Als de geruchten waar zijn dat hij er toch uit moet dan maar met een big bang!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik durf te voorspellen dat dit vandaag vreselijk misgaat ............![]()
Huub is ziek...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub: "Ik zou Brian nu gewoon neer kunnen steken.....kankerhonden"
...ja gezonde reactie.![]()
ja...dat hij daar nu pas achter komt....vriendschap met Amanda stelt niets voorquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef noekje het volgende:
Lieke: zo zie je maar wat voor vriendschap je met Amanda hebt.
Huub: wat heb ik me in haar vergist zeg.
Hij is wel traag van begrip zeg.
Niet echt netjes maar wel een goed ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil nu voor een volle zaal mensen gaan oproepen Brian te meppen.
Brian heeft er wel overnagedacht om die 12 uur te blokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
En hij liegt, Brian heeft Sylva haar 12 uur niet willen blokken maar hij had terecht vragen bij het feit dat Sylvia niet uit de villa wilde vertrekken bij het sterven van haar pa.....
Dat is zo mogelijk nog sneuer dan wat Brian met Amanda deedquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil nu voor een volle zaal mensen gaan oproepen Brian te meppen.
ik snap het ook wel. Maar ik hoop wel dat ie zo slim is om zijn zelfbeheersing niet te verliezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Huub zit nog vol met woede... Lieke probeert hem rustig te houden.
Hij zegt nu van alles in zijn onmacht.. ik begrijp hem.
Ik wel....in de COS....heul vaak, bijna iedere dag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen zo met elkaar omgaan.. nog nooit!
idd, en Sylvia begreep hem ook, en had ws hetzelfde gedaan zei ze nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
En hij liegt, Brian heeft Sylva haar 12 uur niet willen blokken maar hij had terecht vragen bij het feit dat Sylvia niet uit de villa wilde vertrekken bij het sterven van haar pa.....
Nou, dat is ook weer naïef gedacht van hem. Alsof men daar ooit normaal met elkaar is omgegaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen zo met elkaar omgaan.. nog nooit!
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een agressieve lul, die Huub![]()
En ook nog 's schelden met "kanker"?
Ja precies...die sukkel zit gewoon Brian weer zwart te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ziek...
Helemaal waar......alhoewel, Jaap, Lieke of Dennis zou ik toch nog wel een beetje als winnaar zien...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie die hoofdprijs ook wint, niemand komt als winnaar uit die kooi.
Laatst viel ongeveer elke Huubgroupie over de kankerTT en nu dit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.
En het iemand toewensen ach dat meent hij toch niet.
Enne Dood aan Brian en zijn snol.
oh, omdat Huub het zegt, meent hij het ws nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Joh wat maakt dat nou uit, kanker is er nu eenmaal dat mensen dat woord niet uit durven spreken dat snap ik niet.
En het iemand toewensen ach dat meent hij toch niet.
Enne Dood aan Brian en zijn snol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |