Disana, ze wil haar PM box vol.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Die ja, wat heb ik haar misdaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je KZ de psychopatische, instabiele reldoos?
Ze hebben geen van allen de laatste post van de vorige gelezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand!? [ afbeelding ]
Zijn mijn topiques niet keck ende puickendt genoeg ofzo!? [ afbeelding ]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ja, wat heb ik haar misdaan?
Nou ja, dat ligt er een beetje aan........aan je wensen.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
What's in a name...
Wie moet ik precies pm'en en waarvoor?![]()
Zit je een beetje mijn "Plan van Aanpak" te stelen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg er zonder moeite 35 pm's in.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat rellen![]()
Iedereen kan beter gewoon liev voor elkaar zijn![]()
Dat is veel gezellliger![]()
Jij bent mijn wipwapjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij weet je het wel zeker toch, zoetje?![]()
je begreep haar toch zo goed?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat kan je beter aan KZ de psychopatische, instabiele relmuts vragen.![]()
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je inbox zit vol, skattie.... een mod kan daar doorheen posten btw![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vast niet... moet je lef voor hebben..of psychotisch zijn.. of ben ik nu heul gemeen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z7tpz3NAr6k![]()
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?
je kan lachen, maar het stoort mij wel dat je het voor iemand op neemt die niet bij haar volle verstand is...quote:
Nooit gezegd.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord denk ik.![]()
Kurt is aan het...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Niet de Gert op me afsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is sterk hé?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt de beste grap die ik in tijde heb gehoord.
Heb je ook een kwaadaardige dronk over je......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?quote:
Ik kreeg er van jou precies 3.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je een beetje mijn "Plan van Aanpak" te stelen......![]()
Ik vond 35 wel een mooi rond getal eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?
Wat is dan het woord? Hoeveel lettergrepen...? Klinkt als...?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
Of je drinkt gewoon Jack Daniels.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst oefenen op het openen van wijnflessen dan.![]()
Ik mocht haar graag, tot ze met haar ziekelijke symptomen op de proppen kwam..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Enige wat ik fijn vond is dat er eindelijk iemand opstond en zei wat ze bedoelde.
In plaats van onderhuidse steekjes en via een omweg over users lullen.
Ik ben niet op de hoogte van jouw problemen met KZ en heb daar voor zover ik weet ook nooit een uitspraak over gedaan.
Ik was me tot voor gisteren ook niet echt bewust van het feit dat jij dacht dat ik aan KZ's kant stond.
Anders had ik je wel eerder duidelijk gemaakt dat dat niet zo is.
Heb jij die optie gezien dat je je pm-box kunt délen met een ander? Waar is daar nou het nut van??quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Mooi dat jij dat ook even bevestigt. Waar blijven die mensen nou, met al hun verhalen over pm clubjes? Nou?
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Enige wat ik fijn vond is dat er eindelijk iemand opstond en zei wat ze bedoelde.
In plaats van onderhuidse steekjes en via een omweg over users lullen.
Ik ben niet op de hoogte van jouw problemen met KZ en heb daar voor zover ik weet ook nooit een uitspraak over gedaan.
Ik was me tot voor gisteren ook niet echt bewust van het feit dat jij dacht dat ik aan KZ's kant stond.
Anders had ik je wel eerder duidelijk gemaakt dat dat niet zo is.
Ik kan weleens moeite hebben met iemand's gedrag hier, maar niet genoeg om een hekel aan iemand te krijgen. Ik mag jullie allemaal.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat dat best leuk is om te horen? Hier weet je het nooit met al die toestanden![]()
Had iedereen maar dat relativeringsvermogen.......zou niet verkeerd zijn...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan weleens moeite hebben met iemand's gedrag hier, maar niet genoeg om een hekel aan iemand te krijgen. Ik mag jullie allemaal.![]()
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mocht haar graag, tot ze met haar ziekelijke symptomen op de proppen kwam..
Prima, maar daar is de GGZ voor en niet de SC..
Ik had liever iets deelbaar door 3 gehad, maar deze was ook heel aardig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 35 wel een mooi rond getal eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Betontrap-diven?
Dat zijn de grootste angsten van de mensen die er zelf deel aannemen, volgens de sage likken jij en ik elke dag elkaars kut... so be it..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezien ja, nooit geprobeerd. Een schrijfkring? Zoiets als de ouderwetste mailing list? Geen idee, echt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij die optie gezien dat je je pm-box kunt délen met een ander? Waar is daar nou het nut van??
Ik ben een groot voorstander van posten wat je denkt en niet om dingen heen lullen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.
Stokerquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had iedereen maar dat relativeringsvermogen.......zou niet verkeerd zijn...
Is dat zo... Vreemd, ik heb er zelfs nooit over gedroomd. Ik heb vannacht trouwens wel over Pavement en zijn zwangere vrouw gedroomd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste angsten van de mensen die er zelf deel aannemen, volgens de sage likken jij en ik elke dag elkaars kut... so be it..
dat wijf is ziek van jaloezie, en heeft dingend hulp nodig... wat een weirdo!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.
Zijn ook mijn zaken niet.
Niet mijn ruzies.
Maar het feit dat er eindelijk gewoon gepost werd wat er gedacht werd vond ik erg verhelderend.
Bovendien zijn haar onregelmatige posts vaak ook gewoon grappig om te lezen voor een buitenstaander.
Volgens mij heb ik het ook regelmatig met haar aan de stok gehad en mag ze me helemaal niet ontzettend.
Ze is niet hier om zich te verdedigen dus ga dan ook niet dit soort dingen posten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat wijf is ziek van jaloezie, en heeft dingend hulp nodig... wat een weirdo!!!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dezelfde indruk als Lobasca toen KZ zo bezig was over mij (vuile snol, ga je zieke man verzorgen). Ik had namelijk helemaal niets gedaan, en het stond vol onzin en onwaarheden, en toch viel jij haar bij alsof ze het evangelie verkondigde.
Ik lach omdat ik in FB heb gepost.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je kan lachen, maar het stoort mij wel dat je het voor iemand op neemt die niet bij haar volle verstand is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |