Gezellig, en omdat ik dit topic FEEDBACK heb genoemd kunnen die stomme SC'ers 'm vast niet vinden!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga hier verder..
wat een dom gezeik!
Maar ik ken je langer dan vandaag!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezellig, en omdat ik dit topic FEEDBACK heb genoemd kunnen die stomme SC'ers 'm vast niet vinden!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik ken je langer dan vandaag!![]()
![]()
Ik begon bezorgd te worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even een fok vakantie![]()
bevalt prima![]()
Dat van de pc weet ik heus nog wel. Maar dat is een bijzaak in die post.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
Ik heb een Nederlandsch paspoort, oningelezen kutknurft!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een Nederlandse Duitsert, met dubbel paspoort?, een geval apart....
Op hol geslagen paarden zijn niet fout om te bekijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?![]()
Ik ga de chips en bier pakken!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dom wicht zeg. Ik heb juist jou mijn pc voor 100 Euro te koop aangeboden. Jij wilde hem niet hebben, Leandra wel.......![]()
Als je denkt dat hij discriminerend is, dan moet je nu in de auto stappen en naar het meldpunt discriminatie gaan......
Wie is J. !?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
Geef jij je mening nu eens J.
Ah ja, das waar ook, die foto van je wilde maar niet lukken.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandsch paspoort, oningelezen kutknurft!![]()
Ik weet het niet. Ga eens naar de wc?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil beide.
Ben ik nu hermafrodiet?
Ik ben niet echt boos, maar kan niet begrijpen hoe iemand zulke ontzettend stomme opmerkingen kan maken en gewoon niet wil begrijpen wat een ander bedoeld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij weet echt precies hoe je Veulerst kalm krijgt, hé?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |