Het is al erg genoeg dat mensen er expres twijfel over proberen te zaaien...het is gewoon een minne streek zoiets in twijfel te trekken....net of Huub over zoiets zou gaan liegen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:07 schreef kybe het volgende:
Voor diegene die het in twijfel trekken:
http://groups.google.com/(...)msg/4b88b95949940b97
onderaan pagina
Die heeft Nada al gehad daarom lukt het Dennix niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze doet steeds pogingen maar het wil Dennix maar niet lukken de klus te klaren.
Post binnen, grote doos voor Lieke.Brian.
volgens mij zit ie gewoon de krant te lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat mooi worden vandaag, Huub zit zich echt in te houden ....
Dan maar einde DGK met een massale knok-partij, iedereen naar huis![]()
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook niet,Huub doet veel voor het spel maar aan zoiets zou hij niet meewerken.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat mooi worden vandaag, Huub zit zich echt in te houden ....
Dan maar einde DGK met een massale knok-partij, iedereen naar huis![]()
Welk idee en wanneer?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.
ah, dus hij heeft voorzien dat die man kwam te overlijden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft dit wel als idee gehad... maar hij durfde het toch niet aan.
Zelf zijn ademhaling is agresief he peterquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat Huub opgekropt agressief zit te zijn, met zijn zogenaamd de krant lezen.![]()
Op naar een nieuwe miljonair...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Het is duidelijk dat Huub opgekropt agressief zit te zijn, met zijn zogenaamd de krant lezen.![]()
Het is een simpel mannetje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe miljonair...![]()
Kwa spel heeft Huub al weken niets (mogen/kunnen) laten zien. Langzaam maar zeker komt de toneelhaak dichterbij.... tenmisnste als ie zichzelf al niet eerder de villa uitmept.
idiootquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Asociale klootzak met zijn smerige schoenen op de kussens van de bank.![]()
![]()
Ja, ik zie het en de manier van krant lezen is duidelijk uitlokking van fysiek geweld, ik zou zeggen regie een brief het huis in en exit Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Asociale klootzak met zijn smerige schoenen op de kussens van de bank.![]()
![]()
Aluminiumhoedjes zijn zeker in de aanbieding vandaag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ah, dus hij heeft voorzien dat die man kwam te overlijden?![]()
Je doet wel erg je best om Huub zo slecht mogelijk af te schilderen zeg.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik zie het en de manier van krant lezen is duidelijk uitlokking van fysiek geweld, ik zou zeggen regie een brief het huis in en exit Huub
Behoorlijk storend gedrag van Huub, dat ben ik met je eens.quote:
verklaar je naderquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef Dragline het volgende:
[..]
Aluminiumhoedjes zijn zeker in de aanbieding vandaag...![]()
Ik zie geen alcohol bij Held Huub, dus wordt er niet gemept.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe miljonair...![]()
Kwa spel heeft Huub al weken niets (mogen/kunnen) laten zien. Langzaam maar zeker komt de toneelhaak dichterbij.... tenmisnste als ie zichzelf al niet eerder de villa uitmept.
matige poging!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behoorlijk storend gedrag van Huub, dat ben ik met je eens.
Het lijkt wel of hij denkt dat alles om hem draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |