*bukt diep voorover.quote:Op zondag 18 november 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag kiezen, welk gordijntje je opengemaakt wilt hebben![]()
Ja, in die COSsen blijft het maar doorgaan......quote:Op zondag 18 november 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
jaja, 7 nieuwe topics geopend op den zondagvroege ochtend...
rellen troef de laatste dagen..was lovely om terug te lezen maar wat vermoeiend....
Doe dan het vingerhoedje maar.. Je weet nooit of het van pas kan komenquote:Op zondag 18 november 2007 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We hebben nog een tube tandpasta en een vingerhoedje?![]()
Hij is wel oranje...quote:Op zondag 18 november 2007 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan het vingerhoedje maar.. Je weet nooit of het van pas kan komen![]()
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?quote:Op zondag 18 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is WJ nu zo snel gebleven?
Mooi.. Past bij mijn ondergoedquote:
Tis best leuk in de cosquote:Op zondag 18 november 2007 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in die COSsen blijft het maar doorgaan......![]()
Ja, heb 't eigenlijk wel naar 't zin op het nieuwe stekkie. Net een dorpje, leuke mensen, uur minder rijden per dag, kortom, niet fout....quote:Op zondag 18 november 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?
Evengoed bedankt voor de support, de werkelijkheid is vaak ietwat vertroebeld in het virtuele. Ik trek het mij niet aan, jij toch ook niet?quote:Op zondag 18 november 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nmns, ik zat in de verkeerde sc te posten en gaf je nog wat support...tevergeefs. alles goed?
klinkt goed. alle werkzaamheden achter de rug?quote:Op zondag 18 november 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heb 't eigenlijk wel naar 't zin op het nieuwe stekkie. Net een dorpje, leuke mensen, uur minder rijden per dag, kortom, niet fout....
Hoe is het in het noordhollandse?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
Is dit de sex chaten die andere de slow chat?
Ik kom steeds minder.
langs wel te verstaan.![]()
Niet zo'n smerig frituur ding, lul!quote:Op zondag 18 november 2007 03:49 schreef Py het volgende:
[..]
tuututtuututut
kgkgkhhgggghhhhkhggggg
[ afbeelding ]
![]()
Ja, alles is eigenlijk wel zo'n beetje in het gareel, op wat meubeltjes na. Levertijd van 8 weken. En dan natuurlijk die tuin nog maar dat komt volgend voorjaar wel. Wat hier betreft, Fok blijft gewoon Fok....quote:Op zondag 18 november 2007 03:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt goed. alle werkzaamheden achter de rug?
hier alles goed.
ben net uren zoet geweest om een beetje bij te lezen, wat een ontwikkelingen en wat een 'gezelligheid' in den sc...haha. was grappig om allemaal te lezen, maar wel wat zwaar allemaal.
leukste post was deze van itsme:
[..]
Ein echte Deutsche von derm Heimat naturlichquote:Op zondag 18 november 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo'n smerig frituur ding, lul!
nee, niet echt, maar af en toe werd het wel een beetje te 'vaag' in de sc. het is net leuk om af en toe bij te gluren en zo...quote:Op zondag 18 november 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Evengoed bedankt voor de support, de werkelijkheid is vaak ietwat vertroebeld in het virtuele. Ik trek het mij niet aan, jij toch ook niet?
Uit een pan, ja.quote:Op zondag 18 november 2007 03:56 schreef Py het volgende:
[..]
Ein echte Deutsche von der Heimat naturlich![]()
truste nmns. jo, doe ik (als m'n ouders me dat toelaten). sleep well!quote:Op zondag 18 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, over zes uurtjes gaat de wekker, ik wens jullie een zeer aangename voortzetting...![]()
![]()
![]()
WJ, kom es wat eerder buurten de volgende keer
quote:Op zondag 18 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, over zes uurtjes gaat de wekker, ik wens jullie een zeer aangename voortzetting...![]()
![]()
![]()
WJ, kom es wat eerder buurten de volgende keer
Maar wel met een citroentjequote:Op zondag 18 november 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uit een pan, ja.
Niet zo'n teringranzig frituurding.
Tuurlijk ...Ohh nee ze hebben mij in huisquote:Op zondag 18 november 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis, heb je die katten nog in 't huis?
jo, zal ff je blog lezen...quote:Op zondag 18 november 2007 04:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk ...Ohh nee ze hebben mij in huis![]()
hoi inbreed! alles goed in de polder?quote:Op zondag 18 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eensch! Ik wacht met smart op de update!
Mwoah!!! Ik mis je!quote:Op zondag 18 november 2007 04:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi inbreed! alles goed in de polder?![]()
Heb je het een beetje meegekregen hoe ze er aan is gekomen? Das pas innerlijke schoonheidquote:
En valsquote:
Ik struikel tegenwoordig dagelijks over de kolen. Maar zonder dollen, ik mis je en velen met mij.quote:Op zondag 18 november 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, dat zal best gaan...de bietjes moeten gerooid worden en zo..![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eensch! Ik wacht met smart op de update!
say again babe...quote:Op zondag 18 november 2007 04:34 schreef Soury het volgende:
Oranje boven voor de liefhebbers[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 04:35 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3o4Fgh0KW_4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |