Disana, ze wil haar PM box vol.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Die ja, wat heb ik haar misdaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je KZ de psychopatische, instabiele reldoos?
Ze hebben geen van allen de laatste post van de vorige gelezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand!? [ afbeelding ]
Zijn mijn topiques niet keck ende puickendt genoeg ofzo!? [ afbeelding ]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ja, wat heb ik haar misdaan?
Nou ja, dat ligt er een beetje aan........aan je wensen.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Zit je een beetje mijn "Plan van Aanpak" te stelen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat rellen![]()
Iedereen kan beter gewoon liev voor elkaar zijn![]()
Dat is veel gezellliger![]()
Jij bent mijn wipwapjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij weet je het wel zeker toch, zoetje?![]()
je begreep haar toch zo goed?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat kan je beter aan KZ de psychopatische, instabiele relmuts vragen.![]()
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vast niet... moet je lef voor hebben..of psychotisch zijn.. of ben ik nu heul gemeen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z7tpz3NAr6k![]()
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?
je kan lachen, maar het stoort mij wel dat je het voor iemand op neemt die niet bij haar volle verstand is...quote:
Nooit gezegd.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.![]()
Kurt is aan het...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is sterk hé?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt de beste grap die ik in tijde heb gehoord.
Heb je ook een kwaadaardige dronk over je......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.![]()
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |