Hey babequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=kSfBdrK1ZO4
Vraag me af of je het voorgaande echt meent of dat het een provocatie is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wicked genoeg voor je......![]()
En jij denkt dat je zulke uitspraken zomaar kunt maken? En jij denkt dat je me dan niet op me virtuele zieltje trapt? En jij denkt dat dat een uitspraak is die je zomaar kan maken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, je vergist je, ik moet helemaal niets. Je spreekt over eventuele fouten, ik zie niet waar ik ze maak. Ik zei dat ik vond dat ik vind vrouwen aandachtshoeren zijn. En zo vind ik dat, zo blijf ik dat vinden. Het is een ietwat botte vertaling van dat wat alom bekend is. Een andere, wat meer nette is "Mannen weten het verschil niet tussen liefde en sex, vrouwen niet tussen liefde en aandacht".
Ik probeer n00bs te verwarrenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En die TT... volgens mij is iedereen al bijna uit-gefeedbackt?
Het is een min of meer bewezen feit dat de andere sekse graag aandacht wil. Sommigen zijn echt aandachtsgaten....je blijft er inschuiven, 't is nooit genoeg, anderen weer minder, maar vrouwen hebben iets met aandacht, dat blijft staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vraag me af of je het voorgaande echt meent of dat het een provocatie is.
Je mag vinden wat je wil, maar je mag gewoon niet alles zeggen. Ook hier nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij kunt toch niet voor mij invullen wat ik vind of denk? Dringt dat een beetje door in die hersenpan van je?
Je kunt het er hooguit niet mee eens zijn.....dat is wat anders......
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zulke uitspraken zomaar kunt maken? En jij denkt dat je me dan niet op me virtuele zieltje trapt? En jij denkt dat dat een uitspraak is die je zomaar kan maken?
Ik denk dat als jij echt denkt dat je zulke uitspraken op het net kunt maken dat het tijd word dat je je pc verkoopt en je hier niet meer vertoont.
Deze opmerking is niet alleen discriminerend en daardoor ongewenst, maar ook nog is te belachelijk voor woorden. Hij is gestoeld op een hele oude fabel en al minstens sinds de 80 jarige oorlog achterhaald.
Ik wil beide.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een min of meer bewezen feit dat de andere sekse graag aandacht wil. Sommigen zijn echt aandachtsgaten....je blijft er inschuiven, 't is nooit genoeg, anderen weer minder, maar vrouwen hebben iets met aandacht, dat blijft staan.
Mannen hebben zoiets dergelijks met sex. Ik kan het ook niet veranderen.
quote:
Mutsquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik vond van wel, kon er niet van slapen...
Even een fok vakantiequote:
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voof 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil beide.
Ben ik nu hermafrodiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |