Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....quote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe niet zo bescheiden joh....aanmaken die hap.....deze komt vanzelf wel vol
quote:Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Pardon. Was even niet binnen beeldscherm bereik.![]()
Nu weer wel![]()
Ach, dan zet je toch in de eerste posting nog even een verwijzing deze SC.....en edit je hem laterquote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....![]()
Petre is een lieverd, maar bij DGK geldt de regel niet, dat degene die de LaPo had, het nieuwe topic opent...quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, is niet bescheiden, maar hoorde van Petre dat je een nieuwe mag maken, als je óf de laatste post hebt, of als de anderen het goed vinden, dus vandaar....![]()
Ian uiteraard.quote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
y0.
quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet meer weglopen nu hé...
![]()
Dankjewel, ik hoop dat het nu goed gaat, best spannend hoor, en ietwat hoog gegrepen welquote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik je een speltip geven?![]()
Begin met; SC [# 457]
Vind het super stoer van je!quote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoop dat het nu goed gaat, best spannend hoor, en ietwat hoog gegrepen welwhat was I thinking?
Gert had niet zo nauw gekekenquote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh, je mag hier elkaar van alles toewensen maar geen TT een beetje vroeg openen....![]()
En ik had zojuist een briljante post in gedachtequote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh, je mag hier elkaar van alles toewensen maar geen TT een beetje vroeg openen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |