ik ben het met je eens dat de regel zou mogen komen te vervallen, maar dat is niet aan de orde en dus niet relevant.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Laag? De aanleiding van dat Huub dit afscheid niet mag meemaken is door z'n eigen lage gedrag.
Hij ziet het verschil tussen spel en werkelijkheid wel? Nu wil die iemand op z'n bek slaan.
En als je het laag van mij vind moet je duidelijk maken waarom. Een stempel drukken is makkelijk. Een gefundeerde reactie blijkt iets lastiger.
Ik heb in al mijn post onderbouwd waarom. Daarbij heb ik meerdere malen aangegeven dat deze beslissing niet bj het schorriemoorie zou moeten liggen maar bij de febo.
Dat de stemming niet naar Huub gaat vind ik storend omdat er over gestemt zou moeten worden. Van alle regels die aangepast zijn zou deze gewoon opgeheven mogen worden wat mij betreft. Afscheid nemen moet mogelijk zijn.
Ik zie voornamelijk vaste posters met verschillende meningen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig hier, allemaal ramptoeristen![]()
Je kunt er gif opnemen wanneer en waarom.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig hier, allemaal ramptoeristen![]()
Vind je Scanman labiel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat komen die schrijvers van brieven aan Huub en Lieke vreselijk labiel over.![]()
![]()
Ik denk dat Huub prima doorheeft hoe het werkt. Wat ik probeer te zeggen is dat Huub gewoon de nee had moeten accepteren en zoals ie bijna altijd doet ten rade bij zichzelf moeten gaan waarom hij die stemming niet heeft gekregen. Het is duidelijk dat Huub andere waarden en normen heeft dan anderen. Maar als je goed nagaat zoals bijvoorbeeld het erbij halen van Amanda's zus is dat moreel ook verwerpelijk. Nu is hij pissed omdat dab hem de stemming niet gunt. Huub stelt dat het twee verschillende dingen zijn. Ik ben het daarmee niet eens. Ik vind die zielige houding dan ook hypocriet. Begrijpelijk maar hypocriet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat de regel zou mogen komen te vervallen, maar dat is niet aan de orde en dus niet relevant.
Hetgeen ik niet ok vind aan jouw reactie, is dat je beaamt dat Huub dit gebeuren misbruikt voor zijn eigen belang. Althans, iemand suggereert dat en jij gaat daar gretig op in, en stelt vervolgens ook nog dat Huub dit alles 'verdraait' om de indruk te wekken dat dat anderen hem dit afscheid niet gunnen. Meermaals bewust de indruk proberen te wekken dat Huub misbruik maakt van het overlijden van een persoon waar hij een goede band mee had, vind ik inderdaad laag.
Dat is dus waar ik op reageer, omdat Huub imo niets verdraait, het is een feit dat dab hem dit idd niet gunnen. Dit is meerdere malen uitgesproken.
Jij vindt dat hij zelf het spel niet netjes speelt, ok, da's jouw mening en die bestrijd ik ook niet. Wel dat hij deze situatie uitbuit, want mij lijkt hij oprecht verdriet te hebben.
Dat hij nu agressief is kan ik ook goed begrijpen, alhoewel ik hoop dat hij die agressie in toom weet te houden.
Duidelijk en gefundeerd genoeg zo?
Je zegt dat je het prima begrijpt. Maar je geeft alle antwoorden waarom het geblokt is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:33 schreef Heathen het volgende:
Ik heb het nu van een afstandje gevolgd, maar ik snap niet waarom men die twaalf uur huub niet zou willen geven. Wat is er het speltechnische voordeel van? Huub kwaad krijgen? Dat is geen speltechnisch voordeel. De bedoeling van het spel is om de anderen geestelijk zo ver te krijgen dat ze het beu zijn om nog langer in het huis te vertoeven. Nu zorg je er voor dat iemand zoals huub nog standvastiger wordt om in het huis te blijven. Tevens is Amanda die zogenaamde vriendschap en sympathie van Huub nog kwijtgeraakt dus ze zijn echt in het nadeel er mee.
Daarbij hebben figuren als Amanda en Brian allang de connectie met de realiteit verloren en kunnen het spel niet meer zien er in. Het werd mij een half jaar geleden nog kwalijk genomen dat ik haar zus nog meer ongeluk toewenste dat heb ik toen maar teruggetrokken, maar nu zie ik het meer mensen doen zonder dat die op hun vingers worden getikt. Kennelijk verandert er enig inzicht bij anderen dat ze zien dat de gehele omgeving van Amanda niet echt deugd inclusief haarzelf niet. Ze zal op den duur er wel een ingeklapte tiet aan over houden door het gedrag van Brian, dus toewensen hoef ik niet eens.
Precies. En dat heeft ie nagelaten... waarschijnlijk onder druk van de febo. Ik begrijp sowieso niet waarom de wanabees zich alten weerhouden door de febo. Het gaat om miljoenen en een eigen 10.000 euro borg als inleg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:35 schreef neehe het volgende:
Huub heeft Amandel zo over de zeil, gewoon over haar zus beginnen, en dat gaat hij ook doen.
Dan wordt ze agressief, gevolg daarvan is dat Brainless ook agressief wordt.
En dan is het exit Amandel of Brainless.
ja hequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef noekje het volgende:
Lieke: zo zie je maar wat voor vriendschap je met Amanda hebt.
Huub: wat heb ik me in haar vergist zeg.
Hij is wel traag van begrip zeg.
Typische voorbeeld van een Huub fanquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er gif opnemen wanneer en waarom.
Weet je wat een goeie site is? Ignore.nl.![]()
Nee Huub gaat dat ook doen heeft hij al gezegt, maar hij moet het eerst verweken dat hij niet naar de begrafenis kan enquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. En dat heeft ie nagelaten... waarschijnlijk onder druk van de febo. Ik begrijp sowieso niet waarom de wanabees zich alten weerhouden door de febo. Het gaat om miljoenen en een eigen 10.000 euro borg als inleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |