Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.quote:Op zondag 18 november 2007 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, de cursor staat (in IE, begrijp ik) altijd standaard bovenaan. Dus hij moet eerst onder de quote gezet worden.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef beroepslurker het volgende:
Ligt de sneeuw er nog steeds Ian?
Stap 1 is heel makkelijk hoor. Rechtsboven zie je een knop Nieuw Topic, die hoef je alleen maar in te drukkenquote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat verkeerd heb gedaan, nou ja....moet nog veel leren, zou ook weleens een topic willen maken, maar dat kan ik óók nog niet.![]()
Bedankt Py en Disana, zal het misschien een keertje proberen, maar hoeft er dan niet iets van een achtergrond bij? Gewoon een soort samenvatting maken?quote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
knopje drukken boven paginanummering: 'nieuw topic'
titelregel invullen
OP bij elkaar lullen
invoeren
jekannut
Hé, jij opent het topic, dus t is jouw OP. Al schilder je de hele boel geel met paarse stippen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt Py en Disana, zal het misschien een keertje proberen, maar hoeft er dan niet iets van een achtergrond bij? Gewoon een soort samenvatting maken?
Je kan beter de 3 voor half nemen. En achterwaarts invoeren. Anders gaat ie schuiven.quote:Op zondag 18 november 2007 18:51 schreef beroepslurker het volgende:
....en nog een vraagje, moet je wachten tot hij op 12 staat en hem er dan snel opzetten?
Vooral die laatste tip heb ik wat aanquote:Op zondag 18 november 2007 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Hé, jij opent het topic, dus t is jouw OP. Al schilder je de hele boel geel met paarse stippen.
[..]
Je kan beter de 3 voor half nemen. En achterwaarts invoeren. Anders gaat ie schuiven.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Py het volgende:
[..]
Aaah. Zit je hier al 50 minuten met je pootje omhoog?
*geeft aai en koekje
Ach. Ik weet nog toen ik mn eerste topic opende. Die begon ook gelijk te schuiven.quote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vooral die laatste tip heb ik wat aan![]()
Wat een klein kuthondje is het ook hè.quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
* pakt keukenrol
Gofferdegoffer![]()
Kwispelen met dat stompie achterop je rug?![]()
Ah, tis een kuthondje.quote:Op zondag 18 november 2007 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een klein kuthondje is het ook hè.![]()
Je hebt er zelfs 2 geopend zie ik.quote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef beroepslurker het volgende:
Is geloof ik niet helemaal goed, én veel te vroeg, schaam me dood
Gewoon nog een keer proberen, goed kijken naar deze of een oudere TT en de juiste naam geven, met volgnummer. Net zolang todat je hem goed hebt......de anderen kun je laten sluiten door een posting in de FeedBack waarin je verzoekt tot sluiting van een TT met verwijzing naar de naam.quote:Op zondag 18 november 2007 19:34 schreef beroepslurker het volgende:
Is geloof ik niet helemaal goed, én veel te vroeg, schaam me dood
Jij valt op hondjes?quote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ah, tis een kuthondje.![]()
Kom maar. Op schoot![]()
Heb het al gemeld in de FB en nu maar hopen dat niemand het ziet, het is gelukkig nog stil, dus wie weet zijn ze al wegquote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs 2 geopend zie ik.Beetje aan de vroege kant inderdaad. Je kunt ze laten sluiten in FB, of ze gewoon naar beneden laten zakken en hopen dat niemand ze ziet.
![]()
Bedankt NMNS, denk dat ik het maar overlaat aan de professionelenquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen, goed kijken naar deze of een oudere TT en de juiste naam geven, met volgnummer. Net zolang todat je hem goed hebt......de anderen kun je laten sluiten door een posting in de FeedBack waarin je verzoekt tot sluiting van een TT met verwijzing naar de naam.
Pffff, lang verhaal...
Of op kutquote:
Hallo Lobje!quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Joh, doe niet zo mal, gewoon proberen, desnoods 20 keer.....boeiuh....quote:Op zondag 18 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt NMNS, denk dat ik het maar overlaat aan de professionelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |