En? Is het wat je ervan verwacht had ?quote:Op zondag 18 november 2007 09:13 schreef Polonium-120 het volgende:
dit is een test
Moggel!quote:Op zondag 18 november 2007 06:25 schreef Soury het volgende:
Goeie moggel![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Cynhzv_ifEc
neen, maar ik sluit niets uitquote:Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
En? Is het wat je ervan verwacht had ?
Môgge Poloniumquote:Op zondag 18 november 2007 10:21 schreef Polonium-120 het volgende:
... en drummen, fucking hell[ afbeelding ]
Do you remember that CNN news reporter who said to stevie "It must be awful being blind" to which Stevie replied "it could be worse, i could be black!" bless him, a true legend!
[ afbeelding ]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?quote:Op zondag 18 november 2007 11:21 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
Weertje ziet er te lekker uit om binnen te zitten vandaag![]()
(en sorry voor traag laden van de OP vanochtend, de boel lag hier enkele uurtjes plat)
Weet jij hier meer van misschienquote:Op zondag 18 november 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........quote:Op zondag 18 november 2007 12:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Weet jij hier meer van misschien![]()
Ja, Talitha's bosquote:Op zondag 18 november 2007 11:49 schreef beroepslurker het volgende:
Is dat met die foto's bij de OP The Wall of Fame van de SC? Leuk!
Dus je slaapt wel zo nu en dan ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
Vind het hartstikke leuk gedaan, knap ook!quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ikquote:Op zondag 18 november 2007 12:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pittenquote:
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ik![]()
Und mogguh Hidi![]()
...sextetje dus...quote:Op zondag 18 november 2007 12:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.
Weet je niet dat de helft van de Sc'ers zombies zijn ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |