Ja Brian....quote:Op zondag 18 november 2007 21:08 schreef beroepslurker het volgende:
Jemig alles was hier weg, heb ik dat allemaal "bewerkstelligd" met mijn gekloot met die topics?
quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:40 schreef beroepslurker het volgende:
Heb een topic verkeerd geopend, zou dat verwijderd kunnen worden? Eerste poging, dus excuses.
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Petre, zou dat topic SC 457 nog een keer geopend kunnen worden? Of ben ik al te laat?
Heb t alleen maar bij elkaar geraaptquote:Op zondag 18 november 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
![]()
[..]
Jij bent ook aardig creatief....
Kaas en oranje bh´squote:Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een muis valt ook wel wat te leren...![]()
Mij lukt dat nooit, uit vorige topics quoten, heb me er maar bij neergelegd...quote:
Wat een lol he Py?quote:
Webcam maar achter slot en grendel gezetquote:Op zondag 18 november 2007 21:16 schreef ppi het volgende:
De Moderatie schijnt streng te zijn hedenavond.
En nu weer van die moeilijke afkortingen.....nee het is mijn avondje niet....quote:
Verstandig.quote:Op zondag 18 november 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Webcam maar achter slot en grendel gezet![]()
[COS #2840] Glennis Night has left the buildingquote:Op zondag 18 november 2007 21:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een lol he Py?Kan nu al verlangen naar de prachtige topic die jij straks gaat openen
![]()
![]()
Huh ?quote:
Ik kom niet meer bijquote:Op zondag 18 november 2007 21:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En nu weer van die moeilijke afkortingen.....nee het is mijn avondje niet....![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1tCVnKXo-Q0
Heb jij een webcam?quote:Op zondag 18 november 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Webcam maar achter slot en grendel gezet![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, maar dat is allemaal COS, dat telt hier niet![]()
Of je bent een heel erg goed kudtkloontje......quote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef beroepslurker het volgende:
...enfin....niemand die nú nog denkt dat ik een kudtkloon ben.....
Jaquote:
Nee, daar ben ik streng in, is daar veel makkelijkerquote:Op zondag 18 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tis toch ook een topic openen?![]()
Ik ben net zo wantrouwig als de FBI, CIA, KGB en NKVD bij elkaar.quote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef beroepslurker het volgende:
...enfin....niemand die nú nog denkt dat ik een kudtkloon ben.....
Malle Pietje, ik kom niet meer bijquote:Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben net zo wantrouwig als de FBI, CIA, KGB en NKVD bij elkaar.
Zeg maar als Bromsnor en Swiebertje..
Heb verschillende spelscenario's laten doorrekenen.
Theoretisch kun je Malle Pietje nog zijn.
Ja hoor .. Lees ut blog maar .. webcam snoertje is te kortquote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je poezen zien?...![]()
Ik kijk iedere dag even naar je belevenissen......vandaag weer een extra editie zag ik.quote:Op zondag 18 november 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor .. Lees ut blog maar .. webcam snoertje is te kort![]()
Wou er even een licht irrationeel fotootje bij plaatsen met als doel jullie eevn in een lichte staat van sensationele verwarring te brengenquote:
Ja, dát is waar! Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 21:34 schreef Py het volgende:
[..]
nouja tis een beginnetje toch
ikkannut iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |