Zoiets zou Peter nooit doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:41 schreef riri het volgende:
[..]
Waar peter6000 samen met natasia hem zal opwachten om hem in elkaar te meppen....of zoals natasia zei....hem in een auto laten stappen die ontploft als hij hem aanzet
leuke mensen toch...zo vredelievend
afgeven op anderen en zelf zo agressief als de pest
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:38 schreef Dragline het volgende:
[..]
Ach, er zijn lieden die Huub ervan verdenken de dood van zijn coach te misbruiken voor eigenbelang. Het is ook niet mijn favoriet, maar dergelijke theorieën beginnen nu zo langzaam aan te vervelen...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus in plaats van voorlees minuten van de zwarte heks, krijgen we nu
een dweperige nicht die om 00.00 verzoeknummers gaat zingen.
Goed plan weer FEBO.
het 'zingen' van dennix is idd reden om gelijk alles uit te zettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Dan zingt die iig niet en dan kan ik nu de streams aanzetten.![]()
lijkt me een gezonde reactie gezien de situatiequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter heeft gelijk met zijn observatie....Huub geeft aan dat hij zeer agressief is.....
Oh please.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef akveor het volgende:
Huub zegt het al... Nu ga ik hen juist geven... Dit klopt niet....
De zin zou moeten zijn: Van mij krijgen ze hem sowieso.
Hiermee geeft ie al aan dat ie speelt met de gedachte het te kunnen blokken.
oneens. Hij verdraait niks, het is een feit dat dab hem dit afscheid niet gunnen, het is zelfs letterlijk zo uitgesproken, meerdere malen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.
De gore aanval op Amanda's zus en daarbij ook mooi mooi roepend toen Jaap deze week hem vertelde dat de zus weer terug is bij de vriend die haar mishandeld zegt in mijn ogen meer dan genoeg. Laat mensen buiten de kooi uit het spel.
precies....het zijn mensen zoals natasia..quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef DrsH het volgende:
Lieve cossers het voordeel van grote letters bij een usersnaam is dat je kunt selecteren wat je wel en wat je niet leest. Peter is een van de posters die geniet van het uitlokken van reacties door het doen van allerlei boute uitspraken. Zolang jullie deze lezen en je daardoor laten provoceren, krijgt hij precies datgene waar hij naar op zoek is namelijk jullie op de kast. Kijk ik lees ze ook maar mij storen zijn uitspraken voor geen meter dus ik hoef mij ook niet te ergeren. Verder is het lekker rustig in de kooi en by the way de reden dat Dennix niet klaarkomt is het gegeven dat het lastig neuken is met een bord vreten in je handen.
precies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lijkt me een gezonde reactie gezien de situatie
Kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar hij zal niet ontzien worden door de anderen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Huub: "Ik zou Brian nu gewoon neer kunnen steken.....kankerhonden"quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Huub is zeker geen lieverdje, maar ik geef hem in dit geval het voordel van de twijfel. Het hokje zou dat ook wel eens mogen doen. Een begrafenis van een dierbare lijkt me iets belangrijker dan een première van een B-film, om maar eens iets te noemen. Als ze dit Huub niet gunnen moeten ze de spelregels tegenover BAND ook consequenter naleven. Ik kan me Huub's frustraties in ieder geval wel voorstellen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ie dat wel doet. Hij had de nee moeten begrijpen na al dat getreiter en harde uitspraken. Hij had de wijste moeten zijn en met opgeheven hoofd de nee moeten accepteren. Of nee, zelfs niet moeten aanvragen. NU p[robeert Huub het zo te draaien dat de anderen hem dit afscheid niet gunnen en dat dit buiten het spel zou moeten vallen.
De gore aanval op Amanda's zus en daarbij ook mooi mooi roepend toen Jaap deze week hem vertelde dat de zus weer terug is bij de vriend die haar mishandeld zegt in mijn ogen meer dan genoeg. Laat mensen buiten de kooi uit het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |