Deze flame is zo lang dat hij me aan mijn eigen werk doet denkenquote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven Lobasca....onze date ging destijds niet door omdat gemeentewerken geen gat zag in het aanpassen van de route voor het long vehicle. Come on meis, eerst komen je tieten, dan een kwartiertje niets en dan kom jij er achteraan hobbelen. BIj een beetje haakse bocht moet je drie keer steken om er doorheen te komen.....Dat is geen sinecure.....![]()
Sorry, dacht even dat ik een schim zag....quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Maar ik ben er niet, dus ik zit goed.
Klopt, maar dat ben ík nietquote:Op zondag 18 november 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, dacht even dat ik een schim zag....
Ik heb net een abonnement op Gloves Weekly genomen, maar ik neem aan dat het antwoord daar niet te vinden is.quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
zoek het maar op in je vakliteratuur!
Dementerende oude mannen, zo vermoeiend....quote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven Lobasca....onze date ging destijds niet door omdat gemeentewerken geen gat zag in het aanpassen van de route voor het long vehicle. Come on meis, eerst komen je tieten, dan een kwartiertje niets en dan kom jij er achteraan hobbelen. BIj een beetje haakse bocht moet je drie keer steken om er doorheen te komen.....Dat is geen sinecure.....![]()
Owquote:Op zondag 18 november 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jij moet een beurt overslaan.
Mooi, dempen die hap!quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NMNS, maar die is geloof ik in de put geflikkerd.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dobbel niet, heb mijn principes.....quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een kledingstuk uitrekken én nog een keer gooienquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Dubbel 6.. Mag ik nu een drankje nuttigen![]()
Ik schenk het zelfs voor je in!quote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Goed verstopt?quote:Op zondag 18 november 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dobbel niet, heb mijn principes.....
Nog meer domme vragen?quote:Op zondag 18 november 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net een abonnement op Gloves Weekly genomen, maar ik neem aan dat het antwoord daar niet te vinden is.
Maak jezelf dan ook wat kleinerquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan is het mijn schaduw... achtervolgt me ook overal....![]()
Dat is snel gedaan bij muizen. Eén steek recht, twee steken averecht en je hebt weer een trui voor d'r.quote:Op zondag 18 november 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een kledingstuk uitrekken én nog een keer gooien
Ja, blijf er dan ook bij.....welkom overigens...quote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
een paar dagen sc's bijgelezen, wat een slap gelul zeg..
mogguh!
quote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
mogguh!
Moggelquote:Op zondag 18 november 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
morgen.
mogguh!
Niet voordat je een nieuwe update hebt geplaatstquote:Op zondag 18 november 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |