quote:Op zondag 18 november 2007 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop eens een cadeau voor mij.....
![]()
ah, ok.....quote:Op zondag 18 november 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
Die indo.900 had in vijf topics die link lopen spammen, duis die heb ik ff weggehaald, ook uit jouw reply, NMNS.
Niet belonen, dat soort gezeik.
Is op.quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
BIER!
Ik had maar een paar glazen op.quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, aangezien jij er zo slecht tegen kan en ik niet wou dat je weer hoofdpijn kreeg![]()
Wattist NMNS? Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga es aan de kant, ik wil d'r langs
![]()
nee nee, moest er even bij....''t is al opgelost....quote:Op zondag 18 november 2007 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wattist NMNS? Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Volgens mij heb je Ian iets te hardhandig opzij geduwd.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nee nee, moest er even bij....''t is al opgelost....
Ian raak ik niet aan, blijf een meter uit de buurt bij hem, hij stinkt naar knoflook...quote:Op zondag 18 november 2007 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Ian iets te hardhandig opzij geduwd.![]()
Knoflook en bier.quote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian raak ik niet aan, blijf een meter uit de buurt bij hem, hij stinkt naar knoflook...![]()
Dat wilde ik net aan jou vragen.quote:
Weirde comboquote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen.Waar blijft mijn thee met ijsje?
![]()
Ik ben zelf ook weird, dus dan mag het.quote:Op zondag 18 november 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weirde combo![]()
Thee kan je krijgen, ijsjes heb ik niet![]()
Wil je een koekje erbij?![]()
Hondekoekje dan ?quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook weird, dus dan mag het.Geen koekje, dat is te burgerlijk.
![]()
Aaah. Zit je hier al 50 minuten met je pootje omhoog?quote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Woef!
* gaat zitten en geeft poot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |