quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!
Oh, poep, ik ben dus niet gewend om naar mijn mail ... indicator te kijkenquote:
NMNS wil niet zeggen wat hem dwars zit?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zal wel een sensatiezoekert zijn, maar kunnen we misschien iets in de discussie toevoegen? ik voel een herhaling van zetten aankomen....![]()
Je was me voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?
Smart move.![]()
Jij begint... en nu graag orde op zaken, anders loop je volgende week weer te stotteren..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WIl je een verlenging of een tandje terug schakelen naar "relatief (Fok) normaal".......
Het zijn alle vrouwen die zich aangesproken voelen......er zijn er met een ietwat ontwikkelde mannelijke kant....best een positieve factor......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, NMNS zet zijn 'alle vrouwen zijn...'-kaart in. Zwaktebod.
dat ja...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NMNS wil niet zeggen wat hem dwars zit?
Volgens Lobasca?
En Lobasca moet niet zeuren volgens NMNS?
Ben jij nou een sister of een sissy? Blijven natuurlijk: Lobje Boven!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
Ik denk dat ik maar afhaak, heb moeite om alles bij te houden, lees morgen wel terug. Aan de andere kant, een lekkere rel wil ik ook niet missen...what to do, what to do
Mocht het apocalyptisch worden wil ik wel een samenvatting voor je typen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
Ik denk dat ik maar afhaak, heb moeite om alles bij te houden, lees morgen wel terug. Aan de andere kant, een lekkere rel wil ik ook niet missen...what to do, what to do
PM, is my second name...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, poep, ik ben dus niet gewend om naar mijn mail ... indicator te kijken
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel te melden en valt hij daardoor in herhaling?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij zegt iets, voor de zoveelste keer, dus het zit je dwars...
Dat regelen ze zelf wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zal wel een sensatiezoekert zijn, maar kunnen we misschien iets in de discussie toevoegen? ik voel een herhaling van zetten aankomen....![]()
Ze moeten even vuil gaan schelden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ja...
en dan nog wat: Lobasca kan er wel wat aan doen dat depm box van NMNS volraakt. namelijk: pm's sturen...![]()
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ja...
en dan nog wat: Lobasca kan er wel wat aan doen dat depm box van NMNS volraakt. namelijk: pm's sturen...![]()
Apocalyps now? Heel graag Ianquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht het apocalyptisch worden wil ik wel een samenvatting voor je typen?![]()
Je noemt NMNS saai?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel te melden en valt hij daardoor in herhaling?
ff het vuurtje opstoken![]()
ze regelen het niet zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat regelen ze zelf wel.
Lijkt wel een echtpaar die 2![]()
Oehoeh!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..![]()
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij begint... en nu graag orde op zaken, anders loop je volgende week weer te stotteren..
Blijven girlquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
2e naam, trustuhhhhh
even lekker swaaaaaien
Je haakt af?.. Te heet onder je voeten?....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......![]()
Eigenlijk is NMNS te verliefd op Lobasca om haar serieus verwijten te maken, hij wil aandacht. Maar zei wil hem niet meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ze regelen het niet zelf.![]()
ik zag net alweer de : zeg wat je dwarszit voorbij komen...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij begint...nee, nietus.....ik begin....jij begon....wie begon er nu toch......![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn alle vrouwen die zich aangesproken voelen......er zijn er met een ietwat ontwikkelde mannelijke kant....best een positieve factor......![]()
Jij voelde je toch niet aangesproken![]()
NMNS IS VERLIEFD OP LOBASCA!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk is NMNS te verliefd op Lobasca om haar serieus verwijten te maken, hij wil aandacht. Maar zei wil hem niet meer.![]()
Irri inderdaad, maar het houdt je wel bij de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
hèhè, het was weer ff de drie minuten dip
Dat is een feit...er zijn er die fanatieker zijn en veel meer aandacht geven....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn leukere gasten om mee te PM-en..![]()
Dát is helemaal waar!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blijven girl![]()
Fok zorgt wel voor de nodige adempauzes...
Mag...maar ik ga er niet teveel van geven, gebrek aan tijd enzo...je kent dat wel...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, mag ik dan op je aandachtshoeren-lijstje?
![]()
Musequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Apocalyps now? Heel graag Ian![]()
Die meer inhoud hebben...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een feit...er zijn er die fanatieker zijn en veel meer aandacht geven....![]()
OMGquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, mag ik dan op je aandachtshoeren-lijstje?
![]()
Ja man, let toch is opquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS IS VERLIEFD OP LOBASCA!?
NMNS IS TOCH EEN AANDACHTSHOER!?!?!
OMFG! SCHOKKENDE ONTHULLINGEN EN EEN PLAKKENDE CAPS KNOP!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Het is niet eens een kwestie van winnen... dat maakt het zo triestquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een poll onder de toeschouwerts.
Wie is er aan de winnende hand?
[_] Lobasca
[_] NMNS
[_] Dat kindje op de foto van Ian.
Neuh, ik stook alleen ff, zoals jij meestal doet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je noemt NMNS saai?
Als speler dan hè, nu.
En toch hou ik van je hoor pm-sletjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik tegen mij, is het de één niet dan de ander wel..
Waarom niet? Je vraagt smeekt er om, om afgemaakt te worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet het zelluf muts..ga er dan niet op in....
![]()
Een beetje respect is natuurlijk ook leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet het zelluf muts..ga er dan niet op in....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |