar dan wordt je dus geband, hele account was weg
Het verbaasd me dat die snol uberhaupt kan schrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Wat is Nadia allemaal aan het neerpennen voor haar Dennisje?
Sekte. Dat woord schoot ook in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.![]()
Danny is een aap Danny is een aahaap.![]()
![]()
![]()
Zei hij dat????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.quote:
Dan heb je hem net niet gehoord.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:37 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.
Dat gastenboek vindtie prachtig, al die aandacht.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Brian zei ook je moet gewoon een streep trekken je bent wie je bent.
Echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Ja van de ene kies naar de andere kies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.
The story of his life: Een hoop gelul maar geen aktie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
Zit er ook op te wachten..maar helaas........quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo kom op met die popo.Of is de plasmaboy op vakantie.
Nee.. Dennis wil direct GROOT beginnen!! Het liefst een platencontract bij EMI en het managment van Jan Smit en over een maand Ahoy vol... en nu maak ik niet eens een geintjequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
SCHRIFTJE ???????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef Marieke_B het volgende:
En Dennis mag weer in het schriftje lezen...het is inmiddels een heel verhaal
Volgens mij ging het over het kraken van de botten van Brian. Amanda mag hem niet meer een tikje geven anders gaat het fout!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef 2live het volgende:
Waar waarschuwt Brian nu weer voor?
Mag alleen als Nadia het in haar safaribroekje goedkeurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. Dennis wil direct GROOT beginnen!! Het liefst een platencontract bij EMI en het managment van Jan Smit en over een maand Ahoy vol... en nu maak ik niet eens een geintje![]()
Bij mij ook vanavond. Ik plaats ze al niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ik klik de gifjes telkens weg, hoor. Duurt me veel te lang met laden.
En dat geloven wij? Hij weet ECHT wel wat de algemene strekking is van die reacties hoor...reken maar dat 'm dat wel ingefluisterd is door het hokje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op stream 3 de herhaling zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Gadver....heeft die kabouter dat kutlied gezongen uit r'dam?
Dan heb ik niks gemist......
Heejuhh...niks mis met Rotterrrdam.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op stream 3 de herhaling zien![]()
Jaap is altijd wel grappig geweest.Maar toen hij met Dennis moest spelen bleef daar niks meer van over.Gelukkig kan Jaap nu weer zijn eigen zijn.Ook alweer een fout van de redactie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe langer DGK duurt, hoe komischer Jaap wordt..............itt de rest..........
Nadia is in alle opzichten nep.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Nadia komt toch uit Nijmegen! Waarom heeft ze de zachte g niet meer dan? Nu heeft ze zo'n bekakte kutstem! Met die 'R'
ik heb hulp nodig, is voor mijn toekomst, is moeilijk.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:53 schreef Scandalous het volgende:
tja, is een lastige keuze om te maken, echt lastig.... morgen, 100% dit en dat zus en zo lellelelele....
Hij is bang voor zijn imagoquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Dennis wil geen optreden in de gouden kooi doen....
Steek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Janice: iedereen hier krijgt een single, maar jij kan zingen en waarom heb jij geen single?
Ach joh... zijn ballen vroren erbij af, dus.... enjoy de beeldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Dennix: Ja dat is dus de hele grap ! uuuuuh, alsof hij het zelf bedenkt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
J: Maar JIJ bent de jongen die kan zingen...da's de grap
(Ik hoor geschater uit het hokje)
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Zijn verdiende loon!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach joh... zijn ballen vroren erbij af, dus.... enjoy de beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |