Domme vragen bestaan niet.quote:
ben je boos?quote:Op zondag 18 november 2007 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet.
Dat jij continu met een meetlint je tieten loopt te meten wil nog niet zeggen dat ik daar als man ook verstand van moet hebben.
Ik ken slechts: \'Te klein\'. \'Mwah\', \'Redelijk\' en \'Oh my fucking God, daar wil ik \'em tussen steken\'
Gert ligt te fappen.quote:Op zondag 18 november 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
3 topics, Kurt raakt overspannen...
Of was ik dat zelf!?quote:Op zondag 18 november 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Gert niet post is hij aan het fappen.
Dat weet iedereen.
Ik heb gisteren met Gert gezoend, daar ligt hij waarschijnlijk over te dromen.quote:
En als je dan een conclusie trekt blijkt dat je geen hobbies hebt!quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef Py het volgende:
als je eerst de horizontale rijen ava's in de OP telt, en daarna de verticale, dan kom je op 64![]()
Het is hier dan ook schaken of geschaakt worden...quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef Py het volgende:
als je eerst de horizontale rijen ava's in de OP telt, en daarna de verticale, dan kom je op 64![]()
Jij ook al!?quote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Gert gezoend, daar ligt hij waarschijnlijk over te dromen.![]()
Dankjewellievekloothommelquote:Op zondag 18 november 2007 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijgewerkt...dramzak...
Keek je vroeger ook naar Willem Ruis?quote:Op zondag 18 november 2007 03:35 schreef Py het volgende:
[..]
prrrrrrrrrachtige prrrrrrrrrijzen![]()
Pierre, kom er maar in![]()
vielleichtquote:Op zondag 18 november 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je dan een conclusie trekt blijkt dat je geen hobbies hebt!![]()
The one and onlyquote:Op zondag 18 november 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Keek je vroeger ook naar Willem Ruis?![]()
Wat moet ik veranderen...quote:Op zondag 18 november 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben het niet met de OP eensch!
Ik heb al een wekkerradio mag ik wat andersquote:Op zondag 18 november 2007 03:35 schreef Py het volgende:
[..]
prrrrrrrrrachtige prrrrrrrrrijzen![]()
Pierre, kom er maar in![]()
We hebben nog een tube tandpasta en een vingerhoedje?quote:Op zondag 18 november 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een wekkerradio mag ik wat anders![]()
Je mag kiezen, welk gordijntje je opengemaakt wilt hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al een wekkerradio mag ik wat anders![]()
*bukt diep voorover.quote:Op zondag 18 november 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag kiezen, welk gordijntje je opengemaakt wilt hebben![]()
Ja, in die COSsen blijft het maar doorgaan......quote:Op zondag 18 november 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
jaja, 7 nieuwe topics geopend op den zondagvroege ochtend...
rellen troef de laatste dagen..was lovely om terug te lezen maar wat vermoeiend....
Doe dan het vingerhoedje maar.. Je weet nooit of het van pas kan komenquote:Op zondag 18 november 2007 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben nog een tube tandpasta en een vingerhoedje?![]()
Hij is wel oranje...quote:Op zondag 18 november 2007 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan het vingerhoedje maar.. Je weet nooit of het van pas kan komen![]()
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?quote:Op zondag 18 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is WJ nu zo snel gebleven?
Mooi.. Past bij mijn ondergoedquote:
Tis best leuk in de cosquote:Op zondag 18 november 2007 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in die COSsen blijft het maar doorgaan......![]()
Ja, heb 't eigenlijk wel naar 't zin op het nieuwe stekkie. Net een dorpje, leuke mensen, uur minder rijden per dag, kortom, niet fout....quote:Op zondag 18 november 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?
Evengoed bedankt voor de support, de werkelijkheid is vaak ietwat vertroebeld in het virtuele. Ik trek het mij niet aan, jij toch ook niet?quote:Op zondag 18 november 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?
klinkt goed. alle werkzaamheden achter de rug?quote:Op zondag 18 november 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heb 't eigenlijk wel naar 't zin op het nieuwe stekkie. Net een dorpje, leuke mensen, uur minder rijden per dag, kortom, niet fout....
Hoe is het in het noordhollandse?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
Is dit de sex chaten die andere de slow chat?
Ik kom steeds minder.
langs wel te verstaan.![]()
Niet zo'n smerig frituur ding, lul!quote:Op zondag 18 november 2007 03:49 schreef Py het volgende:
[..]
tuututtuututut
kgkgkhhgggghhhhkhggggg
[ afbeelding ]
![]()
Ja, alles is eigenlijk wel zo'n beetje in het gareel, op wat meubeltjes na. Levertijd van 8 weken. En dan natuurlijk die tuin nog maar dat komt volgend voorjaar wel. Wat hier betreft, Fok blijft gewoon Fok....quote:Op zondag 18 november 2007 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt goed. alle werkzaamheden achter de rug?
hier alles goed.
ben net uren zoet geweest om een beetje bij te lezen, wat een ontwikkelingen en wat een 'gezelligheid' in den sc...haha. was grappig om allemaal te lezen, maar wel wat zwaar allemaal.
leukste post was deze van itsme:
[..]
Ein echte Deutsche von derm Heimat naturlichquote:Op zondag 18 november 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo'n smerig frituur ding, lul!
nee, niet echt, maar af en toe werd het wel een beetje te 'vaag' in de sc. het is net leuk om af en toe bij te gluren en zo...quote:Op zondag 18 november 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Evengoed bedankt voor de support, de werkelijkheid is vaak ietwat vertroebeld in het virtuele. Ik trek het mij niet aan, jij toch ook niet?
Uit een pan, ja.quote:Op zondag 18 november 2007 03:56 schreef Py het volgende:
[..]
Ein echte Deutsche von der Heimat naturlich![]()
truste nmns. jo, doe ik (als m'n ouders me dat toelaten). sleep well!quote:Op zondag 18 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, over zes uurtjes gaat de wekker, ik wens jullie een zeer aangename voortzetting...![]()
![]()
![]()
WJ, kom es wat eerder buurten de volgende keer
quote:Op zondag 18 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, over zes uurtjes gaat de wekker, ik wens jullie een zeer aangename voortzetting...![]()
![]()
![]()
WJ, kom es wat eerder buurten de volgende keer
Maar wel met een citroentjequote:Op zondag 18 november 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uit een pan, ja.
Niet zo'n teringranzig frituurding.
Tuurlijk ...Ohh nee ze hebben mij in huisquote:Op zondag 18 november 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis, heb je die katten nog in 't huis?
jo, zal ff je blog lezen...quote:Op zondag 18 november 2007 04:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk ...Ohh nee ze hebben mij in huis![]()
hoi inbreed! alles goed in de polder?quote:Op zondag 18 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eensch! Ik wacht met smart op de update!
Mwoah!!! Ik mis je!quote:Op zondag 18 november 2007 04:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi inbreed! alles goed in de polder?![]()
Heb je het een beetje meegekregen hoe ze er aan is gekomen? Das pas innerlijke schoonheidquote:
En valsquote:
Ik struikel tegenwoordig dagelijks over de kolen. Maar zonder dollen, ik mis je en velen met mij.quote:Op zondag 18 november 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, dat zal best gaan...de bietjes moeten gerooid worden en zo..![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eensch! Ik wacht met smart op de update!
say again babe...quote:Op zondag 18 november 2007 04:34 schreef Soury het volgende:
Oranje boven voor de liefhebbers[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 04:35 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3o4Fgh0KW_4
heu muis, heb net een fles port open gemaakt die eigenlijk voor de kerst was of het suikerfeest of zo...dus trek ook nog maar een rooie wijn open...quote:Op zondag 18 november 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Sorry voor de schokkende foto.. Iedereen pleite![]()
hi luv!!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 05:05 schreef bonbonbon het volgende:
Yep, met youtube verveel je je nooit![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI
Zuup ik nog ff meequote:Op zondag 18 november 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heu muis, heb net een fles port open gemaakt die eigenlijk voor de kerst was of het suikerfeest of zo...dus trek ook nog maar een rooie wijn open...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6TLYioRY4i4
ook voor nachtzustert die alleen pilz trinkt!
Ik sta hier nergens meer van te kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Sorry voor de schokkende foto.. Iedereen pleite![]()
NIET DOEN! wat een gezeik, werd er depri van terwijl ik zo blij m'n computer aanslingerde!@!!quote:Op zondag 18 november 2007 05:16 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Hoi w-j!![]()
Ben even wat topics aan het doorspitten![]()
Ach ut ging om het oranje gevoelquote:Op zondag 18 november 2007 05:14 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ik sta hier nergens meer van te kijken![]()
het was meer een soort zoekplaatje![]()
![]()
Meestal zo net na de middag strompelen ze hier wel binnenquote:Op zondag 18 november 2007 05:17 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel een paar katers adopteren, maar weet niet hoe!?
http://www.youtube.com/watch?v=BPASE8c10qE
quote:Op zondag 18 november 2007 05:21 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Meestal zo net na de middag strompelen ze hier wel binnen![]()
Nah best wel wilde krengen. Maar komt welquote:Op zondag 18 november 2007 05:28 schreef bonbonbon het volgende:
[..]![]()
Heb net even op je blog gekeken, gave poezebeesten![]()
Gaaf... Oranje..quote:Op zondag 18 november 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor muizz:
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
![]()
Daar ga ik in bed nog eens over nadenkenquote:Op zondag 18 november 2007 05:22 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dCz9VRuZv0E
voor bonbonbonnnnnnnnnnnnn, nachtzustert en god, subtitulado for the blind!![]()
Slaap ze ... Ga ook zo maar es..quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Daar ga ik in bed nog eens over nadenken![]()
Slaap lekker lieverds![]()
truste bonbon en muis!quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Mijn biertje is ook nog niet opquote:Op zondag 18 november 2007 05:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste bonbon en muis!
dan ga ik nog ff door omdat ik net een glas port heb gevuld.
slaap lekker en tot de volgende x![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
En? Is het wat je ervan verwacht had ?quote:Op zondag 18 november 2007 09:13 schreef Polonium-120 het volgende:
dit is een test
Moggel!quote:Op zondag 18 november 2007 06:25 schreef Soury het volgende:
Goeie moggel![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Cynhzv_ifEc
neen, maar ik sluit niets uitquote:Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
En? Is het wat je ervan verwacht had ?
Môgge Poloniumquote:Op zondag 18 november 2007 10:21 schreef Polonium-120 het volgende:
... en drummen, fucking hell[ afbeelding ]
Do you remember that CNN news reporter who said to stevie "It must be awful being blind" to which Stevie replied "it could be worse, i could be black!" bless him, a true legend!
[ afbeelding ]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?quote:Op zondag 18 november 2007 11:21 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
Weertje ziet er te lekker uit om binnen te zitten vandaag![]()
(en sorry voor traag laden van de OP vanochtend, de boel lag hier enkele uurtjes plat)
Weet jij hier meer van misschienquote:Op zondag 18 november 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........quote:Op zondag 18 november 2007 12:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Weet jij hier meer van misschien![]()
Ja, Talitha's bosquote:Op zondag 18 november 2007 11:49 schreef beroepslurker het volgende:
Is dat met die foto's bij de OP The Wall of Fame van de SC? Leuk!
Dus je slaapt wel zo nu en dan ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
Vind het hartstikke leuk gedaan, knap ook!quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ikquote:Op zondag 18 november 2007 12:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pittenquote:
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ik![]()
Und mogguh Hidi![]()
...sextetje dus...quote:Op zondag 18 november 2007 12:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.
Weet je niet dat de helft van de Sc'ers zombies zijn ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
Ooo...dacht altijd dat dat een metal-group wasquote:Op zondag 18 november 2007 12:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je niet dat de helft van de Sc'ers zombies zijn ?
The UnDead - Zij die niet leven.
Jemig wat knap!quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... het gekke is dat ik alleen maar kan praten met mijn mond... check this out!
enne goedemorgen Beroepslurker en de rest...
Hoi nz,quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ik![]()
Und mogguh Hidi![]()
moguh !quote:Op zondag 18 november 2007 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi nz,
jaja, geef ons maar weer de schuld![]()
Toen in die 10k van jou kreeg stond ik op een gegeven moment op 100kquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
moguh !
ik ben door mn 80 duzend heen![]()
Duh, ik begon al aardig aan de mythe van de altijd en alom aanwezig wakende Nachtzuster te hechten.quote:Op zondag 18 november 2007 12:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb niet altijd nachtdienst![]()
erg he, heb ik eerst zoveel en kan ik er op los spelen, verlies ik in een keer bijna alles met zeer goede kaartenquote:Op zondag 18 november 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen in die 10k van jou kreeg stond ik op een gegeven moment op 100k
Heel even maar, daarna was het weer weg![]()
Blijven dromen ppiquote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh, ik begon al aardig aan de mythe van de altijd en alom aanwezig wakende Nachtzuster te hechten.
Weer een illusie minder![]()
Ik ga me geluk maar eens beproevenquote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
erg he, heb ik eerst zoveel en kan ik er op los spelen, verlies ik in een keer bijna alles met zeer goede kaarten![]()
en nu weer 1000 lenen en hopen dat er wat gebeurd, nadeel is dat die 5/10 rooms zo saai zijn
Dromen moet je hebben, en niet allleen in je slaap.quote:Op zondag 18 november 2007 12:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Blijven dromen ppi![]()
Draai wel regelmatig wat extra diensten![]()
nu echt weg is, braaf zijn dus![]()
Voor dat soort metal-vragen hebbben we Ian, Nachtzus, Buuv en Pavement ook een beetje geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ooo...dacht altijd dat dat een metal-group was![]()
Duh, kom net terug van een verfrissende boswandeling van vijf kilometer.....quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
Middag nmnsquote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens, goedemiddag fokkers....![]()
iddquote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenvoor Hidaho en een
voor mezelluf...
Misschien passen we ons gewoon aan, aan de streamsquote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
Doe mij ook maar een bak koffie waar de lepel rechtop in blijft staan.
Heb gisteren slechts één glaasje ouzo gehad, maar het wakker worden wil al een paar uur niet echt lukken.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 13:31 schreef indo.900 het volgende:
wist je dat wij een kadoo voor amanda`s verjaadag willen kopen..
en als jij hier aan mee wil doen kun jij even kijken op
[edit] en stuur een mailtje naar oO_baby_angel_Oo@hotmail
xxx
quote:Op zondag 18 november 2007 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop eens een cadeau voor mij.....
![]()
ah, ok.....quote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
Die indo.900 had in vijf topics die link lopen spammen, duis die heb ik ff weggehaald, ook uit jouw reply, NMNS.
Niet belonen, dat soort gezeik.
Is op.quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
BIER!
Ik had maar een paar glazen op.quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, aangezien jij er zo slecht tegen kan en ik niet wou dat je weer hoofdpijn kreeg![]()
Wattist NMNS? Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga es aan de kant, ik wil d'r langs
![]()
nee nee, moest er even bij....''t is al opgelost....quote:Op zondag 18 november 2007 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wattist NMNS? Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Volgens mij heb je Ian iets te hardhandig opzij geduwd.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nee nee, moest er even bij....''t is al opgelost....
Ian raak ik niet aan, blijf een meter uit de buurt bij hem, hij stinkt naar knoflook...quote:Op zondag 18 november 2007 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Ian iets te hardhandig opzij geduwd.![]()
Knoflook en bier.quote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian raak ik niet aan, blijf een meter uit de buurt bij hem, hij stinkt naar knoflook...![]()
Dat wilde ik net aan jou vragen.quote:
Weirde comboquote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen.Waar blijft mijn thee met ijsje?
![]()
Ik ben zelf ook weird, dus dan mag het.quote:Op zondag 18 november 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weirde combo![]()
Thee kan je krijgen, ijsjes heb ik niet![]()
Wil je een koekje erbij?![]()
Hondekoekje dan ?quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook weird, dus dan mag het.Geen koekje, dat is te burgerlijk.
![]()
Aaah. Zit je hier al 50 minuten met je pootje omhoog?quote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Woef!
* gaat zitten en geeft poot![]()
Hé Slurkertquote:Op zondag 18 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
Mag hier nog gepost worden?
quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fuduUvfjw_s
Wakker worden!
quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fuduUvfjw_s
Wakker worden!
Oi Babe, hoe was je zondag?quote:Op zondag 18 november 2007 18:07 schreef beroepslurker het volgende:
Ian!
Enerverend....drie slopende neefjes op bezoek....ben kapot....maar was wel leuk...zulke leuke jochiesquote:
Hallo BLquote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij wel! Maar de andere 999 niet![]()
Hallo Disana, ik geloof je op je woordquote:Op zondag 18 november 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo BL![]()
Ik was vanochtend om 9 uur al wakker en ik kan dat bewijzen met 1 enkel berichtje in de COS![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Py.
Sorry dat het even duurde, ben een beetje stijf vandaag.
Oh mooi. Ben graag de uitzondering op de regelquote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Disana, ik geloof je op je woord![]()
De sc was deaudtquote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij wel! Maar de andere 999 niet![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi. Ben graag de uitzondering op de regel![]()
Scheelt weer een heel stuk teruglezen....in tegenstelling met de nacht, want dan gebeuren hier altijd spannende dingen, zonde eigenlijk dat ik 's nachts meestal slaapquote:
Dat hebte ge keck ende puickendtst weten te plaatjesdialogen, waerde Py.quote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef Py het volgende:
[..]
nouja, misschien is deaudt een greaudt woord.
Ietwat rustigjes dan toch
Hmm, de cursor staat (in IE, begrijp ik) altijd standaard bovenaan. Dus hij moet eerst onder de quote gezet worden.quote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef beroepslurker het volgende:
Huh? Hoe kan die emoticon nu weer bóven het berichtje staan?
1 beeld zegt meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebte ge keck ende puickendtst weten te plaatjesdialogen, waerde Py.
Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.quote:Op zondag 18 november 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, de cursor staat (in IE, begrijp ik) altijd standaard bovenaan. Dus hij moet eerst onder de quote gezet worden.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef beroepslurker het volgende:
Ligt de sneeuw er nog steeds Ian?
Stap 1 is heel makkelijk hoor. Rechtsboven zie je een knop Nieuw Topic, die hoef je alleen maar in te drukkenquote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.![]()
Bedankt Py en Disana, zal het misschien een keertje proberen, maar hoeft er dan niet iets van een achtergrond bij? Gewoon een soort samenvatting maken?quote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
knopje drukken boven paginanummering: 'nieuw topic'
titelregel invullen
OP bij elkaar lullen
invoeren
jekannut
Hé, jij opent het topic, dus t is jouw OP. Al schilder je de hele boel geel met paarse stippen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt Py en Disana, zal het misschien een keertje proberen, maar hoeft er dan niet iets van een achtergrond bij? Gewoon een soort samenvatting maken?
Je kan beter de 3 voor half nemen. En achterwaarts invoeren. Anders gaat ie schuiven.quote:Op zondag 18 november 2007 18:51 schreef beroepslurker het volgende:
....en nog een vraagje, moet je wachten tot hij op 12 staat en hem er dan snel opzetten?
Vooral die laatste tip heb ik wat aanquote:Op zondag 18 november 2007 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Hé, jij opent het topic, dus t is jouw OP. Al schilder je de hele boel geel met paarse stippen.
[..]
Je kan beter de 3 voor half nemen. En achterwaarts invoeren. Anders gaat ie schuiven.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Py het volgende:
[..]
Aaah. Zit je hier al 50 minuten met je pootje omhoog?
*geeft aai en koekje
Ach. Ik weet nog toen ik mn eerste topic opende. Die begon ook gelijk te schuiven.quote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vooral die laatste tip heb ik wat aan![]()
Wat een klein kuthondje is het ook hè.quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
* pakt keukenrol
Gofferdegoffer![]()
Kwispelen met dat stompie achterop je rug?![]()
Ah, tis een kuthondje.quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een klein kuthondje is het ook hè.![]()
Je hebt er zelfs 2 geopend zie ik.quote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef beroepslurker het volgende:
Is geloof ik niet helemaal goed, én veel te vroeg, schaam me dood
Gewoon nog een keer proberen, goed kijken naar deze of een oudere TT en de juiste naam geven, met volgnummer. Net zolang todat je hem goed hebt......de anderen kun je laten sluiten door een posting in de FeedBack waarin je verzoekt tot sluiting van een TT met verwijzing naar de naam.quote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef beroepslurker het volgende:
Is geloof ik niet helemaal goed, én veel te vroeg, schaam me dood
Jij valt op hondjes?quote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ah, tis een kuthondje.![]()
Kom maar. Op schoot![]()
Heb het al gemeld in de FB en nu maar hopen dat niemand het ziet, het is gelukkig nog stil, dus wie weet zijn ze al wegquote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs 2 geopend zie ik.Beetje aan de vroege kant inderdaad. Je kunt ze laten sluiten in FB, of ze gewoon naar beneden laten zakken en hopen dat niemand ze ziet.
![]()
Bedankt NMNS, denk dat ik het maar overlaat aan de professionelenquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen, goed kijken naar deze of een oudere TT en de juiste naam geven, met volgnummer. Net zolang todat je hem goed hebt......de anderen kun je laten sluiten door een posting in de FeedBack waarin je verzoekt tot sluiting van een TT met verwijzing naar de naam.
Pffff, lang verhaal...
Of op kutquote:
Hallo Lobje!quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Joh, doe niet zo mal, gewoon proberen, desnoods 20 keer.....boeiuh....quote:Op zondag 18 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt NMNS, denk dat ik het maar overlaat aan de professionelen![]()
Levningquote:
En op RTL8 draait een film met de titel "My breast".quote:
Ook zo schokkendquote:Op zondag 18 november 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op RTL8 draait een film met de titel "My breast".![]()
Toeval?![]()
Yepquote:Op zondag 18 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iefning, muissie!Is er al een update?
Heb ik nu nog meer noten op mijn zangquote:Op zondag 18 november 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op RTL8 draait een film met de titel "My breast".![]()
Toeval?![]()
Doe niet zo bescheiden joh....aanmaken die hap.....deze komt vanzelf wel volquote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
Kunnen we dit snel volmaken? Kan ik nog een poging wagen misschien, als jullie het goedvinden?
Mag ik je een speltip geven?quote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
Kunnen we dit snel volmaken? Kan ik nog een poging wagen misschien, als jullie het goedvinden?
Pardon. Was even niet binnen beeldscherm bereik.quote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het gaat inderdaad niet erg hard hier, wat is er aan de hand?
Wromquote:Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
Zal ik me oranje bh bandje nog een keer posten![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
Zal ik me oranje bh bandje nog een keer posten![]()
Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....quote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe niet zo bescheiden joh....aanmaken die hap.....deze komt vanzelf wel vol
quote:Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Pardon. Was even niet binnen beeldscherm bereik.![]()
Nu weer wel![]()
Ach, dan zet je toch in de eerste posting nog even een verwijzing deze SC.....en edit je hem laterquote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....![]()
Petre is een lieverd, maar bij DGK geldt de regel niet, dat degene die de LaPo had, het nieuwe topic opent...quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....![]()
Ian uiteraard.quote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
y0.
quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet meer weglopen nu hé...
![]()
Dankjewel, ik hoop dat het nu goed gaat, best spannend hoor, en ietwat hoog gegrepen welquote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik je een speltip geven?![]()
Begin met; SC [# 457]
Vind het super stoer van je!quote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoop dat het nu goed gaat, best spannend hoor, en ietwat hoog gegrepen welwhat was I thinking?
Gert had niet zo nauw gekekenquote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh, je mag hier elkaar van alles toewensen maar geen TT een beetje vroeg openen....![]()
En ik had zojuist een briljante post in gedachtequote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh, je mag hier elkaar van alles toewensen maar geen TT een beetje vroeg openen....![]()
Je mag het nog een keer oefenen..quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef beroepslurker het volgende:
Lekker snel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |