Ooo...dacht altijd dat dat een metal-group wasquote:Op zondag 18 november 2007 12:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je niet dat de helft van de Sc'ers zombies zijn ?
The UnDead - Zij die niet leven.
Jemig wat knap!quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef Polonium-120 het volgende:
... het gekke is dat ik alleen maar kan praten met mijn mond... check this out!
enne goedemorgen Beroepslurker en de rest...
Hoi nz,quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing lag in het noorden hoorde ik![]()
Und mogguh Hidi![]()
moguh !quote:Op zondag 18 november 2007 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi nz,
jaja, geef ons maar weer de schuld![]()
Toen in die 10k van jou kreeg stond ik op een gegeven moment op 100kquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
moguh !
ik ben door mn 80 duzend heen![]()
Duh, ik begon al aardig aan de mythe van de altijd en alom aanwezig wakende Nachtzuster te hechten.quote:Op zondag 18 november 2007 12:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb niet altijd nachtdienst![]()
erg he, heb ik eerst zoveel en kan ik er op los spelen, verlies ik in een keer bijna alles met zeer goede kaartenquote:Op zondag 18 november 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen in die 10k van jou kreeg stond ik op een gegeven moment op 100k
Heel even maar, daarna was het weer weg![]()
Blijven dromen ppiquote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Duh, ik begon al aardig aan de mythe van de altijd en alom aanwezig wakende Nachtzuster te hechten.
Weer een illusie minder![]()
Ik ga me geluk maar eens beproevenquote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
erg he, heb ik eerst zoveel en kan ik er op los spelen, verlies ik in een keer bijna alles met zeer goede kaarten![]()
en nu weer 1000 lenen en hopen dat er wat gebeurd, nadeel is dat die 5/10 rooms zo saai zijn
Dromen moet je hebben, en niet allleen in je slaap.quote:Op zondag 18 november 2007 12:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Blijven dromen ppi![]()
Draai wel regelmatig wat extra diensten![]()
nu echt weg is, braaf zijn dus![]()
Voor dat soort metal-vragen hebbben we Ian, Nachtzus, Buuv en Pavement ook een beetje geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ooo...dacht altijd dat dat een metal-group was![]()
Duh, kom net terug van een verfrissende boswandeling van vijf kilometer.....quote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
Middag nmnsquote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens, goedemiddag fokkers....![]()
iddquote:Op zondag 18 november 2007 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenvoor Hidaho en een
voor mezelluf...
Misschien passen we ons gewoon aan, aan de streamsquote:Op zondag 18 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat velen hier ernstig slaaptekort hebben, alhoewel ze het nú misschien aan het inhalen zijn door tot diep in de middag te pitten![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
Doe mij ook maar een bak koffie waar de lepel rechtop in blijft staan.
Heb gisteren slechts één glaasje ouzo gehad, maar het wakker worden wil al een paar uur niet echt lukken.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 13:31 schreef indo.900 het volgende:
wist je dat wij een kadoo voor amanda`s verjaadag willen kopen..
en als jij hier aan mee wil doen kun jij even kijken op
[edit] en stuur een mailtje naar oO_baby_angel_Oo@hotmail
xxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |