quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:38 schreef SiRojK het volgende:
7 uur, om 10 uur schijtsen, ach, na een grammetje kan dat wel weer Huub
Jah, ik weet het, net wakkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:42 schreef Varen het volgende:
[..]
![]()
Beequeen bedankt.
Goeie morgen allemaal.
Melissa kwam en die zei, dat ze allemaal 2 alcohol consumpties mochten, i.v.m. het Playboy gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Vreemde gang van zaken ook dat Nadia gisrteravond 2 glazen champagne heeft gedronken. 's Avonds aan tafel toen die dansmariekes er nog waren zat Amanda nog te vertellen dat ze een alcoholverbod hebben![]()
Dat mochten ze drinken omdat playboy langs kwam.Zo konden ze lekker geile stukjes op nemen in badquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Vreemde gang van zaken ook dat Nadia gisteravond 2 glazen champagne heeft gedronken. 's Avonds aan tafel toen die dansmariekes er nog waren zat Amanda nog te vertellen dat ze een alcoholverbod hebben![]()
Toen Playboy TV binnenkwam samen met snol Melisa mocht het plotseling wel. Wrs om haar wat losser te maken, wat overigens niet echt nodig is, ze loopt dagelijks in haar blote tieten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Vreemde gang van zaken ook dat Nadia gisteravond 2 glazen champagne heeft gedronken. 's Avonds aan tafel toen die dansmariekes er nog waren zat Amanda nog te vertellen dat ze een alcoholverbod hebben![]()
O die had ik gemistquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef Varen het volgende:
[..]
Melissa kwam en die zei, dat ze allemaal 2 alcohol consumties mochten, i.v.m. het Playboy gebeuren.
Welke jurken dan,heb een roze hobbezak gezien en een onderjurk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Janiets zal wel op moeten schieten, wil hij de jurken nog op tijd af hebben.
Er komt toch een fotograaf vandaag om die jurken vast te leggen?
Oooooh, je bedoelt deze geweldige creaties?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Welke jurken dan,heb een roze hobbezak gezien en een onderjurk.![]()
Jammer van die rotkoppen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooj, je bedoelt deze geweldige creaties?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel heel benieuwd hoe die onderjurk zal staan bij Nadia, zonder BH zullen haar borsten wel op haar knieen hangenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Welke jurken dan,heb een roze hobbezak gezien en een onderjurk.![]()
Check mijn cap, ze durft haar handen niet weg te halen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe die onderjurk zal staan bij Nadia, zonder BH zullen haar borsten wel op haar knieen hangen![]()
Deze mening deel ik 100%quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef Lunaflame het volgende:
Geschreven door Clank, in het vorige topic
Ik ben het hier helemaal mee eens en prima verwoord.
Thnxquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
En @Clank, geweldig verhaal en zo waar allemaal.![]()
![]()
Jup, mooi verwoord!quote:
+1 en ook het stukje van Riri kan ik mij helemaal in vindenquote:
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit kan, contract zeg maar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind het trouwens ook heel goed dat Huub niet meer met die klotevent wilt optreden! Ben alleen bang dat hokje er een stokje voorsteekt.
Zie je het voor je als Huub en Brian naar Almere moeten! Met de Natas clan in de zaal!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit kan, contract zeg maar.
Sorry, ik kon het niet laten, boosheid omtrent het blokken van de stemming enzo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
Aangezien het over gisteravond gaat, ga ik het over gistermiddag hebben.
Voor wie het ook wil zien.
Dan mag Huub wel een kogelvrijvest aantrekken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:09 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zie je het voor je als Huub en Brian naar Almere moeten! Met de Natas clan in de zaal!
Dat is toch ook niet erg, gekkie. Het gaf mij even de gelegenheid om ook wat te vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten, boosheid omtrent het blokken van de stemming enzo.
En, nee dank je, een keer zien is genoeg.![]()
feestlift of geen feestliftquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
Aangezien het over gisteravond gaat, ga ik het over gistermiddag hebben.![]()
Ik ben even het filmpje van Dennis en zijn moeder aan het bekijken. Het gaat alleen maar over zingen en dat is niet erg, mits je in Idols ofzo zit. Die jongen zit echt in het verkeerde programma.
Hij overschat zichzelf wel, dat dan weer wel. Zo'n 13 in een dozijn stem en qua looks, is zijn kop echt te uitgewoond.
Mag hij er alsjeblieft uit?
Zure moeder ook trouwens.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52787&sess=14591
Voor wie het ook wil zien.
Geen facelift, wel een feestdomper. Wat een ongezellig stuk vreten zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
feestlift of geen feestlift
ik gok
feestlift
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet erg, gekkie. Het gaf mij even de gelegenheid om ook wat te vinden.![]()
Misschien vindt ze het niet leuk meer. Ik kijk zelf nog hooguit 15 minuten en dan denk ik,' uuuggh! 'quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Even OT: Misschien stom maar dit is de 3e dag op rij dat Cc niet post. Normaal gesproken meldt ze het als ze er niet is of weggaat, iemand enig idee?![]()
Geen idee BQquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Even OT: Misschien stom maar dit is de 3e dag op rij dat Cc niet post. Normaal gesproken meldt ze het als ze er niet is of weggaat, iemand enig idee?![]()
Het is Huub die het keihard wil spelen. Met juichende fora users op de banken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef Lunaflame het volgende:
Huub's eerste reactie nadat hij hoorde van het overlijden was dat hij niet de 12 uur
KNIP
Ik vind dat heel begrijpelijk..... na 10 minuten dringt het nog niet echt tot je door. Dat zag je ook aan dat ie in eerste instantie niet wou vragen om die 12 uur. Gewoon verwarring.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub die 10 minuten na het overlijdensbericht in de auto springt om zijn 'Nooit meer naar huis olee olee" te gaan promoten en dan ook nog eens van zijn medebewoners toestemming verwacht naar die uitvaart te gaan.
Die man is zo egocentrisch, die is nog in staat zijn single te gaan promoten bij de uitvaart.
Zie de site http://www.run71.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=2quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub die 10 minuten na het overlijdensbericht in de auto springt om zijn 'Nooit meer naar huis olee olee" te gaan promoten en dan ook nog eens van zijn medebewoners toestemming verwacht naar die uitvaart te gaan.
Die man is zo egocentrisch, die is nog in staat zijn single te gaan promoten bij de uitvaart.
HW was die gepland einde honkbalseizoen?feestje wordt Huub nu wel in de neus geboord.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:55 schreef Py het volgende:
17 November 2007 Run'71 Feest voor alle leden
Ik snap de data niet helemaal![]()
Wanneer is die man nou overleden en waarom is er dan vanavond een feest![]()
Nou ik neem aan dat niemand zo doorgedraaid is om dat te doen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:05 schreef maril het volgende:
[..]
HW was die gepland einde honkbalseizoen?feestje wordt Huub nu wel in de neus geboord.
of misschien was dit eennadrukkelijk verzoek van de overledenen, dat hoor je wel meer.
Ik hoop trouwens niet dat al die streamers een berichtje naar de fam. stuurt want dan word de gouden kooi wel heel belangrijk, en dat is het gewoon niet.
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit wil.....mediageil zeg maar....quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit kan, contract zeg maar.
Precies.... een kansloze stemming.... waar ie de anderen bijna ls onmenselijk probeert neer te zetten. IPV naar zichzelf te kijken probeerde hij zijn normen en waarden op te dringen. Kansloos vanaf het begin en dat wist ie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De enige die hier over lijken gaat is ons aller Huubje.....God hebbe zijn ziel.....ooit
Het ziet er nu al beter uit dan die van Amanda.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
zou de jurk van Lieke wel op tijd afkomen?
die van amandel was 1 grote grap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:25 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het ziet er nu al beter uit dan die van Amanda.
Ben wel nieuwsgierig of die man nu echt overleden is afgeloen week (zie posting PY)quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... een kansloze stemming.... waar ie de anderen bijna ls onmenselijk probeert neer te zetten. IPV naar zichzelf te kijken probeerde hij zijn normen en waarden op te dringen. Kansloos vanaf het begin en dat wist ie.
Nee hij is in januari overleden maar ze begraven m vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig of die man nu echt overleden is afgeloen week (zie posting PY)
Mooi geschreven Clankquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
Huub's eerste reactie nadat hij hoorde van het overlijden was dat hij niet de 12 uur zou aanvragen. Hij wilde niet met zo'n heel 'media circus' inbreuk maken op de begrafenis. Hij heeft daar later met achter over gesproken en die hebben hem gerustgesteld dat ze daar met respect mee zouden omgaan. 'k Heb Huub ook meerdere malen horen zeggen dat hij er moeite mee had om die 12 uur aan te vragen, alleen al om het feit dat de dood van zijn vriend zo een 'item' werd voor tv. Maar achter had hem gezegd dat ze verwachten dat de andere miljonairs hem wel zouden laten gaan, dus daarom heeft hij besloten om zich kwetsbaar op te stellen to de groep en een 12 uur te vragen.
Dennis blokt de stemming omdat het geen naaste familie is en hij zelf in zo'n geval ook geen 12 uur zou aanvragen. Een reden waar ik me nog iets bij kan voorstellen, maar denkt dus aan zijn eigen gevoel en gaat voorbij aan het gevoel van Huub.
Huub heeft gisteravond duidelijk aangegeven dat er een lijst is gemaakt met mensen dat mocht daar iets mee gebeuren hij direct de poort uitloopt. Er is een tweede lijst met mensen.. waaronder zijn vriend die nu overleden is (en ook zijn opa en oma staan daar op).. waar hij een 12 uur zou aanvragen om afscheid te kunnen nemen.
Brian en Amanda hebben de aanvraag gebruikt om Huub álles voor de voeten te gooien van wat er ooit is gezegd en gedaan in het spel.. en gunnen hem gewoon het afscheid daarom niet. Dat zij net zo'n lange lijst hebben opgebouwd gaan ze volledig aan voorbij. Op het moment dat Huub het meest kwetsbaar is krijgt hij te horen van Amanda.. "Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me." En Brian doet daar later nog een schepje bovenop door te zeggen dat Huub tijdens de 8 uur van zijn jaardag genoeg tijd heeft om het graf te bezoeken. Uitspraken waar ik nog eens aan zal terug denken als ze weer beweren dat zij de 'gevoelsmensen' zijn in de villa!!![]()
'k Zal Huub een kaartje sturen om hem sterkte te wensen met het verlies van zijn vriend.
Datum én maand kunnen niet juist zijn.....het zou wel raar zijn iemand zich met beide vergist. Maar het kan en ik ga er vanuit dat het een vergissing is. Anders zou het wel heeeeeeeeeel bizar zijn, die actie van Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de datum op de site van Run71 niet juist is
Want als iemand op een zaterdag overlijd, wordt hij niet precies een week later begraven. (komt iig zeldzaam voor)
Loek Winkeler heeft op 27 -01-2007 afscheid genomen als lid van Run 71, zijn overlijden was deze week maar het staat er idd nogal verwarrend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de datum op de site van Run71 niet juist is
Want als iemand op een zaterdag overlijd, wordt hij niet precies een week later begraven. (komt iig zeldzaam voor)
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix doen weer een partijtje vrij worstelen?![]()
Zeg dat maar tegen die sekteleden van VOL en Nowlivequote:Op zaterdag 17 november 2007 14:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat niemand zo doorgedraaid is om dat te doen!
Dat zou idd bizar zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Datum én maand kunnen niet juist zijn.....het zou wel raar zijn iemand zich met beide vergist. Maar het kan en ik ga er vanuit dat het een vergissing is. Anders zou het wel heeeeeeeeeel bizar zijn, die actie van Huub
Caramba, je zal maar het volle gewicht van die breedrug over je heen krijgen. Daar ben je dan knap ziek van.quote:
ah, da's helder.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loek Winkeler heeft op 27 -01-2007 afscheid genomen als lid van Run 71, zijn overlijden was deze week maar het staat er idd nogal verwarrend.
Dat is wat ik er uit opmaak hoor, ik kan me toch niet voorstellen dat je het overlijden van een dierbare vriend 9 maandenlang voor je houdt?quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:54 schreef Lunaflame het volgende:
.....
Ik ben het hier helemaal mee eens en prima verwoord.
Waarom moet je dat nou hier neerzetten, met naam en toenaam?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:55 schreef Py het volgende:
[..]
...................
Ik snap de data niet helemaal![]()
Wanneer is die man nou overleden en waarom is er dan vanavond een feest![]()
Kijk, dat is helder, bedanktquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:07 schreef kybe het volgende:
Voor diegene die het in twijfel trekken:
http://groups.google.com/(...)msg/4b88b95949940b97
onderaan pagina
Ik twijfelde ook niet,Huub doet veel voor het spel maar aan zoiets zou hij niet meewerken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat is helder, bedankt![]()
Niet dat ik twijfelde , hier ga je nl niet over liegen.
Nee nog niet, op VOL stond hij nog niet, ik check het wel even.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, ben jij ergens een filmpje tegen gekomen waar Huub om zijn 12 uur vraagt?
Vast wel, Jan ziet vrouwen als een accessoire, als voorwerpen die zijn kleding dragen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Jan wil een model als Amanda maar dan het hoerige er uit.![]()
Zou hij dat ook tegen Amanda durven zeggen?
Dat is nou juist de kunst van een goede modeontwerper...zonder patroon werken....gewoon op het lichaam...de beste couturiers gingen hem hierin voor...ik zeg niet dat hij een goeie is,darvoor heb ik te weinig gezien van hem maar het is dus een sprookje dat je met patronen moet werken....juist nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:58 schreef trettie het volgende:
Als dat een mode ontwerper is ben ik dat zeker, hij gebruikt niet eens een patroon waarvoor is ie dan naar de patronenschool geweest?
de idioot ik weet wat ik kan en daarin maak ik!
Nou dat is te zien.
Een lange lap en die maak je met een speld vast om je lijf zoals ie net zei.
Er zit gewoon geen model aan dus heb je ook geen patroon nodig maar laat 'm niet zo moeilijk doen
Wat hij kan kan ik beter ik vond het leuk om te zien hoe hij dit deed maar het is geen hoogvlieger, alleen met z'n
smoel.
Ze doet steeds pogingen maar het wil Dennix maar niet lukken de klus te klaren.quote:
Het is al erg genoeg dat mensen er expres twijfel over proberen te zaaien...het is gewoon een minne streek zoiets in twijfel te trekken....net of Huub over zoiets zou gaan liegen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:07 schreef kybe het volgende:
Voor diegene die het in twijfel trekken:
http://groups.google.com/(...)msg/4b88b95949940b97
onderaan pagina
Die heeft Nada al gehad daarom lukt het Dennix niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze doet steeds pogingen maar het wil Dennix maar niet lukken de klus te klaren.
Post binnen, grote doos voor Lieke.Brian.
volgens mij zit ie gewoon de krant te lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat mooi worden vandaag, Huub zit zich echt in te houden ....
Dan maar einde DGK met een massale knok-partij, iedereen naar huis![]()
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook niet,Huub doet veel voor het spel maar aan zoiets zou hij niet meewerken.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welk idee en wanneer?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.
ah, dus hij heeft voorzien dat die man kwam te overlijden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.
Zelf zijn ademhaling is agresief he peterquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat Huub opgekropt agressief zit te zijn, met zijn zogenaamd de krant lezen.![]()
Op naar een nieuwe miljonair...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat Huub opgekropt agressief zit te zijn, met zijn zogenaamd de krant lezen.![]()
Het is een simpel mannetje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe miljonair...![]()
Kwa spel heeft Huub al weken niets (mogen/kunnen) laten zien. Langzaam maar zeker komt de toneelhaak dichterbij.... tenmisnste als ie zichzelf al niet eerder de villa uitmept.
idiootquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Asociale klootzak met zijn smerige schoenen op de kussens van de bank.![]()
![]()
Ja, ik zie het en de manier van krant lezen is duidelijk uitlokking van fysiek geweld, ik zou zeggen regie een brief het huis in en exit Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Aluminiumhoedjes zijn zeker in de aanbieding vandaag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ah, dus hij heeft voorzien dat die man kwam te overlijden?![]()
Je doet wel erg je best om Huub zo slecht mogelijk af te schilderen zeg.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik zie het en de manier van krant lezen is duidelijk uitlokking van fysiek geweld, ik zou zeggen regie een brief het huis in en exit Huub
Behoorlijk storend gedrag van Huub, dat ben ik met je eens.quote:
verklaar je naderquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef Dragline het volgende:
[..]
Aluminiumhoedjes zijn zeker in de aanbieding vandaag...![]()
Ik zie geen alcohol bij Held Huub, dus wordt er niet gemept.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe miljonair...![]()
Kwa spel heeft Huub al weken niets (mogen/kunnen) laten zien. Langzaam maar zeker komt de toneelhaak dichterbij.... tenmisnste als ie zichzelf al niet eerder de villa uitmept.
matige poging!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behoorlijk storend gedrag van Huub, dat ben ik met je eens.
Het lijkt wel of hij denkt dat alles om hem draait.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Sylvia vond de 12 uur te lang ,
en heeft de 12 uur in 3 keer mogen verdelen,
-ziekenhuisbezoekje aan vader en laatste dagen en uurtjes,
-afscheid bijna overleden en na overlijden,
-en de uitvaart.....
(12 uur die Huub aanvroeg, maar niet kreeg)
Honkbaltrainer Loek , die Huub sinds 20 jaar kende , soort familie van elkaar,
de schaarse 12 uur krijgen is niet gelukt........
(Voor begravenissen een uitzondering? Familie, dierbaren vrienden........)
3 keer per jaar/totaal in het spel DGK, mogen er 12 uur worden gegeven na een stemming.
Er zijn al zoveel regels veranderd in DGK,voor overlijden van famiie , collega's en vrienden
hoeft er wat mij betreft geen stemming meer te komen, gewoon laten gaan.
12 uur afschaffen?
De productie verzint toch wel uitjes met of zonder stemmingen,
dat Dennis vrijdag zonder stemming naar de premiere mocht met gast-speler Jan
en 8 april Natasia gilde, ik ben zo blij, zo blij, er komt binnenkort iets heel leuks voor mij.
2 dagen later een stemming voor 2 uur naar huis voor Natasia, zonder reistijd erbij opgeteld.
iedereen gunde het Natasia , dan zou zij haar kindjes zien........
Het werd een uitje zonder kinderen zien, Yairo en Cheyenne waren bij de buren en een vriendin,
want het zou anders te emotioneel voor hen zijn om weer afscheid te nemen.
(De productie stelt die 3 keer 12 uur regels voor, begravenis moet toch zonder stemming kunnen?)
Kortom voor een begravenis niet de keuze hebben voor een stemming voor 12 uur,
dat is veel te lang voor een begravenis, en als je ballen hebt, houdt je het ook alleen bij
die begravenis , steun geven en handen schudden en vertrek je weer naar het DGK spel waar je in zit,
zonder nog langs je huis, vrienden, familie, werk, disco te gaan.........ik zie Huub er niet voor aan,
maar het gebeurt gauw dat de andere miljonairs argwaan krijgen , helemaal omdat in juni Huub dit als plan had om 12 uur aan te vragen en te zeggen dat er iemand was overleden, maar dan zou gaan stappen,
ik kotsde van dit plan en heb het ook breeduit beschreven in een COS en Streamverslag,
Lieke vond dit geen mooi idee om de miljonairs zo voor te leigen, maar iemand van de productie vond
het een prachtige actie...........Gelukkig niet door gegaan.
Als je 12 uur krijgt kan je ook in de verleidng komen om andere dingen te gaan doen dan alleen een uitvaart .....
????quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een simpel mannetje.
Gooi er drank in, prikkel hem: en hij moet exit.
Tijd voor vers (niet arrogant) bloed.
Ach, er zijn lieden die Huub ervan verdenken de dood van zijn coach te misbruiken voor eigenbelang. Het is ook niet mijn favoriet, maar dergelijke theorieën beginnen nu zo langzaam aan te vervelen...quote:
Huub heeft geen alcohol nodig.... hij heeft net een boete mogen incasseren terwijl hij niet gedronken had. Ook al had dat getreiterd van Nadia bestraft moeten worden. Huub heeft zich laten verleiden tot agressie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zie geen alcohol bij Held Huub, dus wordt er niet gemept.
Hij is idd heel makkelijk te triggerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
, helemaal omdat in juni Huub dit als plan had om 12 uur aan te vragen en te zeggen dat er iemand was overleden, maar dan zou gaan stappen,
ik kotsde van dit plan en heb het ook breeduit beschreven in een COS en Streamverslag,
Hij gaat sowieso over lijken door dit "evenement" te gebruiken om TV te maken. Hij wist dat er discussie van zou komen, het interesseert hem geen ruk. Het gaat enkel en alleen om hem, hij verbruikt mensen om zich heen......die kleine "fucked up" dictator,quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:38 schreef Dragline het volgende:
[..]
Ach, er zijn lieden die Huub ervan verdenken de dood van zijn coach te misbruiken voor eigenbelang. Het is ook niet mijn favoriet, maar dergelijke theorieën beginnen nu zo langzaam aan te vervelen...
(Begravenis , 12 uur, niet via een stemming)quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:36 schreef akveor het volgende:
waar de verantwoordelijkeheid bij de febo komt te liggen en niet bij het schorriemorrie....
Soms is een 12 uur teveel en niet nodig. Maar er zit niets tussenin.
Het is naar maar waarquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waar peter6000 samen met natasia hem zal opwachten om hem in elkaar te meppen....of zoals natasia zei....hem in een auto laten stappen die ontploft als hij hem aanzetquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik zie het en de manier van krant lezen is duidelijk uitlokking van fysiek geweld, ik zou zeggen regie een brief het huis in en exit Huub
makkelijk te triggeren ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij is idd heel makkelijk te triggeren
Was wel te zien toen die in zn aggressieve bui laatst een stoel naar Dennix wilde gooien
Ik vind Brian meer een despoot, alleen al hoe hij Amandel voor zijn karretje spant om zelf schone handen te houden. Wat betreft je eerdere post over een tweede Jaap ben ik het roerend met je eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso over lijken door dit "evenement" te gebruiken om TV te maken. Hij wist dat er discussie van zou komen, het interesseert hem geen ruk. Het gaat enkel en alleen om hem, hij verbruikt mensen om zich heen......die kleine "fucked up" dictator,
Hij wou een 12 uur proberen los te peuteren en net doen alsof er iets ergs was. Hij heeft het er met Jaap en Lieke een paar keer over gehad maar hij durfde het toch niet aan. Ze reden was dan ook dat ie wanneer het echt nodig had hij dan de 12 uur niet zou krijgen.quote:
Brian had ook al lang exit moeten zijn.....zonder twijfel. Zijn attitude naar het andere geslacht gaat alle perken te buiten. Over die schone handen, het is smerig om naar te kijken, maar ok, het is het spel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef Dragline het volgende:
[..]
