Nee, ik zeg nou juist dat dit voor het eerst is dat ik van je begrijp dat dat dus niet zo is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van posten wat je denkt en niet om dingen heen lullen.
In dat opzicht is KZ een heldin.
Zo duidelijk als zij het deed is hier nog niet vaak gebeurd.
En graag even lezen wat ik nou eigenlijk schrijf en niet meteen weer de Ian-hangt-KZ-aan episode beginnen.
Dat wijf is ziek, probeer maar eens tot haar door te dringen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is niet hier om zich te verdedigen dus ga dan ook niet dit soort dingen posten.
Ik scheld ook alleen op Disana als ze er is om het te lezen![]()
Maar serieus, dit soort posts is toch precies waar je je bij KZ aan ergerdt?
Niet van mij, ik heb geen steun nodig!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat er mensen zijn die per PM elkaar inlichten en min of meer steun vragen. Ook ik heb ze ooit ontvangen, van meerdere kanten, naast de andere PM's
Ben ik te gemeen...?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook een kwaadaardige dronk over je......![]()
Waarom zou ik, in jezusnaam?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf is ziek, probeer maar eens tot haar door te dringen!
Bewijs?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat er mensen zijn die per PM elkaar inlichten en min of meer steun vragen. Ook ik heb ze ooit ontvangen, van meerdere kanten, naast de andere PM's
Buitenstaander... ooops DOH !!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: geen idee wat haar reden is om tegen users uit te vallen.
Zijn ook mijn zaken niet.
Niet mijn ruzies.
Maar het feit dat er eindelijk gewoon gepost werd wat er gedacht werd vond ik erg verhelderend.
Bovendien zijn haar onregelmatige posts vaak ook gewoon grappig om te lezen voor een buitenstaander.
Volgens mij heb ik het ook regelmatig met haar aan de stok gehad en mag ze me helemaal niet ontzettend.
Duidelijk... Je doet het dus toch wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, gewoon een eerlijke opmerking.......ik stook niet altijd![]()
Doen we hints?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dan het woord? Hoeveel lettergrepen...? Klinkt als...?
Lul, niet!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik, in jezusnaam?![]()
Ik wíl helemaal niet tot haar doordringen?
Ik wil hier gewoon keck ende puickend posten en lachen om de meuk die hier voorbijkomt.
Users zoals jij en NMNS zijn hardstikke leuk om te lezen en als jullie een beetje rellen is dat ook gewoon vermaeck.
Ik hoef geen positie te kiezen.
Ah, hij zit in APK te peuren!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets met een kogelgat, en verder ben ik het spoor ook bijster
Whateverquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nu leuke geluidjes terugmaken?![]()
Jij zegt dat er wél PM's worden gestuurd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je popcorn nog niet op.....
Stop toch eens met woordjes neuken a.u.b. en relax eens wat......Ik beweer hier wel meer dingen die niet per definitie "mijn zijn" vertegenwoordigen. Zoals iedereen dat hier doet....quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duidelijk... Je doet het dus toch wel.
In tegenstelling tot je bewering van een paar dagen geleden.
Maar jullie praten nog steeds met elkaar, dus dat kan niet erg veel zijn geweestquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van mij en Disana was wel puickend.
Moet je wel een SC of 4 terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |