ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, waarvoor, wat heb je op je geweten?
Zo is dat! Ik had Disana al inmijn ondertitel staan voordat ik op welke wijze ook maar contact met haar had!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Again not the point.
Jij zegt dingen. Jij roept dingen. Wat heeft een ander daar mee te maken. Jij moet de verantwoording nemen voor je uitspraken. Het zijn jou uitspraken, of een ander je daar nu serieus in neemt of niet.
Jij beweert dat mensen pm groepen hebben. Jij beweert dat, het is niet aan een ander om dat tegendeel te bewijzen.
Dat heeft niks met irl te maken. Dat heeft met hier te maken, op het moment dat je hier een fout maakt kun je je niet verschuilen in het feit dat irl het allemaal anders is. Dan moet je daar hier de consequenties voor accepteren. Hier dus je excuus aanbieden als je een fout maakt. En misschien eerst eens nadenken voordat je dingen gaat roepen en expres gaat polariseren.
Kurt is OK!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!![]()
Oh, dat. Och.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZE NOEMDE GERT EEN VUILE KLOOTZAK!![]()
Recentelijk niks waar ik me excuus voor wil aanbiedenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Oei, waarvoor, wat heb je op je geweten?
Ah, je zegt dat heel subtiel met dat 'wil'quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Recentelijk niks waar ik me excuus voor wil aanbieden![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sprak even op een ietwat hoger niveau, hou je d'r buiten....
Nee, je hebt niks om op tafel te leggen, that's the differancequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleur eens een eindje op, ik maak zelf wel uit wat ik op tafel leg......lelijk heetgebakerd hoofd
![]()
Wijven kun je vinden achter het CS ouwequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een vent......en in beide gevallen, heb je ballen.....![]()
Alsof ik daar ooit me excuus voor ga aanbiedenquote:
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik had Disana al inmijn ondertitel staan voordat ik op welke wijze ook maar contact met haar had!
En zo zal ik het altijd voor BeeQueen opnemen, die toch maar de moeite neemt die iedere dag de streamverslagen voor haar rekening te nemen!
Commentaar op een ander leveren is makkelijk, zolang je je eigen sores maar buiten de deur weet te houden!![]()
Nee, maar je deed het welquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit me excuus voor ga aanbieden![]()
Mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You can check out any time you like... but you can never leave![]()
Dat is jouw mening, ik blijf bij mezelf, of het jou nu aan staat of niet..quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......![]()
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Ah, je zegt dat heel subtiel met dat 'wil'![]()
Sorry, je vergist je, ik moet helemaal niets. Je spreekt over eventuele fouten, ik zie niet waar ik ze maak. Ik zei dat ik vond dat ik vind vrouwen aandachtshoeren zijn. En zo vind ik dat, zo blijf ik dat vinden. Het is een ietwat botte vertaling van dat wat alom bekend is. Een andere, wat meer nette is "Mannen weten het verschil niet tussen liefde en sex, vrouwen niet tussen liefde en aandacht".quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Again not the point.
Jij zegt dingen. Jij roept dingen. Wat heeft een ander daar mee te maken. Jij moet de verantwoording nemen voor je uitspraken. Het zijn jou uitspraken, of een ander je daar nu serieus in neemt of niet.
Jij beweert dat mensen pm groepen hebben. Jij beweert dat, het is niet aan een ander om dat tegendeel te bewijzen.
Dat heeft niks met irl te maken. Dat heeft met hier te maken, op het moment dat je hier een fout maakt kun je je niet verschuilen in het feit dat irl het allemaal anders is. Dan moet je daar hier de consequenties voor accepteren. Hier dus je excuus aanbieden als je een fout maakt. En misschien eerst eens nadenken voordat je dingen gaat roepen en expres gaat polariseren.
Ik had bijna aangeboden 'zullen we dan weer eens bonje maken', maar toen bedacht ik dat het zo veel leuker is. Maar... genoeg anderen om te schofferenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.![]()
Maar de meeste pm'tjes van mij gaan over mijn gebruikelijke stomme uitspraken en terechte excuses aan mensen hier. Maar ik geloof dat de laatste al weer even geleden is![]()
Laat dat zoutvat is met rustquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij doe jij hier anders ook tig uitspraken per dag die we met een flinke korrel zout moeten nemen......![]()
I send you one a few days ago...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ook niet doe. Overigens begon dat als een andersom gesprek.![]()
Maar de meeste pm'tjes van mij gaan over mijn gebruikelijke stomme uitspraken en terechte excuses aan mensen hier. Maar ik geloof dat de laatste al weer even geleden is![]()
Hoe vaak ga je hier virtueel met iemand van bil? Sta je voor die tekst in real of is het enkel virtueel geneuzel van je? Je doet je roomser voor dan de paus op dit moment....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik blijf bij mezelf, of het jou nu aan staat of niet..
Ik heb genoeg aandacht aan je besteed... NEXT...
http://www.youtube.com/watch?v=kSfBdrK1ZO4quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
NEXT...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Ik had bijna aangeboden 'zullen we dan weer eens bonje maken', maar toen bedacht ik dat het zo veel leuker is. Maar... genoeg anderen om te schofferen![]()
Waarom spreekt niemand MIJ zo toe!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
Denk is even na en besef nou is even dat jou uitspraken niet gewenst en niet terecht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |