abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54744377
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan juist bétere discussie is en minder getrol, maar dat mag ik niet meer zeggen.
"Ok jongens, we zijn het erover eens dat Marco niet ontslagen moet worden en dat alles moet zijn zoals ik zeg!"

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

Lijkt me een topdiscussie!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54744393
Ja laten we het er allemaal over eens zijn!
Dan haalt deze titelreeks de 34 niet meer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 19:20:01 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_54744426
Mensen we hebben de beste voetballer van de laatste 20 jaar als bondscoach. We zijn geplaatst. Geen ander land heeft zoveel wedstrijden gewonnen de laatste 4 jaar. Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK - Finale tegen Duitsland op het EK. GVD wij hebben Löw denken ze dan. We staan al met 1-0 voor. De rest is aan de spelers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54744452
Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK-finale. GVD denken ze dan, zal ik hem even dat trapje ophelpen? Dat redt ie echt niet in zn eentje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54744510
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Mensen we hebben de beste voetballer van de laatste 20 jaar als bondscoach.
Voetballer of coach is een groot verschil
quote:
We zijn geplaatst.
Ik had niet anders verwacht, had alleen wel met wat overtuigender en dwingender spel gemogen.
quote:
Geen ander land heeft zoveel wedstrijden gewonnen de laatste 4 jaar.
Het gaat niet om het aantal wedstrijden dat je wint, het gaat erom dat je de juiste wedstrijden wint.
quote:
Ze zien Marco uit de catacomben komen in de EK - Finale tegen Duitsland op het EK. GVD wij hebben Löw denken ze dan. We staan al met 1-0 voor. De rest is aan de spelers.
We hebben vaker tegen de duitsers in een finale met 1-0 voorgestaan, weet je nog hoe het afliep
quote:
pi_54744550
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

"Ok jongens, we zijn het erover eens dat Marco niet ontslagen moet worden en dat alles moet zijn zoals ik zeg!"

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

"..."

Lijkt me een topdiscussie!
Lijkt mij anders meer op een hele lijst met geen argumenten... Is dat jouw idee van een goede discussie?
pi_54744563
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Lijkt mij anders meer op een hele lijst met geen argumenten... Is dat jouw idee van een goede discussie?
Nee, dat is de discussie volgens jouw idee.

Wat we nu hebben in de topicreeks is een discussie.
pi_54744619
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

Nee, dat is de discussie volgens jouw idee.

Wat we nu hebben in de topicreeks is een discussie.
Ik ben bang dat jouw definitie van discussie me enigszins duidelijk begint te worden.
pi_54744659
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik ben bang dat jouw definitie van discussie me enigszins duidelijk begint te worden.
En dat is?

Ik heb het idee dat jouw idee van een discussie een theekransje is, waarbij iedereen hetzelfde denkt.
pi_54744818
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En dat is?

Ik heb het idee dat jouw idee van een discussie een theekransje is, waarbij iedereen hetzelfde denkt.
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, sorry. Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ze het met me eens móeten zijn over Van Basten. Ik vind de TT en de OP van deze topicreeks storend en ik vind dat hij uitnodigt tot trollen en niet tot serieuze discussie over Marco van Basten, dat hoeft verder niemand met me eens te zijn maar ik vind het op zijn minst vreemd dat ik dat niet meer mag zeggen. Ik ben juist vóór goede discussie en tégen allemaal lopen blêrren dat Van Basten ontslagen zou moeten worden. Dat heeft toch niks met theekransjes te maken? Dat heeft er meer mee te maken dat ik al aardig wat jaar uit de puberteit ben denk ik.
pi_54744882
Voordat jij begon te zeiken was hier 25 topics lang een normale discussie over Marco zonder trollen.
pi_54744886
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, sorry. Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ze het met me eens móeten zijn over Van Basten. Ik vind de TT en de OP van deze topicreeks storend en ik vind dat hij uitnodigt tot trollen en niet tot serieuze discussie over Marco van Basten, dat hoeft verder niemand met me eens te zijn maar ik vind het op zijn minst vreemd dat ik dat niet meer mag zeggen. Ik ben juist vóór goede discussie en tégen allemaal lopen blêrren dat Van Basten ontslagen zou moeten worden. Dat heeft toch niks met theekransjes te maken? Dat heeft er meer mee te maken dat ik al aardig wat jaar uit de puberteit ben denk ik.
Het gaat er meer om het feit dat je het in elk topic van deze reeks wel weer eens moet zeggen.
pi_54744918
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voordat jij begon te zeiken was hier 25 topics lang een normale discussie over Marco zonder trollen.
De hele topicreeks is gewoon één grote trol

De TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? Waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
pi_54744925
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:41 schreef Tennessee het volgende:
de TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
Omdat je kritiek nu wel bekend is. Er wordt niks mee gedaan, dus kan je het net zo goed niet posten.
pi_54744955
quote:
de TT en OP moeten toch óók zo nodig herhaald worden? waarom mag dat wél en mijn kritiek daarop niét?
De TT en de OP hoeven niet herhaald te worden want als jij als eerste het topic opent heb jij toch ook je eigen TT?
pi_54744982
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Omdat je kritiek nu wel bekend is. Er wordt niks mee gedaan, dus kan je het net zo goed niet posten.
Mag ik alsjeblieft zélf uitmaken wat ik wil posten? En waarom geldt dat wél voor mijn mening en niét voor de TT en OP?
pi_54744989
quote:

[..]

De hele topicreeks is gewoon één grote trol
Een mening die niet overeenkomt met jouw mening is niet per definitie een trol.
pi_54745008
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Mag ik alsjeblieft zélf uitmaken wat ik wil posten?
Tuurlijk al ben je niet voor niets gewaarschuwd door de moderators niet meer te zeuren over de TT.
pi_54745041
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inderdaad Tennessee getroll (om zn eigen taal maar aan te houden) ontneemt mij al de lust...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:48:56 #270
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54745121
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

wat versta je onder fiasco?
Geen kampioen worden. Het wordt zelfs een groot fiasco. In de groepsfase worden we uitgeschakeld. 3x verliezen. Bye, bye, zwaai, zwaai!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54745172
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad Tennessee getroll (om zn eigen taal maar aan te houden) ontneemt mij al de lust...
Ja, jij spamt liever plaatjes van travestieten als ik het me goed herinner...
pi_54745234
Je weet het hè, Tennessee. Vanavond misschien wel een nieuw topic. De TT en OP staan vrij voor iedereen . Succes ermee wie de eerste is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54745332
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
Je weet het hè, Tennessee. Vanavond misschien wel een nieuw topic. De TT en OP staan vrij voor iedereen . Succes ermee wie de eerste is .
En stel nou dat ik eerst ben, en ik maak er bijvoorbeeld: "Marco van Basten moet bijtekenen! #3" van, en daar komt commentaar op, wordt dat commentaar dan ook gedelete?
pi_54745452
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En stel nou dat ik eerst ben, en ik maak er bijvoorbeeld: "Marco van Basten moet bijtekenen! #3" van, en daar komt commentaar op, wordt dat commentaar dan ook gedelete?
Dan pas ik eerst #3 aan zodat dat juist is. Verder delete ik amper posts, alleen posts die echt niks te maken hebben met Marco van Basten. Wat dat dan is maakt niet uit, kan ook commentaar zijn. Waar delete ik trouwens jouw commentaar op de TT? Dit topic? Vorig topic? Ik kan het me niet herinneren .
pi_54745486
Maar genoeg geluld. Marco van Basten nu, niks anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')