En gelijk heb je.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Kurt heeft een avondje vrij en ik neem het er van...
U is de duivel in hoogst eigenste persoonquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Spreekt vanzelf. Of... wacht... ik stuur er elke dag een paar... en dan ga ik hem aanwijzen als zijnde lid van een achterlangs pm clubje![]()
Ik denk dat jij mij totaal niet kent......en dat mensen die er wel verstand van hebben tot een andere uitkomst komen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf behoorlijk overschat![]()
en anders... vind ik het ook heerlijk als 'ie me op mijn lazer geeft...quote:
No shit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
U is de duivel in hoogst eigenste persoon![]()
Ik vind jou ook best aardig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vind![]()
Ik versterk die band alleen maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit jij nou tussen mij en Disana te stoken?
Net nu we een soort van PM-band hebben opgebouwd?
Gewoon de volgende weer goed nummeren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kniesoor!De wereld staat in brand!
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te lerenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jij mij totaal niet kent......en dat mensen die er wel verstand van hebben tot een andere uitkomst komen......
Van jou?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te leren![]()
Liebling, het zal mij aan mijn reet roesten..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon de volgende weer goed nummeren.
999 ofzo.
Mij ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liebling, het zal mij aan mijn reet roesten..![]()
Neem ik heb met Disana een publieke relatie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Juah...
Euh...
Neuh....![]()
Heb je Disana al een PM gestuurd?
Niemand!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij ook.
Even kijken of er al iemand in FB heeft lopen mekkeren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op het gebied van ivl ruzies en rellen heb je gewoon nog veel te leren![]()
Exhibitionistisch kudtpaardt!!1!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neem ik heb met Disana een publieke relatie.![]()
Vast niet... moet je lef voor hebben..of psychotisch zijn.. of ben ik nu heul gemeen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij ook.
Even kijken of er al iemand in FB heeft lopen mekkeren![]()
![]()
![]()
Geef eens snel die emmers water door dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kniesoor!De wereld staat in brand!
Leer van de meesterquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
absoluut....ben blij voor jou dat jij inmiddels "op niveau" bent......
![]()
Nee, ga 's door.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vast niet... moet je lef voor hebben..of psychotisch zijn.. of ben ik nu heul gemeen?
Veulen is het geilste paradepaardje dat ik kenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Exhibitionistisch kudtpaardt!!1!![]()
Ik trouwens ook.
En een goeie.
Verraad me nou nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
U is de duivel in hoogst eigenste persoon![]()
Fijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Exhibitionistisch kudtpaardt!!1!![]()
Ik trouwens ook.
En een goeie.
Uhuh, ik vind het zelf ook erg tegenvallen. Wrom kan ik niet gewoon lekker doorzuipen?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef eens snel die emmers waterBIER door danAAN IAN?![]()
Als je van wicked houdt, een volmondig "Ja"quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?
Oefenen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind het zelf ook erg tegenvallen. Wrom kan ik niet gewoon lekker doorzuipen?![]()
Met jou welquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Absoluutquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Veulen is het geilste paradepaardje dat ik ken![]()
Bedoel je KZ de psychopatische, instabiele reldoos?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met wie was jij het laatst eensch?
What's in a name...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je van wicked houdt, een volmondig "Ja"
Van mij weet je het wel zeker toch, zoetje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat dat best leuk is om te horen? Hier weet je het nooit met al die toestanden![]()
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btwquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens horen dat mijn inbox vol zit, jij niet?
Disana, ze wil haar PM box vol.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Die ja, wat heb ik haar misdaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je KZ de psychopatische, instabiele reldoos?
Ze hebben geen van allen de laatste post van de vorige gelezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand!? [ afbeelding ]
Zijn mijn topiques niet keck ende puickendt genoeg ofzo!? [ afbeelding ]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ja, wat heb ik haar misdaan?
Nou ja, dat ligt er een beetje aan........aan je wensen.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Zit je een beetje mijn "Plan van Aanpak" te stelen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat rellen![]()
Iedereen kan beter gewoon liev voor elkaar zijn![]()
Dat is veel gezellliger![]()
Jij bent mijn wipwapjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij weet je het wel zeker toch, zoetje?![]()
je begreep haar toch zo goed?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat kan je beter aan KZ de psychopatische, instabiele relmuts vragen.![]()
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vast niet... moet je lef voor hebben..of psychotisch zijn.. of ben ik nu heul gemeen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z7tpz3NAr6k![]()
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
je kan lachen, maar het stoort mij wel dat je het voor iemand op neemt die niet bij haar volle verstand is...quote:
Nooit gezegd.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.![]()
Kurt is aan het...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is sterk hé?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt de beste grap die ik in tijde heb gehoord.
Heb je ook een kwaadaardige dronk over je......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?quote:
Ik kreeg er van jou precies 3.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je een beetje mijn "Plan van Aanpak" te stelen......![]()
Ik vond 35 wel een mooi rond getal eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?
Wat is dan het woord? Hoeveel lettergrepen...? Klinkt als...?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
Of je drinkt gewoon Jack Daniels.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst oefenen op het openen van wijnflessen dan.![]()
Ik mocht haar graag, tot ze met haar ziekelijke symptomen op de proppen kwam..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Enige wat ik fijn vond is dat er eindelijk iemand opstond en zei wat ze bedoelde.
In plaats van onderhuidse steekjes en via een omweg over users lullen.
Ik ben niet op de hoogte van jouw problemen met KZ en heb daar voor zover ik weet ook nooit een uitspraak over gedaan.
Ik was me tot voor gisteren ook niet echt bewust van het feit dat jij dacht dat ik aan KZ's kant stond.
Anders had ik je wel eerder duidelijk gemaakt dat dat niet zo is.
Heb jij die optie gezien dat je je pm-box kunt délen met een ander? Waar is daar nou het nut van??quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Enige wat ik fijn vond is dat er eindelijk iemand opstond en zei wat ze bedoelde.
In plaats van onderhuidse steekjes en via een omweg over users lullen.
Ik ben niet op de hoogte van jouw problemen met KZ en heb daar voor zover ik weet ook nooit een uitspraak over gedaan.
Ik was me tot voor gisteren ook niet echt bewust van het feit dat jij dacht dat ik aan KZ's kant stond.
Anders had ik je wel eerder duidelijk gemaakt dat dat niet zo is.
Ik kan weleens moeite hebben met iemand's gedrag hier, maar niet genoeg om een hekel aan iemand te krijgen. Ik mag jullie allemaal.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat dat best leuk is om te horen? Hier weet je het nooit met al die toestanden![]()
Had iedereen maar dat relativeringsvermogen.......zou niet verkeerd zijn...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan weleens moeite hebben met iemand's gedrag hier, maar niet genoeg om een hekel aan iemand te krijgen. Ik mag jullie allemaal.![]()
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mocht haar graag, tot ze met haar ziekelijke symptomen op de proppen kwam..
Prima, maar daar is de GGZ voor en niet de SC..
Ik had liever iets deelbaar door 3 gehad, maar deze was ook heel aardig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 35 wel een mooi rond getal eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Betontrap-diven?
Dat zijn de grootste angsten van de mensen die er zelf deel aannemen, volgens de sage likken jij en ik elke dag elkaars kut... so be it..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezien ja, nooit geprobeerd. Een schrijfkring? Zoiets als de ouderwetste mailing list? Geen idee, echt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij die optie gezien dat je je pm-box kunt délen met een ander? Waar is daar nou het nut van??
Ik ben een groot voorstander van posten wat je denkt en niet om dingen heen lullen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.
Stokerquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had iedereen maar dat relativeringsvermogen.......zou niet verkeerd zijn...
Is dat zo... Vreemd, ik heb er zelfs nooit over gedroomd. Ik heb vannacht trouwens wel over Pavement en zijn zwangere vrouw gedroomd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste angsten van de mensen die er zelf deel aannemen, volgens de sage likken jij en ik elke dag elkaars kut... so be it..
dat wijf is ziek van jaloezie, en heeft dingend hulp nodig... wat een weirdo!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.
Zijn ook mijn zaken niet.
Niet mijn ruzies.
Maar het feit dat er eindelijk gewoon gepost werd wat er gedacht werd vond ik erg verhelderend.
Bovendien zijn haar onregelmatige posts vaak ook gewoon grappig om te lezen voor een buitenstaander.
Volgens mij heb ik het ook regelmatig met haar aan de stok gehad en mag ze me helemaal niet ontzettend.
Ze is niet hier om zich te verdedigen dus ga dan ook niet dit soort dingen posten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat wijf is ziek van jaloezie, en heeft dingend hulp nodig... wat een weirdo!!!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.
Ik lach omdat ik in FB heb gepost.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je kan lachen, maar het stoort mij wel dat je het voor iemand op neemt die niet bij haar volle verstand is...
Nee, ik zeg nou juist dat dit voor het eerst is dat ik van je begrijp dat dat dus niet zo is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van posten wat je denkt en niet om dingen heen lullen.
In dat opzicht is KZ een heldin.
Zo duidelijk als zij het deed is hier nog niet vaak gebeurd.
En graag even lezen wat ik nou eigenlijk schrijf en niet meteen weer de Ian-hangt-KZ-aan episode beginnen.
Dat wijf is ziek, probeer maar eens tot haar door te dringen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is niet hier om zich te verdedigen dus ga dan ook niet dit soort dingen posten.
Ik scheld ook alleen op Disana als ze er is om het te lezen![]()
Maar serieus, dit soort posts is toch precies waar je je bij KZ aan ergerdt?
Niet van mij, ik heb geen steun nodig!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat er mensen zijn die per PM elkaar inlichten en min of meer steun vragen. Ook ik heb ze ooit ontvangen, van meerdere kanten, naast de andere PM's
Ben ik te gemeen...?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook een kwaadaardige dronk over je......![]()
Waarom zou ik, in jezusnaam?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf is ziek, probeer maar eens tot haar door te dringen!
Bewijs?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat er mensen zijn die per PM elkaar inlichten en min of meer steun vragen. Ook ik heb ze ooit ontvangen, van meerdere kanten, naast de andere PM's
Buitenstaander... ooops DOH !!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.
Zijn ook mijn zaken niet.
Niet mijn ruzies.
Maar het feit dat er eindelijk gewoon gepost werd wat er gedacht werd vond ik erg verhelderend.
Bovendien zijn haar onregelmatige posts vaak ook gewoon grappig om te lezen voor een buitenstaander.
Volgens mij heb ik het ook regelmatig met haar aan de stok gehad en mag ze me helemaal niet ontzettend.
Duidelijk... Je doet het dus toch wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, gewoon een eerlijke opmerking.......ik stook niet altijd![]()
Doen we hints?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dan het woord? Hoeveel lettergrepen...? Klinkt als...?
Lul, niet!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik, in jezusnaam?![]()
Ik wíl helemaal niet tot haar doordringen?
Ik wil hier gewoon keck ende puickend posten en lachen om de meuk die hier voorbijkomt.
Users zoals jij en NMNS zijn hardstikke leuk om te lezen en als jullie een beetje rellen is dat ook gewoon vermaeck.
Ik hoef geen positie te kiezen.
Ah, hij zit in APK te peuren!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets met een kogelgat, en verder ben ik het spoor ook bijster
Whateverquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nu leuke geluidjes terugmaken?![]()
Jij zegt dat er wél PM's worden gestuurd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je popcorn nog niet op.....
Stop toch eens met woordjes neuken a.u.b. en relax eens wat......Ik beweer hier wel meer dingen die niet per definitie "mijn zijn" vertegenwoordigen. Zoals iedereen dat hier doet....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duidelijk... Je doet het dus toch wel.
In tegenstelling tot je bewering van een paar dagen geleden.
Maar jullie praten nog steeds met elkaar, dus dat kan niet erg veel zijn geweestquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van mij en Disana was wel puickend.
Moet je wel een SC of 4 terug.
Zo doen Disana en ik dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jullie praten nog steeds met elkaar, dus dat kan niet erg veel zijn geweest![]()
Echte liefde!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo doen Disana en ik dat.
Kunnen wel, doen niet. In principe klets ik niet over dingen die per PM worden vertrekt. Schijnt persoonlijk te zijn en dat blijft dus persoonlijk....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt dat er wél PM's worden gestuurd.
Volgens Disana en Lobasca is dat niet zo.
Dat begrijp ik tenminste.
Ik ben wel benieuwd of je kan bewijzen wat je loopt te beweren.
Daar werd door de dames geloof ik ook om gevraagd.
Of je niet zomaar beschuldigingen wil uiten.
Yep helemaal juist.. totdat iemand je uit het niks voor rotte vis uitscheld.. Gezellig he?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Velen nemen hier, in deze fake wereld, teksten veel te serieus.....Het is gewoon internet, niemand kent elkaar echt (uitzonderingen daargelaten).....relax toch eens een beetje
Dan moet je ook niet indirect beweren dat Disana en Lobasca liegen over die PM's.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen wel, doen niet. In principe klets ik niet over dingen die per PM worden vertrekt. Schijnt persoonlijk te zijn en dat blijft dus persoonlijk....
Maar je relt zo lekker terugquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zo doe jij dat. Van mij hoeft al dat geschop en gescheld niet![]()
Volgens mij valt dát wel een beetje mee.....of toch nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep helemaal juist.. totdat iemand je uit het niks voor rotte vis uitscheld.. Gezellig he?
Ik neuk geen woorden. Ik lees wat er staat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stop toch eens met woordjes neuken a.u.b. en relax eens wat......Ik beweer hier wel meer dingen die niet per definitie "mijn zijn" vertegenwoordigen. Zoals iedereen dat hier doet....
Ach, laat die man toch relativeren. Hij doet dat graag als hijzelf niet (meer) in het geding is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep helemaal juist.. totdat iemand je uit het niks voor rotte vis uitscheld.. Gezellig he?
Deze sla ik even op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet indirect beweren dat Disana en Lobasca liegen over die PM's.
Wat de neuk, ik neem het op voor Disana?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet indirect beweren dat Disana en Lobasca liegen over die PM's.
Wat de neuk, ik neem het op voor Disana?![]()
Wat lul jij, nou?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen wel, doen niet. In principe klets ik niet over dingen die per PM worden vertrekt. Schijnt persoonlijk te zijn en dat blijft dus persoonlijk....
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, laat die man toch relativeren. Hij doet dat graag als hijzelf niet (meer) in het geding is.
Ik vind dat we het goed deden en nu weer goed doen. Van de week relde ik niet terug, dat zie je verkeerd. Sommige dingen vind ik gewoon niet zo mooi en die zie ik dus liever niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je relt zo lekker terug![]()
Maak je het nou uit!?![]()
Het was wel degelijk een indirecte steek, vuige lafaard!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey teringtubby, ik heb Disaan en Lobasca helemaal niet genoemd......smerige raddraaier...
![]()
Niet doorvertellen hoor, maar ik ben eigenlijk een enorm watje en kan niet tegen ruzie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot nu toe totaal niet. Ik denk dat je het op de juiste waarde weet in te schatten.....
NMNS <<<<<quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed deden en nu weer goed doen. Van de week relde ik niet terug, dat zie je verkeerd. Sommige dingen vind ik gewoon niet zo mooi en die zie ik dus liever niet.
Ik heb er toen, een paar dagen geleden, speciaal voor jou, nog een vrij uitgebreid antwoord op gegeven, beginnend met iets als "Even serieus......hoe ik wel echt ben". En die tekst staat nog steeds als een paal boven water en dekt een beetje de teksten die jij hier nu in mijn richting schuift.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik neuk geen woorden. Ik lees wat er staat.
Je doet het dus wel, terwijl je eerder beweerde dat je dat niet deed. Je weet het misschien niet meer: Jij polariseerde en stookte niet. Duidelijk in strijd met wat je nu zegt.
Dat heeft niks met je zijn hier te maken, ik weet niet hoe je irl bent. Ik praat alleen over de persoon hier. De persoon daar buiten daar heb ik toch verder niks mee te maken?
Ik ben irl een heel ander type dan hier. Maar dat wil dan toch niet zeggen dat niemand commentaar mag geven op het karakter dat ik hier ben. Dat zou stomzinnig zijn... Net alsof je zegt;
"ik speel het spel dus je mag niks over mij zeggen"![]()
Dat blogding is leuk geschreven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
Muis je hebt je kat geaait![]()
![]()
Je bent me held![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lul jij, nou?
Ik heb een eigen mening, saantje en ik sexen alleen met elkaar!
What's your problem?
Dat is dus het lullige aan groot opgehangen verhalen en etiketjes. Je doet nu alsof je maar iets in het algemeen roept. Maar het is begonnen met 'vaststaande' beweringen over bepaalde mensen hier die er 'achterlangs' pm clubjes op na zouden houden. Jij propageert zoiets elke keer als je het napraat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey teringtubby, ik heb Disaan en Lobasca helemaal niet genoemd......smerige raddraaier...
![]()
1e rang?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef tipsch het volgende:
humm. hoi.
niet verder vertellen.....maar ik zie een overeenkomst..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, maar ik ben eigenlijk een enorm watje en kan niet tegen ruzie.![]()
![]()
Ja, nou.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan ruzie, maar als er een loser met bewijsdrang in het spel is, kan ik helemaal los gaan!!
y0, ik heb volgende week sowieso wel wat vrije tijd aangezien Leandra weg is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, ik bewaar jou voor de volgende week.
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus het lullige aan groot opgehangen verhalen en etiketjes. Je doet nu alsof je maar iets in het algemeen roept. Maar het is begonnen met 'vaststaande' beweringen over bepaalde mensen hier die er 'achterlangs' pm clubjes op na zouden houden. Jij propageert zoiets elke keer als je het napraat.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan ruzie, maar als er een loser met bewijsdrang in het spel is, kan ik helemaal los gaan!!
Volgens mij staan die dingen niet echt heel erg vast.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
Toch zou ik graag een overzichtje hebben van de onderlinge SC-relaties: wie haat wie, wie geilt op wie enz. Ik ben het spoor compleet bijster.![]()
Hoi Tipsch, kom binnen. We zijn even de week aan het doornemen met z'n allen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef tipsch het volgende:
humm. hoi.
Ik geil op iedereen behalve NMNS, duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet verder vertellen.....maar ik zie een overeenkomst..
Dus nu beweer je het wél?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.
Ben je weer bezig, zuignap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
OMFG GEYL JE OP MUH!?!?!?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geil op iedereen behalve NMNS, duidelijk genoeg?
Hoiquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tipsch, kom binnen. We zijn even de week aan het doornemen met z'n allen.![]()
Kan wel zijn. Maar jij maakt constant onderscheid tussen de wereld daar buiten (i real live) en de wereld hier op de pc (in virtuele life).quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb er toen, een paar dagen geleden, speciaal voor jou, nog een vrij uitgebreid antwoord op gegeven, beginnend met iets als "Even serieus......hoe ik wel echt ben". En die tekst staat nog steeds als een paal boven water en dekt een beetje de teksten die jij hier nu in mijn richting schuift.
Of hij komt nu met glashard bewijs en wij zijn allebei verbaasd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.
Suggestief is dat wat jij nu zegt. Objectief: Ik heb ik de teksten gelezen....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.
Ik zal me even inhouden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie niet ineens heel snel als ik even een boterham een thee maak?
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets daarvanMet dit figuur heb ik ook nog wel een appeltje te schillen.
http://www.youtube.com/watch?v=dGSp0eh57Joquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Darling, music meastro please!!
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OP IEDEREEN, BEHALVE nmns, KAN HET NOG DUIDELIJKER??!!
Ik neem genoegen met een tussenstand.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen niet echt heel erg vast.![]()
Volgens mij vergeet je jezelf mee te rekenen. Zuignap is niet alleen. Overigens kom ik hier niet om te rellen, ben al weer weg, naar de COS. DGK streams zijn boeiend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.
Met z'n allen op één user inhakken is voor zielige paupers.
We kunnen niets belovenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie niet ineens heel snel als ik even een boterham een thee maak?
you are the sunshine in my lifequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dGSp0eh57Jo![]()
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
HoiHet is razend spannend op de streams.
Oeh, ik sta weer aan iemands kant zonder dat ik dat zelf weetquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je jezelf mee te rekenen. Zuignap is niet alleen. Overigens kom ik hier niet om te rellen, ben al weer weg, naar de COS. DGK streams zijn boeiend.![]()
Dat heeft niets met makkelijk of moeiljk te maken. Ik heb ondervonden in de laatste 15 jaar dat je mensen op fora met een flinke korrel zout moet nemen. Dat heeft als resultaat gehad dat ik mij aangepast heb aan fora vanwege het feit dat users op fora zich weigeren aan te passen aan mij. Dat lijkt mij wel logisch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar jij maakt constant onderscheid tussen de wereld daar buiten (i real live) en de wereld hier op de pc (in virtuele life).
Maar het gedrag wat jij hier vertoont daar neem je geen aanspraak of verantwoording voor. Je schuift het af met de mededeling dat je irl niet zo bent. Dus je accepteert geen verantwoording voor het gedrag dat je ivl vertoont.
Dat is wel heel erg makkelijk.
als je de bal kaatst, mag je met je armen over elkaar toekijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.
Met z'n allen op één user inhakken is voor zielige paupers.
Bokito, tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.![]()
Ik heb ook geen streams meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.![]()
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft niets met makkelijk of moeiljk te maken. Ik heb ondervonden in de laatste 15 jaar dat je mensen op fora met een flinke korrel zout moet nemen. Dat heeft als resultaat gehad dat ik mij aangepast heb aan fora vanwege het feit dat users op fora zich weigeren aan te paassen aan mij. Dat lijkt mij wel logisch.
Dus ja, neem mij met een korrel zout, zoals ik de meesten hier ook met een flinke korrel zout neem. Soms probeer ik het nog, het virtuele naar real te trekken als ik denk dat het de moeite waard is. Je hoofd stoten is in 50 procent van de gevallen het resultaat. What the fuck, en dan moet ik jullie allemaal serieus nemen? Ik veeg er mijn reet mee af.....
*Meldt*quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal me even inhouden.
Wel melden als je terug bent dan.
Oeh, de dag dat jij uit je eitje kwamquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..![]()
Hoop doet leven, hou dat vast.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..![]()
You can check out any time you like... but you can never leavequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Suggestief is dat wat jij nu zegt. Objectief: Ik heb ik de teksten gelezen....
Ik ben het nooit vergeten.. en koester je als de dag van toen..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, de dag dat jij uit je eitje kwam![]()
Toen had je nog die foto van een knuffeleend als eerste ava.![]()
Daar heb ik toen nog een jurkje overheen gepaint.![]()
Oeh, die ga ik 's opzettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You can check out any time you like... but you can never leave![]()
Jah, en dat is wel een beetje het probleem van je op dit moment, je vult in! Ik heb geen Lobasca, geen Disana genoemd.....snap je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?
En met Leandra die als dronken moeder door de SC liep te zwalken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben het nooit vergeten.. en koester je als de dag van toen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens alleen over jou willen zeggen, hé.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?
*ervaar dit als slecht grapjequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens alleen over jou willen zeggen, hé.
Ik wou JOU beledigen.
Dat je niet denkt dat ik vreemd ga ofzo.
Wacht maar tot Tipsch aan de beurt is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik schreef ooit, niet zo lang geleden, "Vrouwen, ik hou van ze, maar ik kan niet met ze" zucht......
toevallig heb ik gister mijn eerste topic terug gelezen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En met Leandra die als dronken moeder door de SC liep te zwalken.![]()
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, en dat is wel een beetje het probleem van je op dit moment, je vult in! Ik heb geen Lobasca, geen Disana genoemd.....snap je?
Those were the daysquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
toevallig heb ik gister mijn eerste topic terug gelezen...Ik bevlek het nest niet waar ik uit vandaan kom..
Is dat een vrouw? Ze praat als een kerel......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot Tipsch aan de beurt is.![]()
Voel ik me wel geroepen te melden dat Lobasca net zei dat ze geen hulp nodig had.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.
Wehehequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een vrouw? Ze praat als een kerel......![]()
Als er zoveel haat is (en dat was er op dat moment zeker bij minimaal 2 vrouwen), dan wordt het moeilijk het onderscheid te maken tussen gemeend en niet gemeend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou JOU beledigen.
Maar vertel eens waar jouw verdenkingen over 'mijn PM-clubje' vandaan komen, voor de duidelijkheid?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou JOU beledigen.
Ik kan mij ook van alles voorstellen, maar meestal probeer ik het eerst concreet te krijgen voordat ik, naast alle onzin die ik ook roep, zoiets als dit te berde breng.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.
Mjah, ik ging er wel van uit dat users ondertussen door hebben dat ik een hekel heb aan jou en niet aan Lobasca.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er zoveel haat is (en dat was er op dat moment zeker bij minimaal 2 vrouwen), dan wordt het moeilijk het onderscheid te maken tussen gemeend en niet gemeend.
Appeltjes schillenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voel ik me wel geroepen te melden dat Lobasca net zei dat ze geen hulp nodig had.
Dus: wat doe jij hier?![]()
![]()
![]()
Lees nou even, meisje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar vertel eens waar jouw verdenkingen over 'mijn PM-clubje' vandaan komen, voor de duidelijkheid?
Again not the point.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat heeft niets met makkelijk of moeiljk te maken. Ik heb ondervonden in de laatste 15 jaar dat je mensen op fora met een flinke korrel zout moet nemen. Dat heeft als resultaat gehad dat ik mij aangepast heb aan fora vanwege het feit dat users op fora zich weigeren aan te paassen aan mij. Dat lijkt mij wel logisch.
Dus ja, neem mij met een korrel zout, zoals ik de meesten hier ook met een flinke korrel zout neem. Soms probeer ik het nog, het virtuele naar real te trekken als ik denk dat het de moeite waard is. Je hoofd stoten is in 50 procent van de gevallen het resultaat. What the fuck, en dan moet ik jullie allemaal serieus nemen? Ik veeg er mijn reet mee af.....
Goh joh, jij bekleedt een sleutelpositie en bent de spin in het webquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij ook van alles voorstellen, maar meestal probeer ik het eerst concreet te krijgen voordat ik, naast alle onzin die ik ook roep, zoiets als dit te berde breng.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
Mag ik nog even kwijt dat...
....ik die stickermetafoor erg grappig vind.
....het schandalig is dat ondanks al die PM-clubjes niemand de moeite neemt mij te PM-en.![]()
![]()
...ik grote bewondering heb voor het feit dat jullie nog precies weten wie wat wanneer heeft gezegd in de afgelopen 460 SC's.
...ik nu lekker in m'n bedje ga slapen.![]()
![]()
Dat mag je kwijtquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
Ik doe ze per 35.quote:....het schandalig is dat ondanks al die PM-clubjes niemand de moeite neemt mij te PM-en.![]()
![]()
Ik gok meestal maar wat.quote:...ik grote bewondering heb voor het feit dat jullie nog precies weten wie wat wanneer heeft gezegd in de afgelopen 460 SC's.
Welterustenquote:...ik nu lekker in m'n bedje ga slapen.![]()
![]()
Alleen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
....het schandalig is dat ondanks al die PM-clubjes niemand de moeite neemt mij te PM-en.![]()
![]()
...ik grote bewondering heb voor het feit dat jullie nog precies weten wie wat wanneer heeft gezegd in de afgelopen 460 SC's.
![]()
Schijnheil! Gooi dan al je kaarten op tafel, ipv te suggereren...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij ook van alles voorstellen, maar meestal probeer ik het eerst concreet te krijgen voordat ik, naast alle onzin die ik ook roep, zoiets als dit te berde breng.
Slaap lekker.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Dit zei ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijnheil! Gooi dan al je kaarten op tafel, ipv te suggereren...![]()
Als niemand je pm't, betekent dat dat je helemaal gebakken zitquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijnheil! Gooi dan al je kaarten op tafel, ipv te suggereren...![]()
Truste meidquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Ja, zo los je het wel op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleur eens een eindje op, ik maak zelf wel uit wat ik op tafel leg......lelijk heethoofd
![]()
Ja, dát zet zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
We moeten weer eensch iets met z'n allen doen.
Zoals de Bohemian Rhapsody zingen met z'n allen, toen.
Dat is goed voor het groepsgevoel.
Dan vind iedereen je lief inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Als niemand je pm't, betekent dat dat je helemaal gebakken zitWelterusten
![]()
Bittere ouwe lulquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik los acht uur per dag dingen op.......ben nu in m'n vrije tijd
... schreef ze zelfvoldaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan vind iedereen je lief inderdaad![]()
![]()
En opnieuw haal je buiten erbij. Dat heeft niks met het hier te makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik los acht uur per dag dingen op.......ben nu in m'n vrije tijd
Ik anders een outbox vol met excuuspm'tjesquote:
Nee, maar het was wél gezellig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dát zet zoden aan de dijk.
Oei, waarvoor, wat heb je op je geweten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik anders een outbox vol met excuuspm'tjes![]()
Ik sprak even op een ietwat hoger niveau, hou je d'r buiten....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
En opnieuw haal je buiten erbij. Dat heeft niks met het hier te maken![]()
ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, waarvoor, wat heb je op je geweten?
Zo is dat! Ik had Disana al inmijn ondertitel staan voordat ik op welke wijze ook maar contact met haar had!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Again not the point.
Jij zegt dingen. Jij roept dingen. Wat heeft een ander daar mee te maken. Jij moet de verantwoording nemen voor je uitspraken. Het zijn jou uitspraken, of een ander je daar nu serieus in neemt of niet.
Jij beweert dat mensen pm groepen hebben. Jij beweert dat, het is niet aan een ander om dat tegendeel te bewijzen.
Dat heeft niks met irl te maken. Dat heeft met hier te maken, op het moment dat je hier een fout maakt kun je je niet verschuilen in het feit dat irl het allemaal anders is. Dan moet je daar hier de consequenties voor accepteren. Hier dus je excuus aanbieden als je een fout maakt. En misschien eerst eens nadenken voordat je dingen gaat roepen en expres gaat polariseren.
Kurt is OK!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!![]()
Oh, dat. Och.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!![]()
Recentelijk niks waar ik me excuus voor wil aanbiedenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Oei, waarvoor, wat heb je op je geweten?
Ah, je zegt dat heel subtiel met dat 'wil'quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Recentelijk niks waar ik me excuus voor wil aanbieden![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sprak even op een ietwat hoger niveau, hou je d'r buiten....
Nee, je hebt niks om op tafel te leggen, that's the differancequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleur eens een eindje op, ik maak zelf wel uit wat ik op tafel leg......lelijk heetgebakerd hoofd
![]()
Wijven kun je vinden achter het CS ouwequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een vent......en in beide gevallen, heb je ballen.....![]()
Alsof ik daar ooit me excuus voor ga aanbiedenquote:
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik had Disana al inmijn ondertitel staan voordat ik op welke wijze ook maar contact met haar had!
En zo zal ik het altijd voor BeeQueen opnemen, die toch maar de moeite neemt die iedere dag de streamverslagen voor haar rekening te nemen!
Commentaar op een ander leveren is makkelijk, zolang je je eigen sores maar buiten de deur weet te houden!![]()
Nee, maar je deed het welquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit me excuus voor ga aanbieden![]()
Mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik blijf bij mezelf, of het jou nu aan staat of niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......![]()
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Ah, je zegt dat heel subtiel met dat 'wil'![]()
Sorry, je vergist je, ik moet helemaal niets. Je spreekt over eventuele fouten, ik zie niet waar ik ze maak. Ik zei dat ik vond dat ik vind vrouwen aandachtshoeren zijn. En zo vind ik dat, zo blijf ik dat vinden. Het is een ietwat botte vertaling van dat wat alom bekend is. Een andere, wat meer nette is "Mannen weten het verschil niet tussen liefde en sex, vrouwen niet tussen liefde en aandacht".quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Again not the point.
Jij zegt dingen. Jij roept dingen. Wat heeft een ander daar mee te maken. Jij moet de verantwoording nemen voor je uitspraken. Het zijn jou uitspraken, of een ander je daar nu serieus in neemt of niet.
Jij beweert dat mensen pm groepen hebben. Jij beweert dat, het is niet aan een ander om dat tegendeel te bewijzen.
Dat heeft niks met irl te maken. Dat heeft met hier te maken, op het moment dat je hier een fout maakt kun je je niet verschuilen in het feit dat irl het allemaal anders is. Dan moet je daar hier de consequenties voor accepteren. Hier dus je excuus aanbieden als je een fout maakt. En misschien eerst eens nadenken voordat je dingen gaat roepen en expres gaat polariseren.
Ik had bijna aangeboden 'zullen we dan weer eens bonje maken', maar toen bedacht ik dat het zo veel leuker is. Maar... genoeg anderen om te schofferenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.![]()
Maar de meeste pm'tjes van mij gaan over mijn gebruikelijke stomme uitspraken en terechte excuses aan mensen hier. Maar ik geloof dat de laatste al weer even geleden is![]()
Laat dat zoutvat is met rustquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......![]()
I send you one a few days ago...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.![]()
Maar de meeste pm'tjes van mij gaan over mijn gebruikelijke stomme uitspraken en terechte excuses aan mensen hier. Maar ik geloof dat de laatste al weer even geleden is![]()
Hoe vaak ga je hier virtueel met iemand van bil? Sta je voor die tekst in real of is het enkel virtueel geneuzel van je? Je doet je roomser voor dan de paus op dit moment....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik blijf bij mezelf, of het jou nu aan staat of niet..
Ik heb genoeg aandacht aan je besteed... NEXT...
http://www.youtube.com/watch?v=kSfBdrK1ZO4quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
NEXT...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Ik had bijna aangeboden 'zullen we dan weer eens bonje maken', maar toen bedacht ik dat het zo veel leuker is. Maar... genoeg anderen om te schofferen![]()
Waarom spreekt niemand MIJ zo toe!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
Denk is even na en besef nou is even dat jou uitspraken niet gewenst en niet terecht zijn.
OMFGquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, je vergist je, ik moet helemaal niets. Je spreekt over eventuele fouten, ik zie niet waar ik ze maak. Ik zei dat ik vond dat ik vind vrouwen aandachtshoeren zijn. En zo vind ik dat, zo blijf ik dat vinden. Het is een ietwat botte vertaling van dat wat alom bekend is. Een andere, wat meer nette is "Mannen weten het verschil niet tussen liefde en sex, vrouwen niet tussen liefde en aandacht".
Jij kunt toch niet voor mij invullen wat ik vind of denk? Dringt dat een beetje door in die hersenpan van je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat dat zoutvat is met rust![]()
Denk is even na en besef nou is even dat jou uitspraken niet gewenst en niet terecht zijn. En ga dan is bedenken hoe je daar een oplossing voor gaat vinden hier. En niet daar in de buitenwereld, want daar hebben we hier niks aan.
Hey babequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=kSfBdrK1ZO4
Vraag me af of je het voorgaande echt meent of dat het een provocatie is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wicked genoeg voor je......![]()
En jij denkt dat je zulke uitspraken zomaar kunt maken? En jij denkt dat je me dan niet op me virtuele zieltje trapt? En jij denkt dat dat een uitspraak is die je zomaar kan maken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, je vergist je, ik moet helemaal niets. Je spreekt over eventuele fouten, ik zie niet waar ik ze maak. Ik zei dat ik vond dat ik vind vrouwen aandachtshoeren zijn. En zo vind ik dat, zo blijf ik dat vinden. Het is een ietwat botte vertaling van dat wat alom bekend is. Een andere, wat meer nette is "Mannen weten het verschil niet tussen liefde en sex, vrouwen niet tussen liefde en aandacht".
Ik probeer n00bs te verwarrenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En die TT... volgens mij is iedereen al bijna uit-gefeedbackt?
Het is een min of meer bewezen feit dat de andere sekse graag aandacht wil. Sommigen zijn echt aandachtsgaten....je blijft er inschuiven, 't is nooit genoeg, anderen weer minder, maar vrouwen hebben iets met aandacht, dat blijft staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vraag me af of je het voorgaande echt meent of dat het een provocatie is.
Je mag vinden wat je wil, maar je mag gewoon niet alles zeggen. Ook hier nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij kunt toch niet voor mij invullen wat ik vind of denk? Dringt dat een beetje door in die hersenpan van je?
Je kunt het er hooguit niet mee eens zijn.....dat is wat anders......
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zulke uitspraken zomaar kunt maken? En jij denkt dat je me dan niet op me virtuele zieltje trapt? En jij denkt dat dat een uitspraak is die je zomaar kan maken?
Ik denk dat als jij echt denkt dat je zulke uitspraken op het net kunt maken dat het tijd word dat je je pc verkoopt en je hier niet meer vertoont.
Deze opmerking is niet alleen discriminerend en daardoor ongewenst, maar ook nog is te belachelijk voor woorden. Hij is gestoeld op een hele oude fabel en al minstens sinds de 80 jarige oorlog achterhaald.
Ik wil beide.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een min of meer bewezen feit dat de andere sekse graag aandacht wil. Sommigen zijn echt aandachtsgaten....je blijft er inschuiven, 't is nooit genoeg, anderen weer minder, maar vrouwen hebben iets met aandacht, dat blijft staan.
Mannen hebben zoiets dergelijks met sex. Ik kan het ook niet veranderen.
quote:
Mutsquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik vond van wel, kon er niet van slapen...
Even een fok vakantiequote:
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voof 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil beide.
Ben ik nu hermafrodiet?
Ik begon bezorgd te worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even een fok vakantie![]()
bevalt prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |