heu muis, heb net een fles port open gemaakt die eigenlijk voor de kerst was of het suikerfeest of zo...dus trek ook nog maar een rooie wijn open...quote:Op zondag 18 november 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Sorry voor de schokkende foto.. Iedereen pleite![]()
hi luv!!!!!quote:Op zondag 18 november 2007 05:05 schreef bonbonbon het volgende:
Yep, met youtube verveel je je nooit![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI
Zuup ik nog ff meequote:Op zondag 18 november 2007 05:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heu muis, heb net een fles port open gemaakt die eigenlijk voor de kerst was of het suikerfeest of zo...dus trek ook nog maar een rooie wijn open...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6TLYioRY4i4
ook voor nachtzustert die alleen pilz trinkt!
Ik sta hier nergens meer van te kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Sorry voor de schokkende foto.. Iedereen pleite![]()
NIET DOEN! wat een gezeik, werd er depri van terwijl ik zo blij m'n computer aanslingerde!@!!quote:Op zondag 18 november 2007 05:16 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Hoi w-j!![]()
Ben even wat topics aan het doorspitten![]()
Ach ut ging om het oranje gevoelquote:Op zondag 18 november 2007 05:14 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ik sta hier nergens meer van te kijken![]()
het was meer een soort zoekplaatje![]()
![]()
Meestal zo net na de middag strompelen ze hier wel binnenquote:Op zondag 18 november 2007 05:17 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel een paar katers adopteren, maar weet niet hoe!?
http://www.youtube.com/watch?v=BPASE8c10qE
quote:Op zondag 18 november 2007 05:21 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Meestal zo net na de middag strompelen ze hier wel binnen![]()
Nah best wel wilde krengen. Maar komt welquote:Op zondag 18 november 2007 05:28 schreef bonbonbon het volgende:
[..]![]()
Heb net even op je blog gekeken, gave poezebeesten![]()
Gaaf... Oranje..quote:Op zondag 18 november 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor muizz:
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
![]()
Daar ga ik in bed nog eens over nadenkenquote:Op zondag 18 november 2007 05:22 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dCz9VRuZv0E
voor bonbonbonnnnnnnnnnnnn, nachtzustert en god, subtitulado for the blind!![]()
Slaap ze ... Ga ook zo maar es..quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Daar ga ik in bed nog eens over nadenken![]()
Slaap lekker lieverds![]()
truste bonbon en muis!quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Mijn biertje is ook nog niet opquote:Op zondag 18 november 2007 05:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste bonbon en muis!
dan ga ik nog ff door omdat ik net een glas port heb gevuld.
slaap lekker en tot de volgende x![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 05:33 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
En? Is het wat je ervan verwacht had ?quote:Op zondag 18 november 2007 09:13 schreef Polonium-120 het volgende:
dit is een test
Moggel!quote:Op zondag 18 november 2007 06:25 schreef Soury het volgende:
Goeie moggel![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Cynhzv_ifEc
neen, maar ik sluit niets uitquote:Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
En? Is het wat je ervan verwacht had ?
Môgge Poloniumquote:Op zondag 18 november 2007 10:21 schreef Polonium-120 het volgende:
... en drummen, fucking hell[ afbeelding ]
Do you remember that CNN news reporter who said to stevie "It must be awful being blind" to which Stevie replied "it could be worse, i could be black!" bless him, a true legend!
[ afbeelding ]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?quote:Op zondag 18 november 2007 11:21 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen![]()
Weertje ziet er te lekker uit om binnen te zitten vandaag![]()
(en sorry voor traag laden van de OP vanochtend, de boel lag hier enkele uurtjes plat)
Weet jij hier meer van misschienquote:Op zondag 18 november 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Was de electriciteitscentrale plat gelegd door terroristuh ?
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........quote:Op zondag 18 november 2007 12:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Weet jij hier meer van misschien![]()
Ja, Talitha's bosquote:Op zondag 18 november 2007 11:49 schreef beroepslurker het volgende:
Is dat met die foto's bij de OP The Wall of Fame van de SC? Leuk!
Dus je slaapt wel zo nu en dan ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
Vind het hartstikke leuk gedaan, knap ook!quote:Op zondag 18 november 2007 12:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, Talitha's bos![]()
Het gebeurt gelukkig niet vaak *afklopt*, zag het uiteraard ook pas toen ik wakker werd![]()
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ikquote:Op zondag 18 november 2007 12:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee hoor, Zeeland is mij veel te ver weg.........
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pittenquote:
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ik![]()
Und mogguh Hidi![]()
...sextetje dus...quote:Op zondag 18 november 2007 12:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh - ik lag hier te wippen met vijf lekkere wijven.
Weet je niet dat de helft van de Sc'ers zombies zijn ?quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |