Ik vind dat heel begrijpelijk..... na 10 minuten dringt het nog niet echt tot je door. Dat zag je ook aan dat ie in eerste instantie niet wou vragen om die 12 uur. Gewoon verwarring.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub die 10 minuten na het overlijdensbericht in de auto springt om zijn 'Nooit meer naar huis olee olee" te gaan promoten en dan ook nog eens van zijn medebewoners toestemming verwacht naar die uitvaart te gaan.
Die man is zo egocentrisch, die is nog in staat zijn single te gaan promoten bij de uitvaart.
Zie de site http://www.run71.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=2quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub die 10 minuten na het overlijdensbericht in de auto springt om zijn 'Nooit meer naar huis olee olee" te gaan promoten en dan ook nog eens van zijn medebewoners toestemming verwacht naar die uitvaart te gaan.
Die man is zo egocentrisch, die is nog in staat zijn single te gaan promoten bij de uitvaart.
HW was die gepland einde honkbalseizoen?feestje wordt Huub nu wel in de neus geboord.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:55 schreef Py het volgende:
17 November 2007 Run'71 Feest voor alle leden
Ik snap de data niet helemaal![]()
Wanneer is die man nou overleden en waarom is er dan vanavond een feest![]()
Nou ik neem aan dat niemand zo doorgedraaid is om dat te doen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:05 schreef maril het volgende:
[..]
HW was die gepland einde honkbalseizoen?feestje wordt Huub nu wel in de neus geboord.
of misschien was dit eennadrukkelijk verzoek van de overledenen, dat hoor je wel meer.
Ik hoop trouwens niet dat al die streamers een berichtje naar de fam. stuurt want dan word de gouden kooi wel heel belangrijk, en dat is het gewoon niet.
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit wil.....mediageil zeg maar....quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Huub er niet onderuit kan, contract zeg maar.
Precies.... een kansloze stemming.... waar ie de anderen bijna ls onmenselijk probeert neer te zetten. IPV naar zichzelf te kijken probeerde hij zijn normen en waarden op te dringen. Kansloos vanaf het begin en dat wist ie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De enige die hier over lijken gaat is ons aller Huubje.....God hebbe zijn ziel.....ooit
Het ziet er nu al beter uit dan die van Amanda.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
zou de jurk van Lieke wel op tijd afkomen?
die van amandel was 1 grote grap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:25 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het ziet er nu al beter uit dan die van Amanda.
Ben wel nieuwsgierig of die man nu echt overleden is afgeloen week (zie posting PY)quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... een kansloze stemming.... waar ie de anderen bijna ls onmenselijk probeert neer te zetten. IPV naar zichzelf te kijken probeerde hij zijn normen en waarden op te dringen. Kansloos vanaf het begin en dat wist ie.
Nee hij is in januari overleden maar ze begraven m vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig of die man nu echt overleden is afgeloen week (zie posting PY)
Mooi geschreven Clankquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
Huub's eerste reactie nadat hij hoorde van het overlijden was dat hij niet de 12 uur zou aanvragen. Hij wilde niet met zo'n heel 'media circus' inbreuk maken op de begrafenis. Hij heeft daar later met achter over gesproken en die hebben hem gerustgesteld dat ze daar met respect mee zouden omgaan. 'k Heb Huub ook meerdere malen horen zeggen dat hij er moeite mee had om die 12 uur aan te vragen, alleen al om het feit dat de dood van zijn vriend zo een 'item' werd voor tv. Maar achter had hem gezegd dat ze verwachten dat de andere miljonairs hem wel zouden laten gaan, dus daarom heeft hij besloten om zich kwetsbaar op te stellen to de groep en een 12 uur te vragen.
Dennis blokt de stemming omdat het geen naaste familie is en hij zelf in zo'n geval ook geen 12 uur zou aanvragen. Een reden waar ik me nog iets bij kan voorstellen, maar denkt dus aan zijn eigen gevoel en gaat voorbij aan het gevoel van Huub.
Huub heeft gisteravond duidelijk aangegeven dat er een lijst is gemaakt met mensen dat mocht daar iets mee gebeuren hij direct de poort uitloopt. Er is een tweede lijst met mensen.. waaronder zijn vriend die nu overleden is (en ook zijn opa en oma staan daar op).. waar hij een 12 uur zou aanvragen om afscheid te kunnen nemen.
Brian en Amanda hebben de aanvraag gebruikt om Huub álles voor de voeten te gooien van wat er ooit is gezegd en gedaan in het spel.. en gunnen hem gewoon het afscheid daarom niet. Dat zij net zo'n lange lijst hebben opgebouwd gaan ze volledig aan voorbij. Op het moment dat Huub het meest kwetsbaar is krijgt hij te horen van Amanda.. "Ik gun hem jou nog minder als mens dan als speler... ik zie gewoon een duivel voor me." En Brian doet daar later nog een schepje bovenop door te zeggen dat Huub tijdens de 8 uur van zijn jaardag genoeg tijd heeft om het graf te bezoeken. Uitspraken waar ik nog eens aan zal terug denken als ze weer beweren dat zij de 'gevoelsmensen' zijn in de villa!!![]()
'k Zal Huub een kaartje sturen om hem sterkte te wensen met het verlies van zijn vriend.
Datum én maand kunnen niet juist zijn.....het zou wel raar zijn iemand zich met beide vergist. Maar het kan en ik ga er vanuit dat het een vergissing is. Anders zou het wel heeeeeeeeeel bizar zijn, die actie van Huubquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de datum op de site van Run71 niet juist is
Want als iemand op een zaterdag overlijd, wordt hij niet precies een week later begraven. (komt iig zeldzaam voor)
Loek Winkeler heeft op 27 -01-2007 afscheid genomen als lid van Run 71, zijn overlijden was deze week maar het staat er idd nogal verwarrend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de datum op de site van Run71 niet juist is
Want als iemand op een zaterdag overlijd, wordt hij niet precies een week later begraven. (komt iig zeldzaam voor)
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix doen weer een partijtje vrij worstelen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |