quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat lul jij, nou?
Ik heb een eigen mening, saantje en ik sexen alleen met elkaar!
What's your problem?
Dat is dus het lullige aan groot opgehangen verhalen en etiketjes. Je doet nu alsof je maar iets in het algemeen roept. Maar het is begonnen met 'vaststaande' beweringen over bepaalde mensen hier die er 'achterlangs' pm clubjes op na zouden houden. Jij propageert zoiets elke keer als je het napraat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey teringtubby, ik heb Disaan en Lobasca helemaal niet genoemd......smerige raddraaier...
![]()
1e rang?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef tipsch het volgende:
humm. hoi.
niet verder vertellen.....maar ik zie een overeenkomst..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, maar ik ben eigenlijk een enorm watje en kan niet tegen ruzie.![]()
![]()
Ja, nou.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan ruzie, maar als er een loser met bewijsdrang in het spel is, kan ik helemaal los gaan!!
y0, ik heb volgende week sowieso wel wat vrije tijd aangezien Leandra weg is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, ik bewaar jou voor de volgende week.
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus het lullige aan groot opgehangen verhalen en etiketjes. Je doet nu alsof je maar iets in het algemeen roept. Maar het is begonnen met 'vaststaande' beweringen over bepaalde mensen hier die er 'achterlangs' pm clubjes op na zouden houden. Jij propageert zoiets elke keer als je het napraat.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
Normaal heb ik een hekel aan ruzie, maar als er een loser met bewijsdrang in het spel is, kan ik helemaal los gaan!!
Volgens mij staan die dingen niet echt heel erg vast.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
Toch zou ik graag een overzichtje hebben van de onderlinge SC-relaties: wie haat wie, wie geilt op wie enz. Ik ben het spoor compleet bijster.![]()
Hoi Tipsch, kom binnen. We zijn even de week aan het doornemen met z'n allen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef tipsch het volgende:
humm. hoi.
Ik geil op iedereen behalve NMNS, duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
niet verder vertellen.....maar ik zie een overeenkomst..
Dus nu beweer je het wél?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.
Ben je weer bezig, zuignap.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana, het gebeurt gewoon en ik heb in mijn mailbox er het bewijs van....En nee, dat ga ik dus niet tonen.
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
OMFG GEYL JE OP MUH!?!?!?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geil op iedereen behalve NMNS, duidelijk genoeg?
Hoiquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tipsch, kom binnen. We zijn even de week aan het doornemen met z'n allen.![]()
Kan wel zijn. Maar jij maakt constant onderscheid tussen de wereld daar buiten (i real live) en de wereld hier op de pc (in virtuele life).quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb er toen, een paar dagen geleden, speciaal voor jou, nog een vrij uitgebreid antwoord op gegeven, beginnend met iets als "Even serieus......hoe ik wel echt ben". En die tekst staat nog steeds als een paal boven water en dekt een beetje de teksten die jij hier nu in mijn richting schuift.
Of hij komt nu met glashard bewijs en wij zijn allebei verbaasd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.
Suggestief is dat wat jij nu zegt. Objectief: Ik heb ik de teksten gelezen....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggestief. Jij kunt onmogelijk het bewijs van andermans vermeende pm clubjes hebben.
Ik zal me even inhouden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie niet ineens heel snel als ik even een boterham een thee maak?
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets daarvanMet dit figuur heb ik ook nog wel een appeltje te schillen.
http://www.youtube.com/watch?v=dGSp0eh57Joquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Darling, music meastro please!!
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OP IEDEREEN, BEHALVE nmns, KAN HET NOG DUIDELIJKER??!!
Ik neem genoegen met een tussenstand.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen niet echt heel erg vast.![]()
Volgens mij vergeet je jezelf mee te rekenen. Zuignap is niet alleen. Overigens kom ik hier niet om te rellen, ben al weer weg, naar de COS. DGK streams zijn boeiend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.
Met z'n allen op één user inhakken is voor zielige paupers.
We kunnen niets belovenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie niet ineens heel snel als ik even een boterham een thee maak?
you are the sunshine in my lifequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dGSp0eh57Jo![]()
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
HoiHet is razend spannend op de streams.
Oeh, ik sta weer aan iemands kant zonder dat ik dat zelf weetquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je jezelf mee te rekenen. Zuignap is niet alleen. Overigens kom ik hier niet om te rellen, ben al weer weg, naar de COS. DGK streams zijn boeiend.![]()
Dat heeft niets met makkelijk of moeiljk te maken. Ik heb ondervonden in de laatste 15 jaar dat je mensen op fora met een flinke korrel zout moet nemen. Dat heeft als resultaat gehad dat ik mij aangepast heb aan fora vanwege het feit dat users op fora zich weigeren aan te passen aan mij. Dat lijkt mij wel logisch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar jij maakt constant onderscheid tussen de wereld daar buiten (i real live) en de wereld hier op de pc (in virtuele life).
Maar het gedrag wat jij hier vertoont daar neem je geen aanspraak of verantwoording voor. Je schuift het af met de mededeling dat je irl niet zo bent. Dus je accepteert geen verantwoording voor het gedrag dat je ivl vertoont.
Dat is wel heel erg makkelijk.
als je de bal kaatst, mag je met je armen over elkaar toekijken...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan mag je in de wachtrij gaan staan.
Met z'n allen op één user inhakken is voor zielige paupers.
Bokito, tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.![]()
Ik heb ook geen streams meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen streams meer gezien. Weet niet eens wie er nu nog in de kooi zitten.![]()
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft niets met makkelijk of moeiljk te maken. Ik heb ondervonden in de laatste 15 jaar dat je mensen op fora met een flinke korrel zout moet nemen. Dat heeft als resultaat gehad dat ik mij aangepast heb aan fora vanwege het feit dat users op fora zich weigeren aan te paassen aan mij. Dat lijkt mij wel logisch.
Dus ja, neem mij met een korrel zout, zoals ik de meesten hier ook met een flinke korrel zout neem. Soms probeer ik het nog, het virtuele naar real te trekken als ik denk dat het de moeite waard is. Je hoofd stoten is in 50 procent van de gevallen het resultaat. What the fuck, en dan moet ik jullie allemaal serieus nemen? Ik veeg er mijn reet mee af.....
*Meldt*quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal me even inhouden.
Wel melden als je terug bent dan.
Oeh, de dag dat jij uit je eitje kwamquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..![]()
Hoop doet leven, hou dat vast.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben hier pas sinds een half jaar.. en hoop over 15 jaar toch wel andere zaken aan mijn hoofd te hebben..![]()
You can check out any time you like... but you can never leavequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |