Het woord "fan" komt al tijden niet meer voor in mijn vocabulaire, weet je dan genoeg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Typische voorbeeld van een Huub fan
Je bent zeker ook vrouw en 40+
ja huub moet toch optredenquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef Darklight het volgende:
ik ben weg
Hopelijk Huub vanavond ook
Ik proef toch een beetje afgunst in jouw betogen naar de dames misschien ff cammen op MSNquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Typische voorbeeld van een Huub fan
Je bent zeker ook vrouw en 40+
ja weet genoegquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord "fan" komt al tijden niet meer voor in mijn vocabulaire, weet je dan genoeg?![]()
We krijgen dagelijks een overkill aan gays te zien in dat hok, what else is new.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
De ene gast is obviously gay.
Nee, want ik heb geen MSN meerquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik proef toch een beetje afgunst in jouw betogen naar de dames misschien ff cammen op MSN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom gaat hij niet gewooon. Als iemand zo belangrijk voor je was dan ben je toch gewoon pleiten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee Huub gaat dat ook doen heeft hij al gezegt, maar hij moet het eerst verweken dat hij niet naar de begrafenis kan en
en de dood van die man.
Handjes thuis hequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen MSN meer
Nou ik weg, verjaardag vieren van nichtje
Maar je zou toch denken dat hij na Natasia wel zou moeten weten dat sommigen het niet meer als spel zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef itsme het volgende:
[..]
ja heAl herken ik dat wel. je wilt het positieve van mensen zien ipv het negatieve
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou hier neerzetten, met naam en toenaam?
Niet gepast![]()
Laten ze er eens een (redelijk) normale homo in gooien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
We krijgen dagelijks een overkill aan gays te zien in dat hok, what else is new.
Even voor de duidelijkheid: Ik heb niets tegen gays maar het kan ook teveel worden.
Omdat het zo is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
Hoe komt het toch dat ik denk dat er in de modewereld alleen narcisten en randdebielen rondlopen.........OMG er komt geen zinnig woord uit....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat mooi worden vandaag, Huub zit zich echt in te houden ....
Dan maar einde DGK met een massale knok-partij, iedereen naar huis![]()
Das de achterban van Janix, incl zn zusje. Dus ja nivootje van .....quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef Kinga het volgende:
My god, wat hebben ze toch weer voor mensen dat hok ingelaten... ik verbaas mij iedere keer...
Nee ik geef juist aan waarom het speltechnisch voordeel er niet is. Voor een Amanda en Brian is de beslissing die ze gemaakt hebben eentje omdat ze het te persoonlijk nemen en zich niet meer kunnen ontbinden wat spel en realiteit is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt dat je het prima begrijpt. Maar je geeft alle antwoorden waarom het geblokt is.
Met de febo is al een paar maanden iets mis.quote:Voor mij had de febo dan ook per direct moeten afschaffen. Vornamelijk omdat door dezelfde feboer zoveel haat is ontstaan en zij dat nooit hebben willen/kunnen oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |