Die mogen wat mij betreft direct bij het groot vuil.quote:Op zondag 4 november 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Gasten tegen D: Loop jij altijd zo netjes rond,
D: Ja meestal wel
G: Thuis ook
D: Meestal in spijkerbroek met overhemd en jasje
G: Waarom dan
N: We spelen hier vuilnismannetje!!! WE zitten hier toch als miljonair.
Nou dat is bij sommigen waaronder N, B en A niet te zien.
Kim komt en dan komt er een nieuw nog groter bed in de MB en mogen ze daar met zn allen slapen (H,L,K&J bedoel ik dan)quote:Op zondag 4 november 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk lekker wijf komt er dan als gastspeler?
Pffff, boeiend ook
Ja ik hoorde het ook en daarna zei die we mogen het er niet over hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 23:43 schreef Margo37 het volgende:
1 van die bandleden tegen Huub over Fok, was niet echt goed te verstaan maar we mogen het er niet over hebben zegt Huub maar hij kon het wel begrijpen![]()
Als je zo snel bent als Amanda , no problem, maar ik verwacht nix meer vanavond.quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
zou ik nog ff snel kunnen douchen denken jullie?
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
Misschien na de EXIT VAN BRAIN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Komt die nieuwe gastspeler nou nog ofnie?
mwhahaquote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je zo snel bent als Amanda , no problem, maar ik verwacht nix meer vanavond.
Jij gaat mij toch niet blij maken met een dooie mus?quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !![]()
![]()
![]()
Je wil er gewoon netjes bij zitten voor als die gastspelert komtquote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb, gingen beiden PRIMA in Gemert!quote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef carpediem23 het volgende:
Kim komt niet meer terug als butler ,adat vertelde ze de vorige keer. Dus misschien wel als gast speelster. Wiw ging er beter gisteren Huub of Brian? Iemand erachter gekomen als Brian is uit gejoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |