abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 23:33:03 #1
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47695086
sorry...
* Ian schraapt de keel *

Een Hartelijk Welkom Lieve Fokkerts!

Ophouden met die flauwe rotgeintjes en vertel wat we misschien wel hebben gemist!
Oh, pardon...
Ik zou Gert niet teleur willen stellen



Na Natasia's Return in de Kooi laat ze iedereen weten dat het zingen goed is gegaan maar dat ze moeite had haar kindje weer achter te laten.

Huub kleeft al vrij snel aan Natasia vast en laat haar een uur lang (figuurlijk getypt) niet meer los...
Tot grote ergernis van menig Fokkert.


Cap van Bright_Side_Of_Life

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na zich uitgebreid te hebben uitgeleefd in de jacuzi, worden Brian en Amanda naar binnen geroepen.
Iedereen moet verzamelen, er gaat wat gebeuren!



Cap van Bright_Side_Of_Life

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De COS staat ondertussen voornamelijk in het teken van de vermeende Snode Plannen die door Brian en Jaap in uitvoering zijn gebracht, er zou wat zijn gestolen!

Vorm nu ook ZELF een mening!
http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Cap door: Prospera
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De halve COS schijnt te hopen op een videoboodschap over "de Diefstal" of "Japio vraagt 24 uur aan"
Spanning...
Niet te houden...

Dan begint het filmpje
En ja hoor, het is een "gefeliciteerd" filmpje...
Brian en Natasia mogen a.s. zondag vanwege het halve jaar dat ze in DGK verblijven 3 gasten uitnodigen.

Woohoo....

Brian: Samen staan we sterk, fijn dat je er nog bent!
Natasia gaat even netjes dankjewel zeggen...

Wees gerust, wilde meute Huub aanhangerts en anders gezinden:
Deze bonus geld voor IEDERE BEWONER die een half jaar blijft zitten.



Zoals u ziet zijn Jaap en Amanda ook ERG blij voor hun lieve groepsgenootjes.

Cap door: Prospera

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vervolgens gaan de bewoners over op het samenstellen van een Guest List voor hun grote Party...
Syl doet noteren want die kan schrijven volgens Natasia.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve Fokkertjes,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.


Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige en op het moment nog ERG frisse SC (slowchat)-topic: [SC # 22] Koffie met lekkers....

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Mocht u hier enkel komen om te zieken door meerdere malen hetzelfde bericht te posten, eventueel onder een ander account, wens ik u van harte een ziekte naar keuze toe.
Denk dan aan een lichte verkoudheid of een opkomend griepje.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, een laffe:

Game On!
pi_47695144
Puikende OP weer!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_47695201
Het voordeel van deze OP's is dat je de COSsen niet meer hoeft te lezen, je kijkt gewoon effe naar de OP van elke COS, de streamverslagen kunnen nu dus ook wel weg
pi_47695223


Edit: vooral dat zweepje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47695226
brian valt eric aan op het feit dat ie een sigaret opsteekt in huis

natasia zegt dat ze er nu even geen problemen mee heeft dat ie zijn gang kan gaan

tis allesmaal érg gezellig

een beetje té

pi_47695233
Is mij te gezellig in dat huis, ik ga lekker liggen,

Ajoe lieve mensen (K)
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 23:36:48 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_47695275
Mijn hemel Ian_Nick
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 maart 2007 @ 23:36:54 #8
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47695282
een ziekte naar keuze, ROFLMAO
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 23:36:58 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47695286
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgt, is dat geluid verstomd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_47695292


truste veel te saai.........
pi_47695304
na alle cossen weet te hebben nagelezen heb ook ik een mening over het lieke-huub item.
Ik denk echt dat ze elkaar echt heel leuk vinden, er is duidelijk een aantrekkingskracht tussen die 2.
echter in de normale wereld ga je elkaar dan langzamerhand beter leren kennen en kom je er achter of het ook qua denkbeelden klikt. Lieke loopr m.i. een beetje te hard van stapel en wil meteen allerlei zekerheden en uitspraken van huub, die je normaalgesproken ook niet zou eisen van iemand waarmee je net een paar keer mee bent uitgeweest. Daarnaast kan ik huub ook wel begrijpen dat hij niet beperkt wil worden in zijn doen en laten omdat hij uiteindelijk niet voor niets meedoet aan een programma dat een zeer grote inpact heeft op je privacy.
Ik denk dat het beter is om ''als goede vrienden'' uit elkaar te gaan, deze relatie is gedoemd te mislukken in deze situatie. Een relatie kan zich gewoon niet goed ontwikkelen zo.

Daarbij is het grappig om silvia's reaktie te zien, zij is altijd zo zeker geweest van huub affectie en ziet nu (denk ik) in dat dat toch niet zo vanzelfsprekend was als ze altijd heeft aangenomen. Ze ziet lieke niet als het vriendinnetje van haar vriend, maar als een soort van tegenstander.

Als ik lieke was zette ik er een punt achter, nu alles nog pril is, ik zou er persoonlijk niet goed tegen kunnen als ik mijn eigen liefdesleven en plein publc besproken zie worden op fok en andere fora
pi_47695307
DKG is saai maar Ik blijf nog even op, ben toch zo benieuwd naar de volgende COS..
pi_47695366
Sylvia is de enige die Huub het zwijgen kan opleggen
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 23:39:08 #14
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47695384
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Haroula het volgende:
Ik blijf nog even op, ben toch zo benieuwd naar de volgende COS..
Godsamme, ik had net besloten dat dit mijn laatste werd voor vandaag!

Nu kan ik het natuurlijk niet maken geen nieuwe COS te bouwen straks
  maandag 26 maart 2007 @ 23:39:12 #15
130054 demins
We weten niks
pi_47695385
Waar praten ze nou over?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 23:39:48 #16
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47695416
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgd, is dat geluid verstomd.
V-o-l heeft al geld geboden,
Maar jullie betalen nog altijd beter
pi_47695430
Ze zijn Samantha vergeten, de masseuse.
pi_47695453
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef demins het volgende:
Waar praten ze nou over?
een feest omdat een paar mensen een half jaar in het huis zitten.....o.i.d.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:40:39 #19
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47695458
OLODUM?
  maandag 26 maart 2007 @ 23:41:29 #20
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47695499
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef demins het volgende:
Waar praten ze nou over?
Het grote 200-dagen feest. Ze mogen dan een pittig budget uitgeven
Keep the Sunny Side Up
pi_47695505
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgt, is dat geluid verstomd.
Er worden ook geen meerdere COSSEN meer geopend, niemand durft meer want niemand kan tegen Ian_Nick op
pi_47695551
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Vroeger hoorde je nog wel eens mensen lispelen dat de streamverslagen van die incontinentieluiers op v-o-l toch wel OK waren. Maar sinds Ian_Nick hier de OP's verzorgt, is dat geluid verstomd.
PARDON
Hangplek voor vrije gedachten
pi_47695553
Brian denkt dat Sylvia zijn secretaresse is...Hij bedenkt niks en herhaalt alles alsof hij ze uitgevonden heeft!

Jaap wil niet meer entertainer worden?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  maandag 26 maart 2007 @ 23:42:42 #24
130054 demins
We weten niks
pi_47695568
Moet Jaap nou als Bassie & Adriaan?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47695572
Er worden Ian ook veel te veel veren tussen zn zachte billetjes gedouwd! Gert, ik eis een verbod op de 3 a 4 complimentposts die de OP steevast volgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')