Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Suggestief is dat wat jij nu zegt. Objectief: Ik heb ik de teksten gelezen....
Ik ben het nooit vergeten.. en koester je als de dag van toen..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, de dag dat jij uit je eitje kwam![]()
Toen had je nog die foto van een knuffeleend als eerste ava.![]()
Daar heb ik toen nog een jurkje overheen gepaint.![]()
Oeh, die ga ik 's opzettenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You can check out any time you like... but you can never leave![]()
Jah, en dat is wel een beetje het probleem van je op dit moment, je vult in! Ik heb geen Lobasca, geen Disana genoemd.....snap je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?
En met Leandra die als dronken moeder door de SC liep te zwalken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben het nooit vergeten.. en koester je als de dag van toen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
You can check out any time you like... but you can never leave![]()
Ik heb dat trouwens alleen over jou willen zeggen, hé.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zeer suggestief. Jij borduurt door, lift mee, op de harde beweringen van een tijd geleden dat o.a. Lobasca er een pm clubje op nahoudt. Je kunt nu wel van alles bedoelen, maar die hetze is waar jij het idee in de eerste plaats van hebt gekregen, anders had je het er niet over gehad, snap je?
*ervaar dit als slecht grapjequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens alleen over jou willen zeggen, hé.
Ik wou JOU beledigen.
Dat je niet denkt dat ik vreemd ga ofzo.
Wacht maar tot Tipsch aan de beurt is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik schreef ooit, niet zo lang geleden, "Vrouwen, ik hou van ze, maar ik kan niet met ze" zucht......
toevallig heb ik gister mijn eerste topic terug gelezen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En met Leandra die als dronken moeder door de SC liep te zwalken.![]()
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, en dat is wel een beetje het probleem van je op dit moment, je vult in! Ik heb geen Lobasca, geen Disana genoemd.....snap je?
Those were the daysquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
toevallig heb ik gister mijn eerste topic terug gelezen...Ik bevlek het nest niet waar ik uit vandaan kom..
Is dat een vrouw? Ze praat als een kerel......quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot Tipsch aan de beurt is.![]()
Voel ik me wel geroepen te melden dat Lobasca net zei dat ze geen hulp nodig had.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.
Wehehequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een vrouw? Ze praat als een kerel......![]()
Als er zoveel haat is (en dat was er op dat moment zeker bij minimaal 2 vrouwen), dan wordt het moeilijk het onderscheid te maken tussen gemeend en niet gemeend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou JOU beledigen.
Maar vertel eens waar jouw verdenkingen over 'mijn PM-clubje' vandaan komen, voor de duidelijkheid?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou JOU beledigen.
Ik kan mij ook van alles voorstellen, maar meestal probeer ik het eerst concreet te krijgen voordat ik, naast alle onzin die ik ook roep, zoiets als dit te berde breng.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij laat je er gelukkig buiten, maar ik heb je toch al vaker 'grappenderwijs' aan het vermeende pm gedrag van Lobasca zien refereren. Ik kan me dan voorstellen dat dat, gezien de gemene beweringen daarvoor, niet goed bij haar valt.
Mjah, ik ging er wel van uit dat users ondertussen door hebben dat ik een hekel heb aan jou en niet aan Lobasca.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er zoveel haat is (en dat was er op dat moment zeker bij minimaal 2 vrouwen), dan wordt het moeilijk het onderscheid te maken tussen gemeend en niet gemeend.
Appeltjes schillenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voel ik me wel geroepen te melden dat Lobasca net zei dat ze geen hulp nodig had.
Dus: wat doe jij hier?![]()
![]()
![]()
Lees nou even, meisje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar vertel eens waar jouw verdenkingen over 'mijn PM-clubje' vandaan komen, voor de duidelijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |