Hé Slurkertquote:Op zondag 18 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
Mag hier nog gepost worden?
quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fuduUvfjw_s
Wakker worden!
quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fuduUvfjw_s
Wakker worden!
Oi Babe, hoe was je zondag?quote:Op zondag 18 november 2007 18:07 schreef beroepslurker het volgende:
Ian!
Enerverend....drie slopende neefjes op bezoek....ben kapot....maar was wel leuk...zulke leuke jochiesquote:
Hallo BLquote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij wel! Maar de andere 999 niet![]()
Hallo Disana, ik geloof je op je woordquote:Op zondag 18 november 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo BL![]()
Ik was vanochtend om 9 uur al wakker en ik kan dat bewijzen met 1 enkel berichtje in de COS![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Py.
Sorry dat het even duurde, ben een beetje stijf vandaag.
Oh mooi. Ben graag de uitzondering op de regelquote:Op zondag 18 november 2007 18:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Disana, ik geloof je op je woord![]()
De sc was deaudtquote:Op zondag 18 november 2007 18:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij wel! Maar de andere 999 niet![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi. Ben graag de uitzondering op de regel![]()
Scheelt weer een heel stuk teruglezen....in tegenstelling met de nacht, want dan gebeuren hier altijd spannende dingen, zonde eigenlijk dat ik 's nachts meestal slaapquote:
Dat hebte ge keck ende puickendtst weten te plaatjesdialogen, waerde Py.quote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef Py het volgende:
[..]
nouja, misschien is deaudt een greaudt woord.
Ietwat rustigjes dan toch
Hmm, de cursor staat (in IE, begrijp ik) altijd standaard bovenaan. Dus hij moet eerst onder de quote gezet worden.quote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef beroepslurker het volgende:
Huh? Hoe kan die emoticon nu weer bóven het berichtje staan?
1 beeld zegt meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebte ge keck ende puickendtst weten te plaatjesdialogen, waerde Py.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |