Het feit dat Huub dit zo lang heeft volgehouden is mij ook een raadsel. Aan de andere kant ben je wel 24/7 met eklaar in dat hok en Huub probeert iedere keer weer op een "zo normaal mogelijke manier" met de tokkies om te gaan, wat ik op zich al een prestatie vind. Dat hij er nu klaar mee is moet ik nog maar zien. Ik wacht op het aanpakken van Amanda en Brian, dan geloof ik het pas.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar je zou toch denken dat hij na Natasia wel zou moeten weten dat sommigen het niet meer als spel zien.
Het feit dat hij Brian ook maar bleef verdedigen. Het kan best een mens sieren dat ze het positieve willen blijven zien maar op een gegeven moment wordt het gewoon dom en naief.![]()
beneden de grote rivieren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de achterban van Janix, incl zn zusje. Dus ja nivootje van .....
Echt een inlevingsvermogen heb je niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewooon. Als iemand zo belangrijk voor je was dan ben je toch gewoon pleiten?
Dat moet je aan haar moeder vragen , die bepaalt de tarieven . Zij was ervarings deskundige. Of je gaat naar achter CS en vraagt het Natas !quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat kost dat wijf voor een half uurtje?
![]()
Kan nooit veel zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wij zijn gepassioneerde voyeurs en leven ons in in die personages waar wij het meeste mee hebben,quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef TheUnreal het volgende:
Leuk om te lezen al die anti Brian en Amanda reacties (:')). Jullie zien die twee het liefst verdwijnen? Ja dan zou het spel echt een stuk spannender zijn zeg, dán is het pas elke dag hetzelfde.
Waarom zeuren jullie wanneer er is geweld of weet ik het wordt gebruikt? Sensatie is toch mooi om te zien? Of zien jullie liever een schaakspel op de bank?
Spaart u zegeltjes?????quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wat een weloverwogen posting was dat dan van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb dat op voorhand afgewogen, en dit was mijn conclusie:
1. Omdat iemand anders (betrokkenen ga ik van uit) voor me het al op internet hadden geplaatst (ik wist niet eens van het bestaan van de beste man)
2. Omdat het linkje naar dit bericht hier in de cos ook al geplaatst was
3. Omdat ik niet verwacht dat mensen die dit hier lezen er iets mee gaan doen. Dat zou nl pas ongepast zijn.
Sorry voor de late reactie. Het spijt me als ik je gekwetst heb![]()
![]()
Sensatie is niks mis mee... maar geweld gebruiken als sensatiemiddel vind ik verwerpelijk. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef TheUnreal het volgende:
Waarom zeuren jullie wanneer er is geweld of weet ik het wordt gebruikt? Sensatie is toch mooi om te zien? Of zien jullie liever een schaakspel op de bank?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:48 schreef neehe het volgende:
Huub moet ongemerkt een sigaret tegen de jurk van snollie Amandel houden, met een beetje geluk vliegt die jurk in de fik.
Een geweten hebben ze niet, plain and simple.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
erg eigenlijk...zelf bij de kapper zitten en een ander misgunnen naar een begrafenis van een dierbaar iemand te kunnen....
hoe je dat voor je geweten weet goed te praten is mij een raadsel
Zouden ze wel een geweten hebben dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
erg eigenlijk...zelf bij de kapper zitten en een ander misgunnen naar een begrafenis van een dierbaar iemand te kunnen....
Ik kreeg het idee dat je het van mij ongepast vond. Ik hoop te hebben kunnen aangeven dat ik het overlijden van deze man niet de publiciteit heb ingetrokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een weloverwogen posting was dat dan van jou![]()
Je hebt mij niet gekwetst, maar als de persoon in kwestie een oom/vriend/whatever van me zou zijn, zou ik het niet prettig vinden om dat te lezen. Om er in dit soort situaties zondermeer vanuit te gaan dat mensen die hier lezen er niks mee doen is misschien beetje naief denk ik, maar ik ben het met je eens dat het heel triest zou zijn als men daar wel wat mee zou doen.
moet je wel hebben en dan nog bij sommigen is het in de jeugd niet ontwikkeld. In het geval van Amanda zeer goed te snappenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
En wat te denken van al die uitstapjes naar de -kuch- tandarts?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |