abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54719371
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
...
Dat zeg ik niet, ik hoop natuurlijk dat hij dan ook geluk heeft...
oww, en ik maar denken dat je al 32 topics lang hoopt dat hij ontslagen zal worden...
  maandag 19 november 2007 @ 17:47:48 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54720338
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

oww, en ik maar denken dat je al 32 topics lang hoopt dat hij ontslagen zal worden...
Klopt, maar aangezien dat tóch niet zal gebeuren, hoop ik maar dat hij ons met héél veel geluk kampioen maakt!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 november 2007 @ 17:50:01 #153
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54720376
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:46 schreef Bakf het volgende:

[..]

???

Van Servië en Ivoorkust gewonnen, tegen Argentinie gelijk en tegen Portugal op het nippertje verloren.
Overdrijven is ook een kunst.
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!!
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:48 schreef Bakf het volgende:

[..]

De ELO-lijst is objectief, de mening van zeurende Hollanders is dat niet.
Je hebt leugens, grotere leugens en statistieken! Dus hoezo objectief!?
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Objectief: ja.
Maar waar in is het objectief? Ik kan honderden lijstjes en statistieken maken, maar dat zegt toch geen bal. Het gaat om de bekers.
Inderdaad, nog iemand met stront in de ogen!

[ Bericht 24% gewijzigd door Barca op 19-11-2007 17:55:13 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54720557
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar aangezien dat tóch niet zal gebeuren, hoop ik maar dat hij ons met héél veel geluk kampioen maakt!
Dat is ook hypocriet.
pi_54720627
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is ook hypocriet.
en laf
  maandag 19 november 2007 @ 18:28:21 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54721245
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is ook hypocriet.
Waarom? Moet ik dan maar hopen dat mijn vaderland kut presteert op het EK?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 november 2007 @ 18:39:15 #157
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_54721542
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:11 schreef Tennessee het volgende:

Je wil dat mensen ophouden met schermen met rankings en dan kom je zelf met verloren oefenwedstrijden om je punt te onderstrepen?!?!?!
Nee, mijn punt was:
1 verlieswedstrijd op een toernooi in de knock out fase is dodelijk.

Maar voor de hijgerige ranking fetisjisten is het dan slechts 1 nederlaag, die wegvalt tegen allemaal die bedroevende winstpotjes tegen non-landen.

Terwijl natuurlijk die verloren kwartfinale is, waar je alles aan moet ophangen, álle kwalificatiewedstrijden zijn ondergeschikt aan een wedstrijd als tegen Portugal op het WK 2006.

Stel Nederland verliest weer in de kwartfinale op het EK 2008, zul jij zeker met de fantastische verlies/winst statistiek van van Basten op de proppen komen en zeggen dat het een geweldige coach is voor Oranje "want hij heeft maar 5 keer verloren".
pi_54721638
Maar juist zo'n knockoutwedstrijd verlies je vaak op pech of andere niet in de hand hebbende invloeden. Poulewedstrijden kom je juist door op je kwaliteit omdat je daar een eventueel foutje nog kan rechtzetten.
pi_54721701
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar juist zo'n knockoutwedstrijd verlies je vaak op pech of andere niet in de hand hebbende invloeden. Poulewedstrijden kom je juist door op je kwaliteit omdat je daar een eventueel foutje nog kan rechtzetten.
Nederland is er de laatste 2 toernooien echt niet op pech uitgegaan hoor
  maandag 19 november 2007 @ 18:54:16 #160
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_54722005
Ik vind ook nooit dat je je blind moet staren op pech. Guus Hiddink zei gister, dat de bal op de paal van Rusland tegen Israel geen pech was, maar ook kwaliteit.

Je kunt wel objectief vaststellen, dat sinds 2000 landen als Italië, Frankrijk en Portugal een hele goede reeks neerzetten als het gaat om het spelen van (1/4 - 1/2) finales en dat landen als Nederland en Spanje dan het onderspit delven.

Dan gaat het pas namelijk echt om slimmigheid en mentaliteit. Portugal heeft bewust aangestuurd op een vechtwedstrijd met Nederland omdat we hier helemaal niet tegen gewapend zijn, op een enkeling na.
pi_54724704
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nederland is er de laatste 2 toernooien echt niet op pech uitgegaan hoor
Gelukkig zeg je laatst twee .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54731375
quote:
Spelers willen Van Basten graag behouden

Marco van Basten kan op onvoorwaardelijke steun van de Oranje-selectie rekenen. De internationals hopen stuk voor stuk dat de bondscoach zijn contract bij de KNVB met twee jaar gaat verlengen.

Rafael van der Vaart bejubelt de werkwijze van Van Basten. "Hij gaat goed met de pers om, valt ons nooit af in de media. Het Nederlandse publiek is heel kritisch. Als je dit in Duitsland vertelt word je voor gek verklaard", zegt hij tegenover Sportweek.

Aanvoerder Edwin van der Sar is lovend over het begrip van de bondscoach toen hij zijn mening liet horen over de afwezigheid van enkele prominente spelers. "Van Basten respecteerde mijn mening over Van Bommel en Ruud. Met Van Nistelrooy is hij er vervolgens uitgekomen door onderlinge gesprekken. Met Van Bommel is het lastiger. Ruud wilde de dialoog, Mark niet."

Ondanks dat het merendeel van de selectie pleit voor een langer verblijf zijn enkele spelers ook sceptisch. Clarence Seedorf laat de beslissing om langer te blijven aan Van Basten. "We moeten wachten wat er gebeurt op het EK en wat hij zelf wil."
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:26:56 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54731797
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 06:58 schreef Bakf het volgende:

[..]
Natuurlijk, iedere international die nu zegt dat hij liever een andere bondscoach heeft, heeft het gedaan bij Marco van Basten en zit tijdens het EK op de bank, tribune of thuis. Logisch dus dat iedereen zijn vertrouwen uitspreekt in Van Basten, de man die nog meer aan vriendjespolitiek doet dan Frank Rijkaard als bondscoach.
pi_54731945
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk, iedere international die nu zegt dat hij liever een andere bondscoach heeft, heeft het gedaan bij Marco van Basten en zit tijdens het EK op de bank, tribune of thuis. Logisch dus dat iedereen zijn vertrouwen uitspreekt in Van Basten, de man die nog meer aan vriendjespolitiek doet dan Frank Rijkaard als bondscoach.
Misschien zijn ze gewoon tevreden over Van Basten. Tenslotte winnen ze bijna elke wedstrijd onder zijn leiding.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54733509
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom? Moet ik dan maar hopen dat mijn vaderland kut presteert op het EK?
Als je zolang compleet aan het afzeiken bent, en zo tegen een persoon bent en je in de kwalificatiereeks hoopt dat ze verliezen en niet door gaan, zodat de bondscoach ontslagen wordt; maar dan wel haantje de voorste bent bij een EK en staan juichen wanneer ze het wel redden; dat vind ik behoorlijk hypocriet ja.

Het is wat anders als je liever iemand anders als trainer ziet; maar jij bent finaal tegen Oranje onder deze bondscoach. Dan moet je op het EK ook maar wat anders gaan doen.
pi_54733526
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik vind Van Nistelrooy en van der Sar nou niet echt de mensen die zich druk zullen maken om vriendjes met van Basten te worden .
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:32:21 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54733612
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je zolang compleet aan het afzeiken bent, en zo tegen een persoon bent en je in de kwalificatiereeks hoopt dat ze verliezen en niet door gaan, zodat de bondscoach ontslagen wordt; maar dan wel haantje de voorste bent bij een EK en staan juichen wanneer ze het wel redden; dat vind ik behoorlijk hypocriet ja.

Het is wat anders als je liever iemand anders als trainer ziet; maar jij bent finaal tegen Oranje onder deze bondscoach. Dan moet je op het EK ook maar wat anders gaan doen.
Nooit heb ik gehoopt op een nederlaag en daarbij, hoe kom jij erbij dat ik als voorste zou staan te juichen bij een Europese titel? Altijd zal ik hopen op successen voor Oranje, maar onder Marco van Basten zie ik het gewoon niet gebeuren. Maar als hij op basis van zijn gouden pik de titel wint, ben ik ook gewoon blij. Niet voor Van Basten, maar voor de hele natie.
pi_54734012
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nooit heb ik gehoopt op een nederlaag en daarbij, hoe kom jij erbij dat ik als voorste zou staan te juichen bij een Europese titel? Altijd zal ik hopen op successen voor Oranje, maar onder Marco van Basten zie ik het gewoon niet gebeuren. Maar als hij op basis van zijn gouden pik de titel wint, ben ik ook gewoon blij. Niet voor Van Basten, maar voor de hele natie.
Jij gaat mij nu echt niet vertellen dat je geen enkele hebt gepost dat je hoopte dat NL zou verliezen of het EK niet zou redden, zodat van Basten ontslagen zou worden ! Als voorste was natuurlijk een overdrijving, want uiteraard sta ik daar dan .

Overigens breekt ook Willem van Hanegem in het AD een lans voor Marco:
quote:
Johan Cruijff maakte indirect het werk van Van Basten belachelijk

Het zou mij verbazen als de KNVB en Marco van Basten straks niet met elkaar doorgaan. Sterker nog: ik zou het zelfs jammer vinden als ze na het EK met elkaar stoppen. Ik vind dat Van Basten het verdient om zijn werk verder uit te bouwen. Als je kijkt naar zijn resultaten met het Nederlands elftal, dan kun je niet anders dan zeggen dat hij het goed gedaan heeft.

Oké, het voetbal was vaak niet erg aantrekkelijk. Maar dat komt omdat een bondscoach zijn spelers laat binnenvliegen, even met ze traint en een wedstrijdje gaat spelen. Daar is speltechnisch weinig eer aan te behalen en dan heb ik het nog niet over de blessures waar je als bondscoach mee te maken kan hebben.

Juist omdat ik er zo tegenaan kijk, heb ik vanaf zijn aanstelling het overdreven enthousiasme over Van Basten bekritiseerd. Je moet gewoon de inbreng van een bondscoach niet overschatten. Ze kunnen allemaal net zo gemakkelijk winnen als verliezen en zijn heel erg afhankelijk van de jongens die ze even tot hun beschikking hebben. Dat enthousiasme over hem heeft Marco, zonder dat hij daar zelf wat aan kan doen, parten gespeeld. Ik ging me gewoon ergeren, net als een heleboel andere mensen.

Het was toch ook ongeloofwaardig dat een man als Johan Cruijff, die vroeger toch echt een grote speler was, de meest slechte wedstrijden ging goedpraten. Dat sloeg toch nergens op? En als het echt té slecht was, dan had hij die wedstrijd toevallig niet gezien.

Nou, met zulk gedrag bewijs je je vriend geen goede dienst, dacht ik. Ik heb er zelf ook wel eens de neiging toe hoor, om een aardig iemand in bescherming te nemen. Maar ik verlies daarbij nooit de feiten uit het oog. Wat slecht is, is slecht en moet je niet goedpraten.

Dan maak je je belachelijk en in het geval van Cruijff is het nog erger want hij maakte het werk van Van Basten indirect belachelijk. Daarmee heeft hij het Nederlandse voetbal en het Nederlands elftal geen goede dienst bewezen.

Op basis van de resultaten zou je Van Basten dus moeten zien te behouden voor Oranje. Veel mensen wijzen nog wel eens terug op die wedstrijd tegen Portugal tijdens het WK. Toen ging er inderdaad een heleboel fout. Maar ja, dat ging het ook toen ik in 2004 met Dick Advocaat bij Oranje op de bank zat in de halve finale tegen Portugal. En ik geloof dat Louis van Gaal het als bondscoach ook moeilijk had tegen de Portugezen. Dat land ligt ons qua voetbal gewoon niet zo goed.

Ook qua spelopvatting steun ik de bondscoach. Ik speel ook het liefst met 4-3-3, soms hou je dat tegen beter weten in te lang vol omdat het zo mooi is. Ik vind het in dat verband ook logisch dat, als je geen echte buitenspelers hebt, je een linksbenige op rechts zet en een rechtsbenige op links. Die komen eerder in schietpositie. Laten we daar niet te ingewikkeld over doen.

En verder zou ik de KNVB willen adviseren om in elk geval géén man boven of naast Van Basten aan te stellen. Dat heeft die jongen helemaal niet nodig. Laten we blij zijn met het werk van Marco; hiep hiep hoera, we gaan naar het EK. En laat niemand dit cynisch opvatten, ik meen het serieus.
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:55:05 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54734114
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij gaat mij nu echt niet vertellen dat je geen enkele hebt gepost dat je hoopte dat NL zou verliezen of het EK niet zou redden, zodat van Basten ontslagen zou worden !
Nee, serieus. Wilde wel dat men tot het besef zou komen dat Marco van Basten geen goede bondscoach is, maar wensen dat we ons niet zouden kwalificeren? Nee, nooit.

Het is alleen zo dat ik een andere bondscoach geschikter acht, deze zou een team kunnen smeden dat het de toplanden moeilijk kan maken en wellicht mee.

Van Basten heeft al het geluk nodig om met 1-0 te winnen van Albanië, Luxemburg en Slovenië en het is nu eenmaal geen garantie dat hij tijdens het EK opnieuw zoveel geluk heeft.

Want als het geluk eenmaal wegvalt, waar moeten we dan op terugvallen?
quote:
Als voorste was natuurlijk een overdrijving, want uiteraard sta ik daar dan .
Overigens heb ik een weddenschap lopen: als Oranje onder Van Basten de Europese titel pakt, scheer ik mijn kop kaal en spring de Amsterdamse grachten in tijdens de huldiging.

Niet dat ik verwacht dat het zal gebeuren!
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:48:06 #170
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_54735204
Weet je ik heb dat interview van Kessler bij Studio Voetbal gezien en andermaal is duidelijk dat Kessler ten koste van alles het Cruijf kamp (lees: Marco van Basten e.d.) tevreden wilt houden en is zagen aan de poten van Marco uit den boze. Bah... ik voorzie weer een debacle als tijdens het WK in Duitsland.

Van Basten: OPROTTEN!
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_54735243
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Echt MONTANA, doe ons een plezier en ga tijdens het EK ver weg met vakantie of zo. Val ons dan niet lastig met je negatieve gezeur over Van Basten.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:03:13 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54735505
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Bakf het volgende:

[..]

Echt MONTANA, doe ons een plezier en ga tijdens het EK ver weg met vakantie of zo. Val ons dan niet lastig met je negatieve gezeur over Van Basten.
Misschien ik iets te negatief, maar misschien ben jij iets te positief.
pi_54738061
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien ik iets te negatief, maar misschien ben jij iets te positief.
Ik ben niet te positief. Ik ben realistisch. Ik hoop dat Oranje Europees kampioen wordt - ze hebben best een kans - maar ik denk niet dat dat gaat lukken.

Maar ik weiger mee te huilen met de wolven in het enge bos die blind zijn voor de hedendaagse krachtsverhoudingen in het interlandvoetbal. Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer.

Als Oranje faalt, pech gehad dan. Dan hebben de spelers gefaald en niet de bondscoach want die heeft toch wel bewezen niet (meer) dogmatisch te zijn in zijn spelopvatting.
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:31:47 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54738543
Kom op, zeg. 1-0 tegen Albanië, Luxemburg en Slovenië is gewoon kut.

Zomaar wat uitslagen uit deze EK-kwalificatiereeks:

Griekenland 5 - 0 Malta
Duitsland 4 - 0 Cyprus
Azerbaijan 1 - 6 Servië
Oekraine 5 - 0 Faroe Islands
Faroe Islands 0 - 6 Frankrijk
Slovakia 7 - 0 San Marino
Denemarken 4 - 0 Liechtenstein
Andorra 0 - 6 Croatia
Zweden 5 - 0 Ijsland
Noorwegen 4 - 0 Hongarije
Noorwegen 4 - 0 Malta
Duitsland 6 - 0 San Marino
Rusland 4 - 0 Andorra
Israël 4 - 0 Estonia
Portugal 4 - 0 België
Polen 5 - 0 Azerbaijan
Ierland 5 - 0 San Marino
Frankrijk 5 - 0 Faroe Islands
Liechtenstein 0 - 4 Denemarken
Bosnia-Herzegovin. 0 - 4 Griekenland
Turkije 5 - 0 Moldova
Croatia 7 - 0 Andorra
Letland 4 - 0 Ijsland
Wales 1 - 5 Slovakia
Tsjechië 7 - 0 San Marino
Slovakia 6 - 1 Cyprus
Spanje 4 - 0 Liechtenstein
Schotland 6 - 0 Faroe Islands
Engeland 5 - 0 Andorra
Faroe Islands 0 - 6 Georgia

De grootste overwinning van Oranje was 3-0, thuis tegen Wit-Rusland.

Het is gewoon overduidelijk dat het na ruim drie nog altijd voor geen meter loopt, waarom zouden we dan ineens wel kans maken op een Europese titel? Puur door het geluk van Marco van Basten? Of denk je dat het ineens wél gaat lopen? Of zijn er andere aanknopingspunten?
pi_54738611
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
...
allemachtig, en dan noemen ze mij een kapotte langspeelplaat
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:36:06 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54738660
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef Tennessee het volgende:

[..]

allemachtig, en dan noemen ze mij een kapotte langspeelplaat
Kom ik ook een keer met cijfertjes, is het weer niet goed.
pi_54738688
Wat zeggen die cijfers? Wij mogen toch ook niet verwijzen naar andere landen om te laten zien dat onze resultaten wel goed zijn.
pi_54738718
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Kom ik ook een keer met cijfertjes, is het weer niet goed.
doe niet zo schijnheilig, het enige "nieuwe" in je post is die hele lijst met andere landen... riep jij niet steeds dat we ons daar niet mee moesten vergelijken als ik met alle slechte uitslagen van die andere landen kwam?
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:45:25 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54738876
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat zeggen die cijfers? Wij mogen toch ook niet verwijzen naar andere landen om te laten zien dat onze resultaten wel goed zijn.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

doe niet zo schijnheilig, het enige "nieuwe" in je post is die hele lijst met andere landen... riep jij niet steeds dat we ons daar niet mee moesten vergelijken als ik met alle slechte uitslagen van die andere landen kwam?
Deze cijfers gebruik ik alleen maar op de opmerking van Bakf ("Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer."), want het is wel degelijk mogelijk om met ruime cijfers te winnen. Het is onzin om te stellen dat er geen kleine landen meer zijn, dat het daarom niet vreemd is dat Oranje met slechts 1-0 wint van Albanië, Luxemburg (tweemaal) en Slovenië. Daarbij, het is een structureel probleem, als je ziet dat het niet éénmaal gebeurt, maar viermaal! Het loopt na drie jaar nog altijd voor geen meter, waarom zou het tijdens het EK wel goed gaan? Als het geluk ook nog eens wegvalt, zijn we zelf niet eens meer dan een B-team!
quote:
Laatste monsterzege Oranje dateert van 2003

'We willen aanvallen en een goede wedstrijd spelen', liet Oranje-bondscoach Marco van Basten deze week weten in de aanloop naar het EK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg. De keuzeheer hoopt in een systeem met vier aanvallers eindelijk weer eens een klinkende zege te boeken.

De laatste keer dat het Nederlands elftal aanvallend uit zijn slof schoot in een interland, dateert al van vier jaar geleden. Op 19 november was Oranje in de Amsterdam Arena veel te sterk voor Schotland (6-0). Dat duel betrof de return in de play-offs om een ticket voor het EK 2004 in Portugal.

Sinds die zege tegen de Schotten bleek een Oranje-overwinning met ruime cijfers een zeldzaamheid. In liefst veertig van de 52 interlands in die periode maakte Nederland maximaal twee doelpunten. Voorts scoorde de ploeg in zeven wedstrijden drie keer en in vijf interlands vier keer.
pi_54738909
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:

Het is gewoon overduidelijk dat het na ruim drie nog altijd voor geen meter loopt, waarom zouden we dan ineens wel kans maken op een Europese titel? Puur door het geluk van Marco van Basten? Of denk je dat het ineens wél gaat lopen? Of zijn er andere aanknopingspunten?
Om eerlijk te zijn speelt Nederland wel redelijk in wedstrijden tegen goede tegenstanders. Niet vriendschappelijk, maar in wedstrijden waar iets op het spel staat. Tegen Roemenië was de eerste helft heel behoorlijk en ook tegen Servië en Ivoorkust was het niet heel matig. Tegen Portugal en Argentinië was het resultaat niet goed, maar ik denk dat het wel genoeg zegt dat Nederland niet dik werd ingemaakt.

Misschien is Nederland niet gemotiveerd genoeg tegen kleine landen. 'Gewonnen wordt er toch wel', die gedachte speelt misschien in de gedachten van de spelers. Zelfde geldt voor vriendschappelijke wedstrijden, waarom vol strijden tegen Italië en Zwitserland, als de spelers een paar dagen erna voor het echie moeten in de competitie of beker? Alleen maar kans op blessures...
pi_54738936
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Het loopt na drie jaar nog altijd voor geen meter, waarom zou het tijdens het EK wel goed gaan? Als het geluk ook nog eens wegvalt, zijn we zelf niet eens meer dan een B-team!
Van Basten heeft dus het geluk aan z'n kont hangen, en jij hebt liever een andere coach waarvan je niet zeker weet of die ook zoveel geluk zou hebben, of het elftal aan het voetballen zou kunnen krijgen?
pi_54738982
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
....
Deze cijfers gebruik ik alleen maar op de opmerking van Bakf ("Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer."), want het is wel degelijk mogelijk om met ruime cijfers te winnen. Het is onzin om te stellen dat er geen kleine landen meer zijn, dat het daarom niet vreemd is dat Oranje met slechts 1-0 wint van Albanië, Luxemburg (tweemaal) en Slovenië. Daarbij, het is een structureel probleem, als je ziet dat het niet éénmaal gebeurt, maar viermaal! Het loopt na drie jaar nog altijd voor geen meter, waarom zou het tijdens het EK wel goed gaan? Als het geluk ook nog eens wegvalt, zijn we zelf niet eens meer dan een B-team!
...
Weer een prachtvoorbeeld van je grenzeloze overdrijven, negativisme en ontwijken. Er is een heel groot verschil tussen moeilijk scoren maar wél winnen en "Het loopt voor geen meter en dat zal het ook nooit doen onder Van Basten"
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:52:21 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739007
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van Basten heeft dus het geluk aan z'n kont hangen, en jij hebt liever een andere coach waarvan je niet zeker weet of die ook zoveel geluk zou hebben, of het elftal aan het voetballen zou kunnen krijgen?
Er is toch totaal geen garantie dat hij dat geluk blijft behouden?

Als het geluk wegvalt, heeft Marco van Basten niets over, er staat nog altijd geen team.

Een andere bondscoach zou er wellicht wél een goed voetballend en presterend team van kunnen maken.
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:55:17 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739059
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:51 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Weer een prachtvoorbeeld van je grenzeloze overdrijven, negativisme en ontwijken. Er is een heel groot verschil tussen moeilijk scoren maar wél winnen en "Het loopt voor geen meter en dat zal het ook nooit doen onder Van Basten"
Maar wat nou als het geluk wegvalt? Dan win je niet eens van Albanië, Luxemburg en Slovenë, dan laat je ook tegen Bulgarije punten liggen en plaats je je dus niet voor het EK. Wat nou als het geluk vanaf nu voorbij is? Op basis van welke aanknopingspunten verwacht je dan een goede prestatie van Oranje op het EK?
pi_54739065
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Er is toch totaal geen garantie dat hij dat geluk blijft behouden?

Als het geluk wegvalt, heeft Marco van Basten niets over, er staat nog altijd geen team.

Een andere bondscoach zou er wellicht wél een goed voetballend en presterend team van kunnen maken.
Hou toch eens op over dat geluk man! Heb jij een jeugdtrauma aan de Donald Duck overgehouden of zo? Waarom is 20 van de 27 winnen wél geluk, maar 2 van de 27 verliezen géén pech?
pi_54739117
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hans Klok ofzo?
pi_54739131
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:57 schreef Radegast het volgende:
Hans Klok ofzo?
lol!
pi_54739140
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op basis van welke aanknopingspunten verwacht je dan een goede prestatie van Oranje op het EK?
Motivatie, drie weken samen trainen, tegen goede tegenstander spelen die ook aanvallen, waardoor er ruimte komt.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:03:10 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54739200
Geluk bestaat niet natuurlijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:05:45 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739264
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hou toch eens op over dat geluk man! Heb jij een jeugdtrauma aan de Donald Duck overgehouden of zo? Waarom is 20 van de 27 winnen wél geluk, maar 2 van de 27 verliezen géén pech?
Hoeveel van die wedstrijden heb jij gezien?

Als er geen geluk en geen pech zou bestaan, waren de cijfers voor Nederland veel minder dan nu.
pi_54739276
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Geluk bestaat niet natuurlijk .
Ik weet niet wat je precies bedoelt met je opmerking, maar zoals ik al zei; "Waarom is 20 van de 27 wedstrijden winnen geluk, maar 2 van de 27 wedstrijden verliezen dan geen pech?"
pi_54739300
Geluk noem ik alleen als je wint in de laatste minuut of als je onterecht wint. Tegen Luxemburg is van beide toch echt geen sprake, maar dat noem je wel geluk. Omdat zij twee kansen krijgen in de slotfase?
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:06 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739335
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef RayMania het volgende:
Geluk noem ik alleen als je wint in de laatste minuut of als je onterecht wint. Tegen Luxemburg is van beide toch echt geen sprake, maar dat noem je wel geluk. Omdat zij twee kansen krijgen in de slotfase?
Omdat het ook heel goed anders had kunnen lopen, overtuigend was het in elk geval niet.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:16 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54739338
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je precies bedoelt met je opmerking, maar zoals ik al zei; "Waarom is 20 van de 27 wedstrijden winnen geluk, maar 2 van de 27 wedstrijden verliezen dan geen pech?"
Ik bedoel dat je geluk niet als eigenschap aan iemand kan binden en bang zijn dat het wegvalt .

Marco van Basten heeft met geluk gewonnen, hij heeft geen geluk, het is niets tastbaars waar je iemand op af kan rekenen. Hij heeft er niets voor gedaan, kan er niets aan doen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54739368
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoeveel van die wedstrijden heb jij gezien?
ga je weer met je ontwijken. ik heb ze op een enkele uitzondering na allemaal minstens 1x gezien en sommige wedstrijden heb ik zelfs 2x of vaker bekeken ondertussen. Je punt is? Jij was toch degene die niet meer keek omdat je het niet meer aan kon zien?
quote:
Als er geen geluk en geen pech zou bestaan, waren de cijfers voor Nederland veel minder dan nu.
En je blijft maar ontwijken... Als je niet bij AstroTV gaat werken moet je het echt in de politiek proberen Montana! Natuurlijk bestaat geluk en pech, maar ik geloof niet dat het als goedkope aftershave aan iemand vastzit. Voor de zoveelste keer, waarom is 20 van de 27 winst wél geluk, maar 2 van de 27 verlies géén pech?
pi_54739370
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Omdat het ook heel goed anders had kunnen lopen, overtuigend was het in elk geval niet.
Nee, dat ben ik met je eens. Maar van geluk is geen sprake tegen Luxemburg .

Wat vind jij van mijn aanknopingspunten?
pi_54739389
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je geluk niet als eigenschap aan iemand kan binden en bang zijn dat het wegvalt .

Marco van Basten heeft met geluk gewonnen, hij heeft geen geluk, het is niets tastbaars waar je iemand op af kan rekenen. Hij heeft er niets voor gedaan, kan er niets aan doen...
ok, dank je voor de uitleg!
pi_54739392
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nederland - Portugal ook.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:27:53 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739770
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ga je weer met je ontwijken. ik heb ze op een enkele uitzondering na allemaal minstens 1x gezien en sommige wedstrijden heb ik zelfs 2x of vaker bekeken ondertussen. Je punt is? Jij was toch degene die niet meer keek omdat je het niet meer aan kon zien?
Het is ook geen pretje meer om Oranje te bekijken, maar aangezien ikzelf niet vindt dat ik mag oordelen over iets wat ik niet heb gezien, ben ik ze maar weer gaan bekijken.
quote:
[..]

En je blijft maar ontwijken... Als je niet bij AstroTV gaat werken moet je het echt in de politiek proberen Montana! Natuurlijk bestaat geluk en pech, maar ik geloof niet dat het als goedkope aftershave aan iemand vastzit. Voor de zoveelste keer, waarom is 20 van de 27 winst wél geluk, maar 2 van de 27 verlies géén pech?
De twee nederlagen waren terecht, van de overige 25 wedstrijden hadden er makkelijk meer verloren kunnen worden. Zo duidelijk?
pi_54739807
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
Het is ook geen pretje meer om Oranje te bekijken, maar aangezien ikzelf niet vindt dat ik mag oordelen over iets wat ik niet heb gezien, ben ik ze maar weer gaan bekijken.

De twee nederlagen waren terecht, van de overige 25 wedstrijden hadden er makkelijk meer verloren kunnen worden. Zo duidelijk?
Het enige dat me niet duidelijk is, is je motivatie het voor alle anderen ook zo te verpesten als dat je zegt dat Van Basten het voor jou heeft verpest.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:34:24 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739878
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het enige dat me niet duidelijk is, is je motivatie het voor alle anderen ook zo te verpesten als dat je zegt dat Van Basten het voor jou heeft verpest.
Verpest ik het voor jou? Je moet toch wel tegen een mening kunnen?
pi_54739942
Yep van Basten moet zijn ontslag nemen, het voetbal is niet om aan te zien!
pi_54739990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
...Je moet toch wel tegen een mening kunnen?
en een mening hebben is weer iets anders als 32 topics lang propaganda voeren...
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:57:09 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54740293
Ach, ik bekijk het liever negatief en hoop dat ik daarna positief verrast wordt. Jij bent liever positief, met een zeer reële kans dat je negatief verrast wordt. Daarbij denk ik dat ik qua mening nog dichter bij de realiteit zit ook, maar dat is slechts een mening, jij denkt dat jij gelijk hebt. Maar goed, op een forum heb je nu eenmaal verschillende meningen. Gelukkig maar, zou een saaie boel zijn als iedereen er hetzelfde over denkt.
pi_54740899
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, ik bekijk het liever negatief en hoop dat ik daarna positief verrast wordt. Jij bent liever positief, met een zeer reële kans dat je negatief verrast wordt. Daarbij denk ik dat ik qua mening nog dichter bij de realiteit zit ook, maar dat is slechts een mening, jij denkt dat jij gelijk hebt. Maar goed, op een forum heb je nu eenmaal verschillende meningen. Gelukkig maar, zou een saaie boel zijn als iedereen er hetzelfde over denkt.
Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.
pi_54741010
Het werd pas "propaganda" toen jij het VBL forum en dit topic had ontdekt tennessee.
En volgens mij ben jij ook degene die steeds als een huillie naar de moderators toe gaat

pi_54741012
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.
Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.
pi_54741026
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.
ik zal hem even op gaan zoeken, zo terug...
pi_54741055
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Vergelijk je het dan ook gelijk even met de posts die jij hebt geplaatst daar?
pi_54741308
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is de eerste;
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat een moderator alle off topic-rommel kan verwijderen, zodat we hier weer gewoon kunnen dicussiëren over het functioneren van Marco van Basten....
Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)

Er zijn er meer, moet ik verder zoeken?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 november 2007 @ 17:11:45 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54741522
De vraag is ook een beetje in hoeverre je die 1-0 MvB aan kan rekenen en in hoeverre het de schuld van de spelers is. Neem de laatste 5 minuten van de wedstrijd. Kan je het MvB aanrekenen dat de spelers die laatste vijf minuten gaan slapen? Kan je het MvB aanrekenen dat er op het ogenblik amper een speler is die een tegenstander nog kan passeren? (VDV kan het, RvP AR ook maar die waren geblesseerd)

Op de selectie, opstelling en wissel kan er weinig aangemerkt worden ...

(OK Tim de Cler ipv Bouma zou ik ook kiezen - maar we moeten nu ook gaan doen alsof De Cler een wereldvoetballer is die echt enorm het verschil maakt ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54741566
taktisch gezien is het spel van nederland gewoon een drama.
het is idd gewoon vervelend om oranje te kijken.
iedere keer geeft het zon verschrikkelijk kut gevoel achteraf. ik vraag me af waar ik uberhaupt nog kijk.
ik huiver de wedstrijd van morgen , waarschijnlijk winnen we weer nipt.
we lijken wel italianen op dit moment!
Oranje verliest gewoon supporters op deze manier door wanbeleid.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_54741573
Ik ben het in dit geval eens met Doc.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54741596
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Dus dan maar een nieuwe coach die beter speelt maar wel verliest? Ik wil best op zn Italiaans Europees Kampioen worden.
pi_54741618
Italië wint veel.

En als we winnen, blijven die fans écht wel. Als we alles met 1-0 verliezen dan gaan ze weg, maar blijven we winnen, dan blijven de fans ook.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 17:35:52 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_54742029
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.

In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54742144
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
taktisch gezien is het spel van nederland gewoon een drama.
het is idd gewoon vervelend om oranje te kijken.
iedere keer geeft het zon verschrikkelijk kut gevoel achteraf. ik vraag me af waar ik uberhaupt nog kijk.
ik huiver de wedstrijd van morgen , waarschijnlijk winnen we weer nipt.
Hoezo tactisch gezien drama? Vertel? Geen kansen gezien afgelopen zaterdag? Welk wanbeleid? Wat gaat er verkeerd, aldus jou?
Hoi.
pi_54742281
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Los van dat dat er weinig toe doet, moet ik dan weer op zoek naar bewijs om te laten zien dat hij dat óók in deze topic heeft gedaan?
Op zich doet dat er heel veel toe.

Maargoed.

pi_54742506
on-topic: Marco moet bijtekenen!

off-topic: Wat het Nederlands elftal nodig heeft is stabiliteit.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:05:31 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54742677
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is de eerste;
[..]

Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)

Er zijn er meer, moet ik verder zoeken?
FB heb ik nog nooit bezocht, dat topic is bedoeld voor mod's, wannabe-mod's en jankerds. Dat ik in een topic vraag de off topic-rommel te verwijderen, lijkt me geen probleem. Wat heeft het voor zin om ieder topic weer hetzelfde te moeten aanhoren over de topictitel, openingspost en mijn propaganda? Kom op, zeg. Get a life!

Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
pi_54742758
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:13:31 #222
30220 Barca
pi_54742890
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:12 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik ben niet te positief. Ik ben realistisch. Ik hoop dat Oranje Europees kampioen wordt - ze hebben best een kans - maar ik denk niet dat dat gaat lukken.

Maar ik weiger mee te huilen met de wolven in het enge bos die blind zijn voor de hedendaagse krachtsverhoudingen in het interlandvoetbal. Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer.

Als Oranje faalt, pech gehad dan. Dan hebben de spelers gefaald en niet de bondscoach want die heeft toch wel bewezen niet (meer) dogmatisch te zijn in zijn spelopvatting.
Realistisch!? WHOEHAHAHAHAHA!!!
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:16:30 #223
30220 Barca
pi_54742958
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Motivatie, drie weken samen trainen, tegen goede tegenstander spelen die ook aanvallen, waardoor er ruimte komt.
De meeste dromen zijn bedrog ... en als ik wakker word verliest oranje nog!!
pi_54742982
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]

Marco van Basten

Functie: Bondscoach
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 31-10-1964
Debuut als Bondscoach: 29-07-2004

Marco van Basten maakt in 1982 op 17-jarige leeftijd bij Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. In het competitieduel met
........................................ [blablablaa]

De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers?

..
(met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com)
Okeeeeeee verliefd fzo?
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:18:46 #225
30220 Barca
pi_54743013
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nederland - Portugal ook.
Nee, NL was kansloos!
pi_54743028
in een groen groen groen groen trollen trollen land....
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:23:26 #227
30220 Barca
pi_54743135
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.

In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.

Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!
pi_54743263
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Barca het volgende:

[..]

en de eindronde wordt een fiasco!
wat versta je onder fiasco?
pi_54743313
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]

Debuut als Bondscoach: 29-07-2004
Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:31:23 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743331
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!
Kijk eens naar de Atlas en wees trots

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54743343
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef Barca het volgende:
Het EK wordt echt lachen. Nederland - Oostenrijk 1 - 6, Polen - Nederland 10 - 0 en Nederland - Griekenland 0 - 7.
...
Lang leve de vrijheid van meningsuiting
pi_54743360
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef DRD het volgende:

[..]

Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......
cool, dankjewel, ik zal het even nakijken!
pi_54743381
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:

Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:35:57 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743438
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)
3 tegendoelpunten. Italië zou daar trots op zijn. Maar nogmaals zal me aan m'n reet roesten.

Op en na het EK mogen we van Basten pas beoordelen.

pi_54743535
quote:
Marco van Basten spreekt;

Wat is er leuk aan om bondscoach te zijn? Lastige job. Waar haal jij je passie en vreugde uit in deze rol?

Van Basten: ,,In de eerste plaats is het gewoon ontzettend leuk om met de beste spelers van Nederland te mogen werken. En natuurlijk zouden we af en toe wat langer met de groep bij elkaar willen zijn, zodat je wat meer tijd hebt samen. Maar we wisten dat dit niet het geval zou zijn toen we aan deze job begonnen. Dat is eigenlijk het enige lastige aan deze baan."

,,Het is verder heel prettig werken bij de KNVB en Oranje. We hebben een uitstekende staf, de faciliteiten zijn goed en, zoals ik al zei, het is mooi werken met de meest getalenteerde spelers van het land. Het is iedere keer weer leuk om een selectie samen te stellen en vervolgens met de groep en de staf naar een wedstrijd toe te werken."

,,Je hebt als coach van de nationale ploeg veel keuzes en dat is bij een club weer veel minder het geval. We komen ook veel bij clubs, je ziet veel voetbal uit binnen- en buitenland. Genoeg interessante zaken dus."

Bron: KNVB
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:43:53 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743623
De beste bondscoach was Kees Rijvers. Die liet van Basten Gullit Kieft Rijkaard en Vanenburg debuteren. Maar werd ontslagen toen Spanje met 12-1 van Spanje won. Wat is dan wijsheid ?

dinsdag 20 november 2007 @ 18:44:09 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54743630
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de Atlas en wees trots

Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?

Voordat Marco van Basten bondscoach werd begon je een mondiaal toernooi als outsider, nu kom je er om mee te doen en als je heel veel geluk hebt, kan je de kwartfinale halen. Voorheen hadden we bondscoaches die nog geen jaar de tijd nodig hadden om een team neer te zetten, om een solide basis neer te zetten, maar Van Basten? Die weet na ruim drie jaar nog altijd niet hoe zijn elftal er in grote lijnen uitziet. Eén ding weet hij, dat hij 4-3-3 zal gaan spelen als Arjen Robben en Robin van Persie erbij zijn, ook al doet Van Persie het centraal ook meer dan voortreffelijk en beschikken wij verder over nog vier á vijf wereldtoppers in aanval en middenveld die in een 4-4-2-variant beter renderen dan in 4-3-3. Kom op, als we nu al zoveel moeite hebben met landen als Albanië, Luxemburg en Slovenië, hoe moet het dan op het EK? Dan moet er toch echt wel een goet voetballend team staan!
pi_54743632
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Op en na het EK mogen we van Basten pas beoordelen.

Dat hoor ik meer mensen zeggen en dat is dus de grootste onzin. Coaches mogen altijd en overal op beoordeeld worden. Niet alleen op toernooien en op basis van diezelfde toernooien. Die zijn belangrijk, tuurlijk, maar waarom zouden alleen dan beoordelingen mogen plaatsvinden? Omdat we naar het toernooi gaan? Er mag niets van gevonden worden, zolang we er maar heen gaan? Dan is alles dus maar prima?

Zeggen dat Van Basten er nu toch zit, hij waarschijnlijk niet weggaat en dat het beter is om de boel "rustig en bij elkaar te houden" (heerlijk pvda standpunt), dat is iets anders dan "niet mogen beoordelen".
pi_54743667
Topic opgeschoond van offtopic.
pi_54743770
quote:
...
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
pi_54743826
Marco van Basten mag van mij nog steeds ontslagen worden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:53:13 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743846
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?
Neen coach kan pas beoordeeld worden als ie spelers een paar weken tot zijn beschikking heeft.

Nu heeft ie de beste spelers spelen, met 3 spitsen met 2 spitsen of met 4 hangende vleugelspelers.

Moet je van Basten kwalijk nemen dat van Nistelrooij die ballen er niet in trapt Momenteel;

pi_54743864
Montana, jij hebt óók geen woordvoerder, toch?
pi_54743896
Ik mag toch nog wel mijn eigen mening hier delen Tennessee?
pi_54744023
volgens mij is daarnet gedelete dat ik je aan het negeren ben sjimz, en ook een deel van de aanleiding geloof ik... doet er niet toe, je staat nog steeds op mijn ignore lijst... dit voor de duidelijkheid...
pi_54744072
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
De beste bondscoach was Kees Rijvers. Die liet van Basten Gullit Kieft Rijkaard en Vanenburg debuteren. Maar werd ontslagen toen Spanje met 12-1 van Spanje won. Wat is dan wijsheid ?

Malta
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 19:08:35 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_54744151
Typo

pi_54744170
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij is daarnet gedelete dat ik je aan het negeren ben sjimz, en ook een deel van de aanleiding geloof ik... doet er niet toe, je staat nog steeds op mijn ignore lijst... dit voor de duidelijkheid...
Waarom reageer je dan op en tegen mij?

Waarom wil ik dat Van Basten weg gaat: Ik kijk liever mooi Nederlands voetbal zonder een prijs te pakken, dan klote voetbal, een prachtige kwalificatie reeks qua cijfers (scorebordjournalistiek) maar uiteindelijk ook geen prijs pakken.
pi_54744286
quote:

[..]

Nee, want dan is er geen discussie meer.
pi_54744344
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, want dan is er geen discussie meer.
Ik denk dat er dan juist bétere discussie is en minder getrol, maar dat mag ik niet meer zeggen.
pi_54744377
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan juist bétere discussie is en minder getrol, maar dat mag ik niet meer zeggen.
"Ok jongens, we zijn het erover eens dat Marco niet ontslagen moet worden en dat alles moet zijn zoals ik zeg!"

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

Lijkt me een topdiscussie!
pi_54744393
Ja laten we het er allemaal over eens zijn!
Dan haalt deze titelreeks de 34 niet meer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 19:20:01 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_54744426
Mensen we hebben de beste voetballer van de laatste 20 jaar als bondscoach. We zijn geplaatst. Geen ander land heeft zoveel wedstrijden gewonnen de laatste 4 jaar. Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK - Finale tegen Duitsland op het EK. GVD wij hebben Löw denken ze dan. We staan al met 1-0 voor. De rest is aan de spelers.

pi_54744452
Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK-finale. GVD denken ze dan, zal ik hem even dat trapje ophelpen? Dat redt ie echt niet in zn eentje.
pi_54744510
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Mensen we hebben de beste voetballer van de laatste 20 jaar als bondscoach.
Voetballer of coach is een groot verschil
quote:
We zijn geplaatst.
Ik had niet anders verwacht, had alleen wel met wat overtuigender en dwingender spel gemogen.
quote:
Geen ander land heeft zoveel wedstrijden gewonnen de laatste 4 jaar.
Het gaat niet om het aantal wedstrijden dat je wint, het gaat erom dat je de juiste wedstrijden wint.
quote:
Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK - Finale tegen Duitsland op het EK. GVD wij hebben Löw denken ze dan. We staan al met 1-0 voor. De rest is aan de spelers.
We hebben vaker tegen de duitsers in een finale met 1-0 voorgestaan, weet je nog hoe het afliep
quote:
pi_54744550
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

"Ok jongens, we zijn het erover eens dat Marco niet ontslagen moet worden en dat alles moet zijn zoals ik zeg!"

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

Lijkt me een topdiscussie!
Lijkt mij anders meer op een hele lijst met geen argumenten... Is dat jouw idee van een goede discussie?
pi_54744563
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Lijkt mij anders meer op een hele lijst met geen argumenten... Is dat jouw idee van een goede discussie?
Nee, dat is de discussie volgens jouw idee.

Wat we nu hebben in de topicreeks is een discussie.
pi_54744619
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

Nee, dat is de discussie volgens jouw idee.

Wat we nu hebben in de topicreeks is een discussie.
Ik ben bang dat jouw definitie van discussie me enigszins duidelijk begint te worden.
pi_54744659
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik ben bang dat jouw definitie van discussie me enigszins duidelijk begint te worden.
En dat is?

Ik heb het idee dat jouw idee van een discussie een theekransje is, waarbij iedereen hetzelfde denkt.
pi_54744818
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En dat is?

Ik heb het idee dat jouw idee van een discussie een theekransje is, waarbij iedereen hetzelfde denkt.
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, sorry. Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ze het met me eens móeten zijn over Van Basten. Ik vind de TT en de OP van deze topicreeks storend en ik vind dat hij uitnodigt tot trollen en niet tot serieuze discussie over Marco van Basten, dat hoeft verder niemand met me eens te zijn maar ik vind het op zijn minst vreemd dat ik dat niet meer mag zeggen. Ik ben juist vóór goede discussie en tégen allemaal lopen blêrren dat Van Basten ontslagen zou moeten worden. Dat heeft toch niks met theekransjes te maken? Dat heeft er meer mee te maken dat ik al aardig wat jaar uit de puberteit ben denk ik.
pi_54744882
Voordat jij begon te zeiken was hier 25 topics lang een normale discussie over Marco zonder trollen.
pi_54744886
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, sorry. Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ze het met me eens móeten zijn over Van Basten. Ik vind de TT en de OP van deze topicreeks storend en ik vind dat hij uitnodigt tot trollen en niet tot serieuze discussie over Marco van Basten, dat hoeft verder niemand met me eens te zijn maar ik vind het op zijn minst vreemd dat ik dat niet meer mag zeggen. Ik ben juist vóór goede discussie en tégen allemaal lopen blêrren dat Van Basten ontslagen zou moeten worden. Dat heeft toch niks met theekransjes te maken? Dat heeft er meer mee te maken dat ik al aardig wat jaar uit de puberteit ben denk ik.
Het gaat er meer om het feit dat je het in elk topic van deze reeks wel weer eens moet zeggen.
pi_54744918
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voordat jij begon te zeiken was hier 25 topics lang een normale discussie over Marco zonder trollen.
De hele topicreeks is gewoon één grote trol

De TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? Waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
pi_54744925
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:41 schreef Tennessee het volgende:
de TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
Omdat je kritiek nu wel bekend is. Er wordt niks mee gedaan, dus kan je het net zo goed niet posten.
pi_54744955
quote:
de TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
De TT en de OP hoeven niet herhaald te worden want als jij als eerste het topic opent heb jij toch ook je eigen TT?
pi_54744982
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Omdat je kritiek nu wel bekend is. Er wordt niks mee gedaan, dus kan je het net zo goed niet posten.
Mag ik alsjeblieft zélf uitmaken wat ik wil posten? En waarom geldt dat wél voor mijn mening en niét voor de TT en OP?
pi_54744989
quote:

[..]

De hele topicreeks is gewoon één grote trol
Een mening die niet overeenkomt met jouw mening is niet per definitie een trol.
pi_54745008
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Mag ik alsjeblieft zélf uitmaken wat ik wil posten?
Tuurlijk al ben je niet voor niets gewaarschuwd door de moderators niet meer te zeuren over de TT.
pi_54745041
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inderdaad Tennessee getroll (om zn eigen taal maar aan te houden) ontneemt mij al de lust...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:48:56 #270
30220 Barca
pi_54745121
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

wat versta je onder fiasco?
Geen kampioen worden. Het wordt zelfs een groot fiasco. In de groepsfase worden we uitgeschakeld. 3x verliezen. Bye, bye, zwaai, zwaai!!
pi_54745172
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad Tennessee getroll (om zn eigen taal maar aan te houden) ontneemt mij al de lust...
Ja, jij spamt liever plaatjes van travestieten als ik het me goed herinner...
pi_54745234
Je weet het hè, Tennessee. Vanavond misschien wel een nieuw topic. De TT en OP staan vrij voor iedereen . Succes ermee wie de eerste is .
pi_54745332
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
Je weet het hè, Tennessee. Vanavond misschien wel een nieuw topic. De TT en OP staan vrij voor iedereen . Succes ermee wie de eerste is .
En stel nou dat ik eerst ben, en ik maak er bijvoorbeeld: "Marco van Basten moet bijtekenen! #3" van, en daar komt commentaar op, wordt dat commentaar dan ook gedelete?
pi_54745452
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En stel nou dat ik eerst ben, en ik maak er bijvoorbeeld: "Marco van Basten moet bijtekenen! #3" van, en daar komt commentaar op, wordt dat commentaar dan ook gedelete?
Dan pas ik eerst #3 aan zodat dat juist is. Verder delete ik amper posts, alleen posts die echt niks te maken hebben met Marco van Basten. Wat dat dan is maakt niet uit, kan ook commentaar zijn. Waar delete ik trouwens jouw commentaar op de TT? Dit topic? Vorig topic? Ik kan het me niet herinneren .
pi_54745486
Maar genoeg geluld. Marco van Basten nu, niks anders.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:05:56 #276
30220 Barca
pi_54745521
Wat is de basis van vertrouwen in oranje? Goed spel.

Wat is goed spel? Veel mooie kansen creëren, geen kansen weggeven.

Hoe creër je kansen? Goede opbouw van achteruit, goede combinaties, snelle passes, vrijlopen, speler vrijzetten voor het doel.

Kunnen we dat? Nee!!

Hoe zorg je er voor geen kansen weg te geven? Geen balverlies lijden, geen ruimte weggeven tussen de linies, geen ruimte weggeven tussen doelman en verdedigers.

Lukt ons dat? Nee!

Is winnen hetzelfde als goed spelen? Sommigen met stront in hun ogen en een lege bovenkamer denken van wel. Nou ... dat is dus absoluut onjuist!

Raakt geluk nooit op? Geluk raakt wel op! Tot nu toe hebben we veel geluk gehad maar ook onze coach heeft het geluk niet aan zijn kont hangen.

Waren de nederlagen pech? Absoluut niet! Ze waren terecht en logisch te verklaren. Het spel was gewoon bagger! Slechte passes, trage balcirculatie, geen beweging zonder bal, geen druk op de tegenstander, veel balverlies, weinig bal veroveringen, veel gaten in de verdediging.

Was dat alleen tijdens de verloren wedstrijden slecht? Nee, dat is al jaren zo. Ook onder de vorige bondscoaches maar het is nu wel heel dramatisch!

Op een eindtoernooi ontmoeten we tegenstanders waartegen je kunt voetballen ... maar ... dat kunnen we maar zeer matig. We missen bovendien de mentaliteit om te presteren op een eindtoernooi!

Poule des doods? Hahaha ... hoezo we overschatten de tegenstander en doen onszelf beter voor dan we zijn?!
pi_54745544
Ik had een hele zooi posts over de TT verwijderd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54745609
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
Dan pas ik eerst #3 aan zodat dat juist is.
En waarom doe je dat niét met de opzettelijke fouten in de "MvB moet ontslagen worden"-reeks en dan wél in de "MvB moet bijtekenen"-reeks?
quote:
Verder delete ik amper posts, alleen posts die echt niks te maken hebben met Marco van Basten. Wat dat dan is maakt niet uit, kan ook commentaar zijn. Waar delete ik trouwens jouw commentaar op de TT? Dit topic? Vorig topic? Ik kan het me niet herinneren .
Als jij het niet bent is het wel een van je collega's. Deze week struikelden jullie zelfs over elkaar om maar zo snel mogelijk slotjes te gooien...
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef RayMania het volgende:
En opgeschoond. Nu is het afgelopen met dat constante gezeik hier. In het Marco van Basten topic wordt vanaf nu alleen nog maar gesproken over alles wat met Marco van Basten te maken heeft, niks anders.

Tennessee: Jij moet heel snel normaal gaan doen met je zeikerige gedrag. Ik wil geen posts meer zien van je over de TT of OP, daar is al lang genoeg over gediscussieerd. Verder geen persoonlijk gedoe met M0NTANA, venomsnake of golfer. Succes ermee.
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
Zo, dat is nog eens opschonen!
Tennessee, dat geneuzel over de TT hoeft niet elke keer opnieuw.
Tellen is gewoon #33 voor de volgende topic. (Jij telt 2 reeksen samen en dan ook nog eens gesloten dubbele topics erbij op)
Dat Marco van Basten-bash-verhaal geloven we verder ook wel

ONTOPIC nu graag!
pi_54745665
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En waarom doe je dat niét met de opzettelijke fouten in de "MvB moet ontslagen worden"-reeks en dan wél in de "MvB moet bijtekenen"-reeks?
[..]

Als jij het niet bent is het wel een van je collega's. Deze week struikelden jullie zelfs over elkaar om maar zo snel mogelijk slotjes te gooien...
[..]

[..]
Ga even naar Feedback, of PM ofzo. Ik heb geen zin om elke keer deze reeks offtopic te laten gaan.
pi_54745716
Zet die jankmodus eens een keer uit, Tennessee
pi_54745772
quote:
...
quote:
pi_54745785
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef dndiek het volgende:
Zet die jankmodus eens een keer uit, Tennessee
zitten jullie ergens op te wachten of zo? en zijn 2 moderators dan wel genoeg denk je?
pi_54745851
Blijkbaar bepaal jij wanneer het weer ontopic moet terwijl jij hier steeds maar offtopic gaat met persoonlijke aanvallen en huilacties over de TT.
Zeik niet zo overspannen wijf dat je bent.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:19:36 #284
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54745864
Ik denk dat Marco het veel beter zou doen als een 'bepaalde' persoon niet tot aan zijn schouders in Marco's reet zou zitten.
pi_54745876
Marco kan nog steeds op mijn stem rekenen. Ik wil eigenlijk wel op zijn Italiaans Europees kampioen worden.
pi_54745895
En nu kappen met dat strontvervelende gejank van je. Als je nog één keer zeurt, jankt of whatever over de TT, OP of gewoon überhaupt de klojo uithangt laat ik je bannen. Succes ermee.
pi_54745913
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Marco kan nog steeds op mijn stem rekenen. Ik wil eigenlijk wel op zijn Italiaans Europees kampioen worden.
Alleen win je het daarmee nog niet van de Italianen zelf, die daar natuurlijk veel meer ervaring mee hebben.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:45 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54745972
Wat gaan die topics snel tegenwoordig!
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:31:24 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54746144
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
En nu kappen met dat strontvervelende gejank van je. Als je nog één keer zeurt, jankt of whatever over de TT, OP of gewoon überhaupt de klojo uithangt laat ik je bannen. Succes ermee.
Net stond er bangen!
pi_54746167
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Net stond er bangen!
Des te meer reden om het dus niet meer te doen!
pi_54746193
quote:

[..]

Net stond er bangen!
Als je door Ray gebangt wordt, kom je nooit meer uit de WAO.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:35:54 #292
30220 Barca
pi_54746242
quote:

[..]

Net stond er bangen!
Als Clarence een paar van die grote Surinaamse bosjesmannen op T. afstuurt speelt hij zeker niet op het ek. Jammer, want als hij dat doet dan ga ik hem nog meer waarderen.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:36:56 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54746260
quote:

[..]

Waarom zou Marco van Basten niet ontslagen moeten worden dan?
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:37:50 #294
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54746279
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou Marco van Basten niet ontslagen moeten worden dan?
Zodat hij niet naar Ajax kan.
pi_54746297
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat Ajax nu al rond is met een andere trainer, dan kan MvB lekker naar AC Milan of Barca toe.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:39:29 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54746307
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:37 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hoop toch echt dat men bij Ajax ook wel inziet dat Marco van Basten niet de juiste man is?
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:40:22 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54746327
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat Ajax nu al rond is met een andere trainer, dan kan MvB lekker naar AC Milan of Barca toe.
Of anders Sparta, kijken of hij ze in de eredivisie weet te houden!
pi_54746345
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Of anders Sparta, kijken of hij ze in de eredivisie weet te houden!
Is ook wel een aardig opstapje naar een CL-winnaar.
pi_54746365
Spannend!
pi_54746369
Ik vind hem wel iets voor FC Utrecht.
Toch een jongen van de stad en Willem zal het seizoen ook niet volmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')