Ik vind Brian meer een despoot, alleen al hoe hij Amandel voor zijn karretje spant om zelf schone handen te houden. Wat betreft je eerdere post over een tweede Jaap ben ik het roerend met je eens.![]()
ok , dat had ik even gemist. Bedankt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft geen alcohol nodig.... hij heeft net een boete mogen incasseren terwijl hij niet gedronken had. Ook al had dat getreiterd van Nadia bestraft moeten worden. Huub heeft zich laten verleiden tot agressie.
Aan jouw posts te zien, ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behoorlijk storend gedrag van Huub, dat ben ik met je eens.
Het lijkt wel of hij denkt dat alles om hem draait.
Het is een spel, maar het is ook Brians eigen keuze op welke wijze hij het wil spelen. Het pleit in ieder geval niet voor hem. Als hij echt zo'n vent was zou hij zelf wat meer ondernemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian had ook al lang exit moeten zijn.....zonder twijfel. Zijn attitude naar het andere geslacht gaat alle perken te buiten. Over die schone handen, het is smerig om naar te kijken, maar ok, het is het spel.
jeetje, wind je niet zo op joh!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Heb je proefverlof ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Mooi! Dan zingt die iig niet en dan kan ik nu de streams aanzetten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:49 schreef Kinga het volgende:
Ik zie 'iemand' weer eten.
Zoiets zou Peter nooit doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:41 schreef riri het volgende:
[..]
Waar peter6000 samen met natasia hem zal opwachten om hem in elkaar te meppen....of zoals natasia zei....hem in een auto laten stappen die ontploft als hij hem aanzet
leuke mensen toch...zo vredelievend
afgeven op anderen en zelf zo agressief als de pest
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:38 schreef Dragline het volgende:
[..]
Ach, er zijn lieden die Huub ervan verdenken de dood van zijn coach te misbruiken voor eigenbelang. Het is ook niet mijn favoriet, maar dergelijke theorieën beginnen nu zo langzaam aan te vervelen...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus in plaats van voorlees minuten van de zwarte heks, krijgen we nu
een dweperige nicht die om 00.00 verzoeknummers gaat zingen.
Goed plan weer FEBO.
het 'zingen' van dennix is idd reden om gelijk alles uit te zettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Dan zingt die iig niet en dan kan ik nu de streams aanzetten.![]()
lijkt me een gezonde reactie gezien de situatiequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter heeft gelijk met zijn observatie....Huub geeft aan dat hij zeer agressief is.....
Oh please.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef akveor het volgende:
Huub zegt het al... Nu ga ik hen juist geven... Dit klopt niet....
De zin zou moeten zijn: Van mij krijgen ze hem sowieso.
Hiermee geeft ie al aan dat ie speelt met de gedachte het te kunnen blokken.
oneens. Hij verdraait niks, het is een feit dat dab hem dit afscheid niet gunnen, het is zelfs letterlijk zo uitgesproken, meerdere malen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.
De gore aanval op Amanda's zus en daarbij ook mooi mooi roepend toen Jaap deze week hem vertelde dat de zus weer terug is bij de vriend die haar mishandeld zegt in mijn ogen meer dan genoeg. Laat mensen buiten de kooi uit het spel.
precies....het zijn mensen zoals natasia..quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef DrsH het volgende:
Lieve cossers het voordeel van grote letters bij een usersnaam is dat je kunt selecteren wat je wel en wat je niet leest. Peter is een van de posters die geniet van het uitlokken van reacties door het doen van allerlei boute uitspraken. Zolang jullie deze lezen en je daardoor laten provoceren, krijgt hij precies datgene waar hij naar op zoek is namelijk jullie op de kast. Kijk ik lees ze ook maar mij storen zijn uitspraken voor geen meter dus ik hoef mij ook niet te ergeren. Verder is het lekker rustig in de kooi en by the way de reden dat Dennix niet klaarkomt is het gegeven dat het lastig neuken is met een bord vreten in je handen.
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lijkt me een gezonde reactie gezien de situatie
Kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar hij zal niet ontzien worden door de anderen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Huub: "Ik zou Brian nu gewoon neer kunnen steken.....kankerhonden"quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Huub is zeker geen lieverdje, maar ik geef hem in dit geval het voordel van de twijfel. Het hokje zou dat ook wel eens mogen doen. Een begrafenis van een dierbare lijkt me iets belangrijker dan een première van een B-film, om maar eens iets te noemen. Als ze dit Huub niet gunnen moeten ze de spelregels tegenover BAND ook consequenter naleven. Ik kan me Huub's frustraties in ieder geval wel voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.
De gore aanval op Amanda's zus en daarbij ook mooi mooi roepend toen Jaap deze week hem vertelde dat de zus weer terug is bij de vriend die haar mishandeld zegt in mijn ogen meer dan genoeg. Laat mensen buiten de kooi uit het spel.
Als de geruchten waar zijn dat hij er toch uit moet dan maar met een big bang!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik durf te voorspellen dat dit vandaag vreselijk misgaat ............![]()
Huub is ziek...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub: "Ik zou Brian nu gewoon neer kunnen steken.....kankerhonden"
...ja gezonde reactie.![]()
ja...dat hij daar nu pas achter komt....vriendschap met Amanda stelt niets voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef noekje het volgende:
Lieke: zo zie je maar wat voor vriendschap je met Amanda hebt.
Huub: wat heb ik me in haar vergist zeg.
Hij is wel traag van begrip zeg.
Niet echt netjes maar wel een goed ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil nu voor een volle zaal mensen gaan oproepen Brian te meppen.
Brian heeft er wel overnagedacht om die 12 uur te blokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
En hij liegt, Brian heeft Sylva haar 12 uur niet willen blokken maar hij had terecht vragen bij het feit dat Sylvia niet uit de villa wilde vertrekken bij het sterven van haar pa.....
Dat is zo mogelijk nog sneuer dan wat Brian met Amanda deedquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil nu voor een volle zaal mensen gaan oproepen Brian te meppen.
ik snap het ook wel. Maar ik hoop wel dat ie zo slim is om zijn zelfbeheersing niet te verliezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Huub zit nog vol met woede... Lieke probeert hem rustig te houden.
Hij zegt nu van alles in zijn onmacht.. ik begrijp hem.
Ik wel....in de COS....heul vaak, bijna iedere dag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen zo met elkaar omgaan.. nog nooit!
idd, en Sylvia begreep hem ook, en had ws hetzelfde gedaan zei ze nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
En hij liegt, Brian heeft Sylva haar 12 uur niet willen blokken maar hij had terecht vragen bij het feit dat Sylvia niet uit de villa wilde vertrekken bij het sterven van haar pa.....
Nou, dat is ook weer naïef gedacht van hem. Alsof men daar ooit normaal met elkaar is omgegaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen zo met elkaar omgaan.. nog nooit!
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een agressieve lul, die Huub![]()
En ook nog 's schelden met "kanker"?
Ja precies...die sukkel zit gewoon Brian weer zwart te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
Helemaal waar......alhoewel, Jaap, Lieke of Dennis zou ik toch nog wel een beetje als winnaar zien...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie die hoofdprijs ook wint, niemand komt als winnaar uit die kooi.
Laatst viel ongeveer elke Huubgroupie over de kankerTT en nu dit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.
En het iemand toewensen ach dat meent hij toch niet.
Enne Dood aan Brian en zijn snol.
oh, omdat Huub het zegt, meent hij het ws nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
@ Lobas, hier is het filmpje van Huub en zijn aanvraag voor 12 uur.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52824&sess=12617&mvpageno=1
En de reactie van Amanda en Brian.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52821&sess=12617&mvpageno=1
Yup.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
oh, omdat Huub het zegt, meent hij het ws niet
De wereld is te klein als een Brain het zegt
Yep, deur op slot en sleutel weggooien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Als de geruchten waar zijn dat hij er toch uit moet dan maar met een big bang!
oud bewoner van het huisquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:10 schreef Borga het volgende:
Wie is Sylvia?
Ik ben er niet over gevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laatst viel ongeveer elke Huubgroupie over de kankerTT en nu dit.![]()
Laag? De aanleiding van dat Huub dit afscheid niet mag meemaken is door z'n eigen lage gedrag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oneens. Hij verdraait niks, het is een feit dat dab hem dit afscheid niet gunnen, het is zelfs letterlijk zo uitgesproken, meerdere malen!
Ik vind de draai die jij er aan probeert te geven nogal laag.
Nee, wat mij betreft ook niet. Van alledrie zijn er dingen op te noemen die eveneens niet door de beugel konden, gescript of niet. Ze hebben toch allemaal min of meer hun ziel verkocht voor kijkcijfers, uitjes, tv maken etc..quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal waar......alhoewel, Jaap, Lieke of Dennis zou ik toch nog wel een beetje als winnaar zien...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[..]
mooi, kan die naar huisquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef neehe het volgende:
En als die vieze snol van een Amandel met Melissa meemag ,dan ontploft Huub helemaal.
quote:Huub ligt eenzaam op de bank te lezen, althans dat probeert hij. Na de krant is nu een dik boek aan de beurt, maar ook hierop concentreren lijkt moeilijk voor de Oldenzaler. Vandaag is namelijk de begrafenis van zijn overleden vriend, waar hij niet naar toe kan door toedoen van enkele van zijn mede-Miljonairs. Sterkte Huub!
Mission accomplished.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef neehe het volgende:
En als die vieze snol van een Amandel met Melissa meemag ,dan ontploft Huub helemaal.
Je geilt echt op mensen die je quoten he? Bij deze...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zin om mensen te gaan slaan, hij vindt het soms jammer dat hij niet buiten is, en het op 'de buitenmanier' kan oplossen.
Lieke probeert nog 'weglopen' als optie te noemen, maar Huub staat daar totaal niet open voor.
ik ben het met je eens dat de regel zou mogen komen te vervallen, maar dat is niet aan de orde en dus niet relevant.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Laag? De aanleiding van dat Huub dit afscheid niet mag meemaken is door z'n eigen lage gedrag.
Hij ziet het verschil tussen spel en werkelijkheid wel? Nu wil die iemand op z'n bek slaan.
En als je het laag van mij vind moet je duidelijk maken waarom. Een stempel drukken is makkelijk. Een gefundeerde reactie blijkt iets lastiger.
Ik heb in al mijn post onderbouwd waarom. Daarbij heb ik meerdere malen aangegeven dat deze beslissing niet bj het schorriemoorie zou moeten liggen maar bij de febo.
Dat de stemming niet naar Huub gaat vind ik storend omdat er over gestemt zou moeten worden. Van alle regels die aangepast zijn zou deze gewoon opgeheven mogen worden wat mij betreft. Afscheid nemen moet mogelijk zijn.
Ik zie voornamelijk vaste posters met verschillende meningen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig hier, allemaal ramptoeristen![]()
Je kunt er gif opnemen wanneer en waarom.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig hier, allemaal ramptoeristen![]()
Vind je Scanman labiel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat komen die schrijvers van brieven aan Huub en Lieke vreselijk labiel over.![]()
![]()
Ik denk dat Huub prima doorheeft hoe het werkt. Wat ik probeer te zeggen is dat Huub gewoon de nee had moeten accepteren en zoals ie bijna altijd doet ten rade bij zichzelf moeten gaan waarom hij die stemming niet heeft gekregen. Het is duidelijk dat Huub andere waarden en normen heeft dan anderen. Maar als je goed nagaat zoals bijvoorbeeld het erbij halen van Amanda's zus is dat moreel ook verwerpelijk. Nu is hij pissed omdat dab hem de stemming niet gunt. Huub stelt dat het twee verschillende dingen zijn. Ik ben het daarmee niet eens. Ik vind die zielige houding dan ook hypocriet. Begrijpelijk maar hypocriet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat de regel zou mogen komen te vervallen, maar dat is niet aan de orde en dus niet relevant.
Hetgeen ik niet ok vind aan jouw reactie, is dat je beaamt dat Huub dit gebeuren misbruikt voor zijn eigen belang. Althans, iemand suggereert dat en jij gaat daar gretig op in, en stelt vervolgens ook nog dat Huub dit alles 'verdraait' om de indruk te wekken dat dat anderen hem dit afscheid niet gunnen. Meermaals bewust de indruk proberen te wekken dat Huub misbruik maakt van het overlijden van een persoon waar hij een goede band mee had, vind ik inderdaad laag.
Dat is dus waar ik op reageer, omdat Huub imo niets verdraait, het is een feit dat dab hem dit idd niet gunnen. Dit is meerdere malen uitgesproken.
Jij vindt dat hij zelf het spel niet netjes speelt, ok, da's jouw mening en die bestrijd ik ook niet. Wel dat hij deze situatie uitbuit, want mij lijkt hij oprecht verdriet te hebben.
Dat hij nu agressief is kan ik ook goed begrijpen, alhoewel ik hoop dat hij die agressie in toom weet te houden.
Duidelijk en gefundeerd genoeg zo?
Je zegt dat je het prima begrijpt. Maar je geeft alle antwoorden waarom het geblokt is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:33 schreef Heathen het volgende:
Ik heb het nu van een afstandje gevolgd, maar ik snap niet waarom men die twaalf uur huub niet zou willen geven. Wat is er het speltechnische voordeel van? Huub kwaad krijgen? Dat is geen speltechnisch voordeel. De bedoeling van het spel is om de anderen geestelijk zo ver te krijgen dat ze het beu zijn om nog langer in het huis te vertoeven. Nu zorg je er voor dat iemand zoals huub nog standvastiger wordt om in het huis te blijven. Tevens is Amanda die zogenaamde vriendschap en sympathie van Huub nog kwijtgeraakt dus ze zijn echt in het nadeel er mee.
Daarbij hebben figuren als Amanda en Brian allang de connectie met de realiteit verloren en kunnen het spel niet meer zien er in. Het werd mij een half jaar geleden nog kwalijk genomen dat ik haar zus nog meer ongeluk toewenste dat heb ik toen maar teruggetrokken, maar nu zie ik het meer mensen doen zonder dat die op hun vingers worden getikt. Kennelijk verandert er enig inzicht bij anderen dat ze zien dat de gehele omgeving van Amanda niet echt deugd inclusief haarzelf niet. Ze zal op den duur er wel een ingeklapte tiet aan over houden door het gedrag van Brian, dus toewensen hoef ik niet eens.
Precies. En dat heeft ie nagelaten... waarschijnlijk onder druk van de febo. Ik begrijp sowieso niet waarom de wanabees zich alten weerhouden door de febo. Het gaat om miljoenen en een eigen 10.000 euro borg als inleg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:35 schreef neehe het volgende:
Huub heeft Amandel zo over de zeil, gewoon over haar zus beginnen, en dat gaat hij ook doen.
Dan wordt ze agressief, gevolg daarvan is dat Brainless ook agressief wordt.
En dan is het exit Amandel of Brainless.
ja hequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef noekje het volgende:
Lieke: zo zie je maar wat voor vriendschap je met Amanda hebt.
Huub: wat heb ik me in haar vergist zeg.
Hij is wel traag van begrip zeg.
Typische voorbeeld van een Huub fanquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er gif opnemen wanneer en waarom.
Weet je wat een goeie site is? Ignore.nl.![]()
Nee Huub gaat dat ook doen heeft hij al gezegt, maar hij moet het eerst verweken dat hij niet naar de begrafenis kan enquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. En dat heeft ie nagelaten... waarschijnlijk onder druk van de febo. Ik begrijp sowieso niet waarom de wanabees zich alten weerhouden door de febo. Het gaat om miljoenen en een eigen 10.000 euro borg als inleg.
Het woord "fan" komt al tijden niet meer voor in mijn vocabulaire, weet je dan genoeg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Typische voorbeeld van een Huub fan
Je bent zeker ook vrouw en 40+
ja huub moet toch optredenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef Darklight het volgende:
ik ben weg
Hopelijk Huub vanavond ook
Ik proef toch een beetje afgunst in jouw betogen naar de dames misschien ff cammen op MSNquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Typische voorbeeld van een Huub fan
Je bent zeker ook vrouw en 40+
ja weet genoegquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord "fan" komt al tijden niet meer voor in mijn vocabulaire, weet je dan genoeg?![]()
We krijgen dagelijks een overkill aan gays te zien in dat hok, what else is new.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
De ene gast is obviously gay.
Nee, want ik heb geen MSN meerquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik proef toch een beetje afgunst in jouw betogen naar de dames misschien ff cammen op MSN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom gaat hij niet gewooon. Als iemand zo belangrijk voor je was dan ben je toch gewoon pleiten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee Huub gaat dat ook doen heeft hij al gezegt, maar hij moet het eerst verweken dat hij niet naar de begrafenis kan en
en de dood van die man.
Handjes thuis hequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen MSN meer
Nou ik weg, verjaardag vieren van nichtje
Maar je zou toch denken dat hij na Natasia wel zou moeten weten dat sommigen het niet meer als spel zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef itsme het volgende:
[..]
ja heAl herken ik dat wel. je wilt het positieve van mensen zien ipv het negatieve
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou hier neerzetten, met naam en toenaam?
Niet gepast![]()
Laten ze er eens een (redelijk) normale homo in gooien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
We krijgen dagelijks een overkill aan gays te zien in dat hok, what else is new.
Even voor de duidelijkheid: Ik heb niets tegen gays maar het kan ook teveel worden.
Omdat het zo is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
Hoe komt het toch dat ik denk dat er in de modewereld alleen narcisten en randdebielen rondlopen.........OMG er komt geen zinnig woord uit....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Das de achterban van Janix, incl zn zusje. Dus ja nivootje van .....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef Kinga het volgende:
My god, wat hebben ze toch weer voor mensen dat hok ingelaten... ik verbaas mij iedere keer...
Nee ik geef juist aan waarom het speltechnisch voordeel er niet is. Voor een Amanda en Brian is de beslissing die ze gemaakt hebben eentje omdat ze het te persoonlijk nemen en zich niet meer kunnen ontbinden wat spel en realiteit is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt dat je het prima begrijpt. Maar je geeft alle antwoorden waarom het geblokt is.
Met de febo is al een paar maanden iets mis.quote:Voor mij had de febo dan ook per direct moeten afschaffen. Vornamelijk omdat door dezelfde feboer zoveel haat is ontstaan en zij dat nooit hebben willen/kunnen oplossen.
Het feit dat Huub dit zo lang heeft volgehouden is mij ook een raadsel. Aan de andere kant ben je wel 24/7 met eklaar in dat hok en Huub probeert iedere keer weer op een "zo normaal mogelijke manier" met de tokkies om te gaan, wat ik op zich al een prestatie vind. Dat hij er nu klaar mee is moet ik nog maar zien. Ik wacht op het aanpakken van Amanda en Brian, dan geloof ik het pas.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar je zou toch denken dat hij na Natasia wel zou moeten weten dat sommigen het niet meer als spel zien.
Het feit dat hij Brian ook maar bleef verdedigen. Het kan best een mens sieren dat ze het positieve willen blijven zien maar op een gegeven moment wordt het gewoon dom en naief.![]()
beneden de grote rivieren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de achterban van Janix, incl zn zusje. Dus ja nivootje van .....
Echt een inlevingsvermogen heb je niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewooon. Als iemand zo belangrijk voor je was dan ben je toch gewoon pleiten?
Dat moet je aan haar moeder vragen , die bepaalt de tarieven . Zij was ervarings deskundige. Of je gaat naar achter CS en vraagt het Natas !quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat kost dat wijf voor een half uurtje?
![]()
Kan nooit veel zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wij zijn gepassioneerde voyeurs en leven ons in in die personages waar wij het meeste mee hebben,quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef TheUnreal het volgende:
Leuk om te lezen al die anti Brian en Amanda reacties (:')). Jullie zien die twee het liefst verdwijnen? Ja dan zou het spel echt een stuk spannender zijn zeg, dán is het pas elke dag hetzelfde.
Waarom zeuren jullie wanneer er is geweld of weet ik het wordt gebruikt? Sensatie is toch mooi om te zien? Of zien jullie liever een schaakspel op de bank?
Spaart u zegeltjes?????quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wat een weloverwogen posting was dat dan van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb dat op voorhand afgewogen, en dit was mijn conclusie:
1. Omdat iemand anders (betrokkenen ga ik van uit) voor me het al op internet hadden geplaatst (ik wist niet eens van het bestaan van de beste man)
2. Omdat het linkje naar dit bericht hier in de cos ook al geplaatst was
3. Omdat ik niet verwacht dat mensen die dit hier lezen er iets mee gaan doen. Dat zou nl pas ongepast zijn.
Sorry voor de late reactie. Het spijt me als ik je gekwetst heb![]()
![]()
Sensatie is niks mis mee... maar geweld gebruiken als sensatiemiddel vind ik verwerpelijk. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef TheUnreal het volgende:
Waarom zeuren jullie wanneer er is geweld of weet ik het wordt gebruikt? Sensatie is toch mooi om te zien? Of zien jullie liever een schaakspel op de bank?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:48 schreef neehe het volgende:
Huub moet ongemerkt een sigaret tegen de jurk van snollie Amandel houden, met een beetje geluk vliegt die jurk in de fik.
Een geweten hebben ze niet, plain and simple.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
erg eigenlijk...zelf bij de kapper zitten en een ander misgunnen naar een begrafenis van een dierbaar iemand te kunnen....
hoe je dat voor je geweten weet goed te praten is mij een raadsel
Zouden ze wel een geweten hebben dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
erg eigenlijk...zelf bij de kapper zitten en een ander misgunnen naar een begrafenis van een dierbaar iemand te kunnen....
Ik kreeg het idee dat je het van mij ongepast vond. Ik hoop te hebben kunnen aangeven dat ik het overlijden van deze man niet de publiciteit heb ingetrokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een weloverwogen posting was dat dan van jou![]()
Je hebt mij niet gekwetst, maar als de persoon in kwestie een oom/vriend/whatever van me zou zijn, zou ik het niet prettig vinden om dat te lezen. Om er in dit soort situaties zondermeer vanuit te gaan dat mensen die hier lezen er niks mee doen is misschien beetje naief denk ik, maar ik ben het met je eens dat het heel triest zou zijn als men daar wel wat mee zou doen.
moet je wel hebben en dan nog bij sommigen is het in de jeugd niet ontwikkeld. In het geval van Amanda zeer goed te snappenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
En wat te denken van al die uitstapjes naar de -kuch- tandarts?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
alles voor de streamers hequote:Op zaterdag 17 november 2007 17:13 schreef neehe het volgende:
De FEBO zal wel wat extra mooie uitjes hebben voor Amandel waarvoor gestemt moet worden.
Ze kunnen gewoon wat verzinnen, het hoeft niet echt te zijn.
Die dan mooi niet doorgaan omdat Huub ze blokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |