Bedankt.quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://sbs6.crossmediaventures.com/oranje/
Dit zegt voldoende natuurlijk. Als de groep achter hem staat, waaronder de mondige internationals Van Nistelrooy en van der Sar.quote:Internationals positief over verlenging Van Basten
Datum: 19-nov-2007 14:43
De meeste spelers van het Nederlands elftal staan positief tegenover een eventuele verlenging van het contract van bondscoach Marco van Basten.
‘Hij gaat goed met de pers om, valt ons nooit af in de media’, aldus Rafael van der Vaart over Van Basten. ‘Het Nederlandse publiek is heel kritisch. Als je dit in Duitsland vertelt word je voor gek verklaard.’ De aanvoerder van HSV doelt daarmee op de kwalificatie van Oranje voor de EK én de kritiek op Van Basten over het vertoonde spel.
Oranje-aanvoerder Edwin van der Sar (foto) vindt dat de bondscoach goed omging met zijn mening over de gebeurtenissen rond Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. ‘Van Basten respecteerde mijn mening over Van Bommel en Ruud. Met Van Nistelrooy is hij er vervolgens uitgekomen door onderlinge gesprekken. Met Van Bommel is het lastiger. Ruud wilde de dialoog, Mark niet’, aldus de recordinternational.
Wesley Sneijder, Ruud van Nistelrooy, Klaas Jan Huntelaar en Rafael van der Vaart vinden dat het voor de continuïteit goed is dat Van Basten blijft. Clarence Seedorf houdt een slag om de arm: ‘We moeten wachten wat er gebeurt op het EK en wat hij zelf wil.’ (MB)
Daar sta ik ook wel positief tegenover.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit zegt voldoende natuurlijk. Als de groep achter hem staat, waaronder de mondige internationals Van Nistelrooy en van der Sar.
Nouja, het geeft aan dat hij zijn trainingen blijkbaar prettig doet, maar het vertoonde spel is toch niet heel geweldig, het gros van de tijd.quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit zegt voldoende natuurlijk. Als de groep achter hem staat, waaronder de mondige internationals Van Nistelrooy en van der Sar.
Laat hem na het EK maar lekker stoppen bij Oranje en bij ajax aan de slag gaanquote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, plaatjes van travestieten spammen is veel grappiger he!quote:Op maandag 19 november 2007 15:34 schreef Longmen het volgende:
Wat wil je, een mopje vertelen als je te laat stout bent, lachen gieren brullen met Marco!
Neeeee, WK 2010!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat hem na het EK maar lekker stoppen bij Oranje en bij ajax aan de slag gaan![]()
Laat hem maar lekker naar AC Milan, Barcelona of Chelsea gaan!quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat hem na het EK maar lekker stoppen bij Oranje en bij ajax aan de slag gaan![]()
ná 2010 dan he!quote:Op maandag 19 november 2007 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker naar AC Milan, Barcelona of Chelsea gaan!![]()
Tegen die tijd golft hij weer fulltime, nadat hij gigantisch door het ijs zakte als clubcoach en het allemaal niet meer aankon.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
Tegen die tijd golft hij weer fulltime, nadat hij gigantisch door het ijs zakte als clubcoach en het allemaal niet meer aankon.
Bijvoorbeeld. Dit in tegenstelling tot de huilie uithangen in elke VB moet ontslagen worden reeks.quote:Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ja, plaatjes van travestieten spammen is veel grappiger he!
Je wil dat mensen ophouden met schermen met rankings en dan kom je zelf met verloren oefenwedstrijden om je punt te onderstrepen?!?!?!quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Perico het volgende:
Ik mocht willen dat iedereen ophoudt met het schermen met rankings.
...
Maarja, het is "slechts" 1 van de 5 nederlagen onder van Basten als het weer gebeurt in 2008...
het verschil is dan ook dat ik niet bezig ben met een kansloze poging "grappig" gevonden te worden...quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dit in tegenstelling tot de huilie uithangen in elke VB moet ontslagen worden reeks.![]()
Vreselijke bofkont die je er bent!quote:Op maandag 19 november 2007 16:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
het verschil is dan ook dat ik niet bezig ben met een kansloze poging "grappig" gevonden te worden...
Ik zou het in FB posten!quote:Op maandag 19 november 2007 16:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
het verschil is dan ook dat ik niet bezig ben met een kansloze poging "grappig" gevonden te worden...
De cijfers van Oranje zijn de laatste drieënhalf jaar zo goed ondanks Marco van Basten en dankzij zijn geluk.quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Joh, montana, als jij in je leven een tiende zo succesvol bent als Marco van Basten mag je echt blij zijn hoor, en ik hoop voor je dat als je dat lukt er dan niet ettertjes op het internet met stoere schuilnamen je onderuit proberen te halen...
Leuk verzonnen verhaaltje, maar wie is er dan volgens jou wél met een 8+ gemiddeld naar de EK-universiteit onderweg?quote:Op maandag 19 november 2007 16:21 schreef Zorro het volgende:
Het Nederlands Elftal onder van Basten is net een scholier die zegt dat hij alle vakken gehaald heeft, geen onvoldoendes, geen herexamens, enzovoort. Hij doet dat echter met zessen en naar boven afgeronde vijf-en-een-halfjes zonder enige studie of moeite. Het probleem is dat iedereen weet dat hij MET de nodige inspanning en de juiste houding makkelijk met een 8+ gemiddeld dat had kunnen doen. Hierdoor heeft hij nu te weinig basiskennis voor de universiteit, maar dat gelooft hij zelf niet want :"hij heeft toch alles gehaald?". Op de universiteit zal dan echter blijken dat hij door het ijs zakt. Zoals Oranje tijdens het EK.
MONTANA; "Dat we ons met de beste cijfers ooit kwalificeerden voor de WK was geluk", "Dat we met de beste cijfers ooit door de poule des doods op het WK kwamen was geluk", "dat we ons nu met de op één na beste cijfers ooit voor het EK plaatsen is geluk", "20x winst 27 wedstrijden was 20x geluk", "dat Van Gaal zich in 2002 niet wist te plaatsen voor de WK kwam omdat Van Basten meer geluk heeft dan Van Gaal", "en die twee wedstrijden die we verloren, tegen Portugal en Roemenië kwam omdat Van Basten toen even géén geluk had"... "en omdat ik thuis een kristallen bal heb weet ik dat Van Basten volgend jaar op de EK géén geluk zal hebben"quote:Op maandag 19 november 2007 16:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De cijfers van Oranje zijn de laatste drieënhalf jaar zo goed ondanks Marco van Basten en dankzij zijn geluk.
Of dat succesvol is? Een loterijwinnaar kan toch ook niet succesvol genoemd worden?
Klopt.quote:Op maandag 19 november 2007 16:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
MONTANA; "Dat we ons met de beste cijfers ooit kwalificeerden voor de WK was geluk", "Dat we met de beste cijfers ooit door de poule des doods op het WK kwamen was geluk", "dat we ons nu met de op één na beste cijfers ooit voor het EK plaatsen is geluk", "20x winst 27 wedstrijden was 2x geluk", "dat Van Gaal zich in 2002 niet wist te plaatsen voor de WK kwam omdat Van Basten meer geluk heeft dan Van Gaal", "en die twee wedstrijden die we verloren, tegen Portugal en Roemenië kwam omdat Van Basten toen even géén geluk had"...
Dat zeg ik niet, ik hoop natuurlijk dat hij dan ook geluk heeft, want waar moet hij anders op terugvallen? Op het geweldige presterende, geoliede elftal dat hij in ruim drie jaar heeft gesmeed?quote:"en omdat ik thuis een kristallen bal heb weet ik dat Van Basten volgend jaar op de EK géén geluk zal hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |