quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km�Land: 79,99 km� Water: 10,60 km�
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km�
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Offici�le website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, \'s-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam \'Westland\' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er \'s nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema \'Westland\'. Er wordt dan besloten dat het bandje \'Bakkie pleur\' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in \'Kromme jongens\'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als \'Rond van boven\', \'Ronde mis\' en \'Schuurfeest\' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk \'k wil weer naar het Westland gaan\', met als dubbele A-kant \'Julia\'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Dat is nou handig! Bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef dubidub het volgende:
[b]
...
Wat gek dat vluchtenburg niet doorgaat!
Vorig jaar was wel aardig. 't was niet super, dit jaar balleringhal proberenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:39 schreef keijz het volgende:
Ik twijfel nog of ik wel naar De Lier wil met oud en nieuw, ik denk dat het best wel eens tegen kan gaan vallen
Friesland mag er ook best zijn hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 07:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooiste stukje Zuid-Holland.
Friesland is het mooiste stukje Frieslandquote:Op zaterdag 17 november 2007 07:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Friesland mag er ook best zijn hoor
Het is laat hequote:Op zaterdag 17 november 2007 07:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friesland is het mooiste stukje Friesland
Kan het nog beter denk je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als die dag nog mooier word dan de nacht er voor, dan teken ik er voor
Sowieso dit weekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sta te popelen om in de auto te springen om richting Westalndte gaan
Vandaag! Vanmiddag!quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vandaag! Vanmiddag!![]()
Gelukkig gaan we niet off topic, tenslotte hebben we het over jij die naar het Westland komt
Ja, daarmee wil je het niet aan de stok hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaDie Misstique is wel OK, maar die andere STA mod, als die dit zou zien, nou, dan zwaait er wat!
Zulks een naar figuur is dat!quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, daarmee wil je het niet aan de stok hebben
Die Italiaanse dwerg? ThaFreak? Heb ik al eens ontmoet inderdaad, topgozer!quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:51 schreef Strychnine het volgende:
Weet je wie trouwens wel cool is? Die ene mod van PTA![]()
Misschien moet ik hem eens gaan meetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die Italiaanse dwerg? ThaFreak? Heb ik al eens ontmoet inderdaad, topgozer!
Ga je met me mee met de volgende PTA meet dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem eens gaan meeten
Italiaanse mannen hebben wel wat
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen hequote:Op zaterdag 17 november 2007 09:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je met me mee met de volgende PTA meet dan?Die duren altijd een weekend
Die is pas tegen het voorjaar denk ik, dus kunnen we ze nog even geestelijk voorbereidenquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen he
Anders zou dat wel gezellig zijn![]()
Elke dag een mail sturen ter herinneringquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is pas tegen het voorjaar denk ik, dus kunnen we ze nog even geestelijk voorbereiden![]()
gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen he
Anders zou dat wel gezellig zijn![]()
Uhmm.. Ja.. Eh...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Verplaats jij het topic maar hoor jongen
Ok, houden we hem hierquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uhmm.. Ja.. Eh...
Dat gaat een beetje lastig worden. Ik ben natuurlijk geen mod
Laten we het dan maar gewoon zo houden
Oei, vertel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef vlad het volgende:
[..]
gezellig.
Maar wees voorbereid, het wordt spannender dan je zou verwachtten![]()
Als ik dat doe, durf je niet meerquote:
Ik ben een ontzettend dappere dodo hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Als ik dat doe, durf je niet meerEn dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
Maar gezellig was het![]()
Alleen die nachten he?![]()
dat heeft 90% van de PTA'ers nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend dappere dodo hoor
Wel een dappere dodo die geen verstand heeft van planes, trains or automobiles![]()
Ik hoor een maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
dat heeft 90% van de PTA'ers niet![]()
als je dapper bent, komt het helemaal goed![]()
Ik was ook dapper, dacht ik![]()
quote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gewoon keertje mee om het te avonturen![]()
Mits je niet bang bent voor grote kale knuffelnegerts natuurlijk![]()
Uiteraard, het Westlandquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
Interessant topic.
Iedereen bleef natuurlijk thuis om op tv de intocht van Sinterklaas te kijken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik ieder geval nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik vroeg me dat ook al af?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzandequote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade danquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzande
Heb het erg gezelig gehad, maar ik ben echt zo moe dat ik niet meer uit mijn ogen kan kijken. Dus ik duik zo mijn bed in
Bij Strychnine op bezoek natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade dan
Vanavond maar weer 'es een feestje op de scouting
Hoeft niet.. Je kan ook de A20 pakken hoorquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Strychnine op bezoek natuurlijk![]()
En die zei hier dat ze wellicht mee wilde meteen PTA meet. Maar wat ze toen nog niet wist, is dat die altijd een weekend duren, in Duitsland zijn, en dat je s nachts bij wildveemde mensen in bed kruipt als je een beetje pech hebtOp die manier hebben LIpje en vlad elkaar bijvoorbeeld beter leren kennen dan ze durfden dromen
Mar goed, Westland is leuk, alleen balen dat je door Den haag heen moet om er te komen
quote:
Wat is er dan in het Teejater donderdag?quote:Op zondag 18 november 2007 13:35 schreef Zonnetje2102 het volgende:
hey hey ik ben er ook weer eens na wéken..
Wat een heerlijk weer vandaag !
Nog mensen naar het Teejater donderdag?
Mooie conclusie, mooi verhaalquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mar goed, Westland is leuk, alleen balen dat je door Den haag heen moet om er te komen
Nick en Simonquote:Op zondag 18 november 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is er dan in het Teejater donderdag?
En jij gaat dus wel?quote:
Je had een superhip kladblok tochquote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi hoe moet ik weten hoe je waar precies moet komen
Ik zag je de bus instappen vanochtendquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
Ik zag vanochtend FvP nog in het OV
Ga je naar school, heb je 2 uur college, 2 tussenuren en 1 uur college. Gaat t laatste uur niet door, en die 2 uur college was ff uitleggen dat we voortaan op ma. ochtend niet hoeven te komen. En bedankt voor deze nuuteloze dag, mijne heren.
Inderdaad, bus deed er 3x zo lang overquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef dubidub het volgende:
Beetje druk vanochtend in het verkeer![]()
Beetje? Ben bijna 1.5 uur onderweg geweest ipv 30 minutenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef dubidub het volgende:
Beetje druk vanochtend in het verkeer![]()
M'n docent van het eerste uur deed er 45 minuten over ipv 10quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Beetje? Ben bijna 1.5 uur onderweg geweest ipv 30 minuten
lekker verhaal.. 200 meter vanwaar ik woon..quote:Fietser overleden na ongeval
In De Lier is woensdag aan het einde van de middag een fietser overleden naar aanleinding van een ongeval met een vrachtwagen. Het ongeval gebeurde op de Leehove ter hoogte van de Hoefweg.
De vrachtwagen met zand kwam uit de richting van de Burgemeester van Doornlaan en schepte de fietser. Het slachtoffer was op slag dood. Het kruispunt is afgesloten voor een sporenonderzoek.
achteruitrijdende vrachtwagen?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekker verhaal.. 200 meter vanwaar ik woon..
is om 5 uur gebeurt, en ik kwam er net, om 7 uur.. het enige wat er lag, was een plas bloed met iets erin, en de vrachtwagen stond er nog.
alleen snap ik iets niet. de vrachtwagen stond met de neus richting de B. van Doornlaan, ipv met de kont, dus ik vermoed dat hij uit de hoefweg kwam..
iig, bloederige shizzle. ik kan de politie vanuit mn zus dr kamer hun werk zien doen.. meer info dan het nieuwsbericht heb ik niet..
Wos heeft al wat meer info zo te lezenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:53 schreef Bootje84 het volgende:
ik acht die kans nihil..
de vrachtwagen was van de voorkant lichtjes beschadigd (nummerbord naar achteren gekanteld)
het schijnt een 14-16 jarige jongen te zijn uit maassluis..
hoorde ik net van iemand die bij Markon werkt (bedrijf naast JBC, dus practisch bovenop de plek van het ongeval)
quote:Fietser overleden na ongeval
In De Lier is woensdag aan het einde van de middag een fietser overleden naar aanleiding van een ongeval met een vrachtwagen. Het ongeval gebeurde op de Leehove ter hoogte van de Hoefweg.
Het slachtoffer is een 19-jarige jongen uit Maassluis. Dit is in de loop van de avond bevestigd door Politie Haaglanden. De vrachtwagen werd bestuurd door een 30-jarige man uit Den Haag.
De vrachtwagen met zand kwam uit de richting van de Burgemeester van Doornlaan en schepte de fietser. Het slachtoffer was op slag dood. Het kruispunt was enkele uren afgesloten voor een sporenonderzoek. Ook de brandweer werd opgeroepen.
Ons kent ons..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
ieuw!
Die knakker van die explosieven in huis (honselersdijk) ken ik trouwens, kwam ik vandaag achter. Gezellig
Feest in de kerk.. doorgaan tot de zondagsdienst begintquote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef Valange het volgende:
http://www.nu.nl/news/133(...)sefeest_in_kerk.html
Ik wist niet eens dat er een feest was afgelopen weekend?:O
Die kerk is volgens mij niet meer van 'de kerk', toussaint zou er mee bezig zijn. Het is natuurlijk wel een supervette setting om zo'n feest te houden. Ik ga volgende keer ws. ook 14.gif.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef kassenbouwer het volgende:
Wie laat dat dan toe een feest in een kerk?
En er waren anders toch nog wel andere plekken waar je een "house"feest kan houden?
God is a DJquote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die kerk is volgens mij niet meer van 'de kerk', toussaint zou er mee bezig zijn. Het is natuurlijk wel een supervette setting om zo'n feest te houden. Ik ga volgende keer ws. ook 14.gif.
Pianobarquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:01 schreef Ash het volgende:
Zo donderdagavond een spareribs schotel besteld bij Prima 2, en dat smaakte best goed!![]()
Wat zijn een beetje leuke uitgaansplekken in Naaldwijk? om nou telkens naar Den Haag af te reizen om te stappen, gaat me ook opbreken.
Of ben ik verdoemd om ook naar 't teejater te gaan en naar 14 jarige meisjes te gluren
en dan erachter komen dat ze 12 is...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:08 schreef Toempf het volgende:
Vanavond naar t TeejaterKinderen uitlachen en achter de 14-jarige meiden aan
![]()
Dat wordt weer een topavondje
Nou je het over breezers hebt, ik kwam ook nog een groepje jongetjes van 15 tegen die ook allemaal aan zo'n breezer zaten te lurkenquote:Op zondag 2 december 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
Dat hoeft nog niet eens.. je hoeft gewoon te vragen wat ze doen voor een breezah'tje?
Supahdude'squote:Op zondag 2 december 2007 13:17 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nou je het over breezers hebt, ik kwam ook nog een groepje jongetjes van 15 tegen die ook allemaal aan zo'n breezer zaten te lurken![]()
Die lustten geen bier zeker![]()
* Ash noteert!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pianobarzit op de hoek van het wilhelminaplein.
Waarom denk ik van niet ?quote:"Ze is jong, maar ze ziet er ouder uit dan ze is. Ook in haar manier van denken, is ze al heel volwassen, meer dan ik"
wat hebben Belgen met jonge meisjes...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef ThaRooP het volgende:
Tom Boonen datet met 16-jarige Nederlandse
Die Sophie ken ik dus van me ouwe school ....
[..]
Waarom denk ik van niet ?
11 jaar verschil, dat is toch niet zoveelquote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ooit is een vriendin van mijn zusje geweestquote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze haar Hyves op Geenstijl geplaatstquote:Op woensdag 5 december 2007 17:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
11 jaar verschil, dat is toch niet zoveelSophie van Vliet
. Die zal ook wel lekker worden nagekeken op school
!
Dat ken ik me eigenlijk, nou je het zegt, nog wel herinnerenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:13 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ooit is een vriendin van mijn zusje geweest
Ja, idd... Ik klikte erop en toen zag ik dat ik inderdaad via 2 mensen een link met haar hadquote:Op woensdag 5 december 2007 18:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze haar Hyves op Geenstijl geplaatst
oei... veel schade?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Oh ja, als jullie vanmiddag bij Westerlee een auto met een deuk hebben zien staan, dat was ik...![]()
Bij het remmen, gleed ik door en toen achterop een andere auto. Later bleek dat mijn nummerplaat nog midden op het kruispunt lag. Dus toen heb ik de politie maar ff gebeld en die heeft toen met zwaailichten dat nummerbord van de weg gehaald. Het was me het dagje weer wel...
Volgens mij heeft ze haar Hyves afgesloten.. en nu krijgt een andere Sophie van Vliet vage krabbelsquote:Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, idd... Ik klikte erop en toen zag ik dat ik inderdaad via 2 mensen een link met haar had
En het speelt overigens al langer dan slechts een paar weken hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 17:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
11 jaar verschil, dat is toch niet zoveelSophie van Vliet
. Die zal ook wel lekker worden nagekeken op school
!
WOSquote:'Raddraaiers bomen versnipperen'
Jongeren in Westland die zich misdragen tijdens de komende jaarwisseling moeten een alternatieve straf te krijgen om met een babyzaagje opgehaalde kerstbomen te versnipperen.
De Westlandse burgemeester Sjaak van der Tak gaat deze opmerkelijk aanpak komende week voorstellen in een gesprek met politie en justitie. Dit meldt RTV West.
De versnippering van de kerstbomen zou op een openbare plek ergens in Westland moeten gebeuren. Volgens de burgemeester kan iedereen deze jongeren dan zien.
quote:Inbreker verliest OV-jaarkaart
Een inbreker heeft afgelopen week tijdens een poging tot inbraak zijn OV-jaarkaart verloren. De man probeerde een deur te forceren van een woning aan de Colman in De Lier.
De bewoner merkte bij thuiskomst dat er aan zijn slot was gerommeld. Even later vond hij in de struiken van zijn woning een OV-jaarkaart van een onbekend persoon. De politie adviseerde om aangifte te doen.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek.
Jaaaa mooi was dat he?quote:Op zondag 9 december 2007 19:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren bij GotC een roze strippenkaart gekocht. Maar ik zag haar naambordje pas toen ik weer wegging. Want je heet Grace toch, GotC?
Het was rond een uurtje of 6 en iemand voor mij wou één pakje shag, maar toen gaf je er twee en na wat gedoe kocht hij er uiteindelijk toch 2. Mooie verkooptechniek
Haha, je baas was vast blij met deze actie van jequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaaa mooi was dat he?Ik was ziek en in een niet-zo-toffe bui dusja
. Oops.
Ik zie duizenden mensen per dag, waarvan de helft van alle jongeren en 65+ers een roze buskaart koopt. Dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, je baas was vast blij met deze actie van je
Maar zal je de volgende me weer herkennen of moeten we een wachtwoord afspreken?
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie duizenden mensen per dag, waarvan de helft van alle jongeren en 65+ers een roze buskaart koopt. Dus
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al
De volgende keer vraag ik of jullie ook opblaasbare schroevendraaiers verkopen, ok?
Mijn codewoord zal een vierkantegaatjesboor zijn. Of 'De geit is gemolken', natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:02 schreef GotC het volgende:
[..]ik voorzie nu al een 'awkward' moment.
Jochem Meyerquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Mijn codewoord zal een vierkantegaatjesboor zijn. Of 'De geit is gemolken', natuurlijk.
Niets gezien netquote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef Valange het volgende:
Snelkraak bij Albert Heijn Naaldwijk
Het filiaal van Albert Heijn in Naaldwijk is donderdagmorgen rond half 5 getroffen door snelkrakers. De daders hebben geprobeerd om met een heftruck de muur te doorbreken.
Dat gebeurde aan de achterzijde van het filiaal aan de kant van de doorgang naar het winkelgebied langs het gemeentehuis aan de Verdilaan.
Gealarmeerde agenten zagen aan de achterzijde van het pand een groot gat. Van de daders ontbrak ieder spoor. De shovel stond nog met draaiende motor en had doorverbonden draden.
Uit onderzoek bleek dat de dader(s) niet in de winkel zijn geweest. De politie onderzoekt de zaak.
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=24132
Westlands dumbest criminalsquote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar er is dus verder niets ontvreemd?
Misschien hadden de krakers meer succes gehad met de vierkantegaatjesboor of een opblaasbare schroevendraaierWant op zich is het wel redelijk knap dat je met zo'n heftruck nog niet eens het gebouw binnen kan komen...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij stond GotC vandaag weer achter de balie bij de AH. Er stonden ook andere mensen, dus ik durfde het niet aan om te vragen naar opblaasbare schroevendraaiers... Volgende keer beter
Volgens mij keek ze wel naar me
Ja, er gebeurt hier de laatste tijd ook niet zo veel...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef GotC het volgende:
Dit is gewoon geen westland topic meer trouwens, maar een 'spot GotC/AH nieuws meldtopic'
Zit je stage er dan op? Of ga je weer terug daarna?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag weer terug naar het Westland..
Is geen stage, maar een studie uitwisseling. Op 4 januari nog 2,5 week en dan weer terug naar Nederland om af te studeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Zit je stage er dan op? Of ga je weer terug daarna?
Toch nog een witte kerst?quote:
Ik zou niet naar Zweden gaan voor de sneeuw hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Denk je naar Zweden te gaan voor een sneeuw.. Sneeuwt het Nederland en is het gewoon een stuk kouder dan in Zweden
Vandaar de brandweer die ik net hoordequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben weer in het Westland..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef ThaRooP het volgende:
Vanmiddag lekker geschaats op de wollebrand [afbeelding] Het was super lekker weer en bijna geen wind , alleen het ijs werd snel slechter en je hoorde het constant scheuren. Maar toch ff 2 uurtjes rondjes gereden [afbeelding]
Sander, de beurs, ploff en een of andere vage shoarmazaakquote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Utrecht ís tof!.
Waar ben je geweest?
Ben ook naar het strand geweest, was heerlijk weer gisterenquote:Op zondag 23 december 2007 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Dit weekend niet op het ijs gestaan, wel lekker naar het strand geweest om even uit te waaien en een stukje te rennen
het Teejaterquote:Op maandag 24 december 2007 21:50 schreef kurk_droog het volgende:![]()
Weer een lekkere terugreis gehad afgelopen zaterdag van het teejaterBlijf me verbazen wat voor idioten er rondlopen...
Niet eens de Wooquote:Op maandag 24 december 2007 18:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Sander, de beurs, ploff en een of andere vage shoarmazaak
quote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Strychnine het volgende:
EINDELIJK! EINDELIJK! IK HEB EEN NIEUWE MUIS!
Even het blabla verhaal erbij doen:
Ik heb al een paar maanden een kapotte muis (muis van pc dus). Eerst dacht ik gewoon dat hij telkens vies was, maar hij had maar 2 knoppen (links en rechts, ook geen wieltje in het midden) en als ik iets wilde slepen bewoog mijn muis niet meer, zodra ik mijn linkermuisknop ingedrukt hield deed hij gewoon niks meer.
Zo heb ik dus een aantal maanden moeten computeren, wat heel erg vervelend was en waar ik me echt vaak aan heb geergerd, en nu heb ik een nieuwe muis, met 10 (!) knoppen (ook voor internet, email, scrollen tussen programma's, favorieten in internet, etc.) en hij is ook nog eens draadloos en optisch
Hai, ik ben een sloeber, en wie ben jij?quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
, dan doe je er ook lang over om een nieuwe muis te kopen.
Da g'leuf ik niequote:Op maandag 24 december 2007 23:22 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kon het geld echt niet missen de afgelopen maanden, heb letterlijk elke euro nodig
quote:Zo, en nu ga ik een jointje roken, film kijken en mijn bak Ben & Jerry's leegschrapen
Heb ik ze ook net in de lucht zien hangenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:48 schreef dubidub het volgende:
Ik zag net ook een heli!
quote:Man ziet eigen auto tegen tankstation botsen
HONSELERSDIJK - Een tankstation aan de Middel Broekweg in Honselersdijk heeft schade opgelopen toen het werd geramd door een auto zonder bestuurder.
Please Wait ...
De 24-jarige eigenaar van de auto had zijn wagen geparkeerd om een broodje te kopen. Toen de Delftenaar weer naar buiten liep, werd hij bijna aangereden door zijn eigen auto, die vanzelf in beweging was gekomen.
De wagen ramde vervolgens de pui van het tankstation, waarbij een ruit sneuvelde. De automobilist was vergeten de handrem van zijn auto aan te trekken. Bij het ongeval raakte niemand gewond. Dat liet de politie vrijdag weten.
Dan zou het de Total moeten zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]welke is dit? die op de veiling (BP) of diegene die echt aan de middelbroekweg ligt?
BP op de veiling heeft namelijk ook als adres Middelbroekweg 31 en Total is nr 95quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zou het de Total moeten zijn
Familie en misschien nog naar de balleringenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:11 schreef kassenbouwer het volgende:
En wat gaat iedereen met Oud en Nieuw doen?
Ik ga naar het tennis/squash-feest in 's-Gravenzande... Ben benieuwd
Oja en morgen naar Paul de Leeuw!
Huh?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Had ff een dit is nieuw momentje..
Ik kom aanrijden van richting Naaldwijk en wil bij het kruispunt.. wat dus nu een rotonde is geworden.. richting 's-Gravenzande.. Uit automatisme rij ik het rechteruitvoegstrookje op, dan een halve seconde had ik zoiets van.. Volgens mij klopt er hier iets niet...
Bij de nieuwe politiebureau ! Normaal heb je zo een strook voor naar rechts en een strook naar links.. maar nu is dat een strook omdat het een rotonde is, maar volgens mij is het best breed daaroquote:
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Had ff een dit is nieuw momentje..
Ik kom aanrijden van richting Naaldwijk en wil bij het kruispunt.. wat dus nu een rotonde is geworden.. richting 's-Gravenzande.. Uit automatisme rij ik het rechteruitvoegstrookje op, dan een halve seconde had ik zoiets van.. Volgens mij klopt er hier iets niet...
Maandag carbid schieten, da's t betere werk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.
Maar goed, dat doe je één keer en dan weet je het.
Net ook toen ik naar 's-Gravenzande reed (op die manier) en ik kwam bij de Carlton stonden er gewoon twee beveiligingsmensen een beetje interessant te doen en het verkeer op te houden. Nergens voor nodig, want zo druk was het niet en sta je daar 1 minuut te wachten omdat wat achterlijke gladiolen zonodig vuurwerk moeten kopen
Ik stond aardig lang in de 'file'...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.
Maar goed, dat doe je één keer en dan weet je het.
Net ook toen ik naar 's-Gravenzande reed (op die manier) en ik kwam bij de Carlton stonden er gewoon twee beveiligingsmensen een beetje interessant te doen en het verkeer op te houden. Nergens voor nodig, want zo druk was het niet en sta je daar 1 minuut te wachten omdat wat achterlijke gladiolen zonodig vuurwerk moeten kopen
Hee ik was daar ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Westlander het volgende:
Vanavond Balleringhal... !
Ik keek de Lord of the Rings weer en moest denken aan die keer dat jij zo'n verhaal van een half scherm had getypt met de uitleg waarom je GotC heette:')quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik was daar ook.
En ik ga naar Poeldijk met nieuw jaar
Ja, ik was daar ook!quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik was daar ook.
En ik ga naar Poeldijk met nieuw jaar
Dat doet mij denken aan mijn profielwerkstuk van vorig jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef dubidub het volgende:
Vanmiddag carbid knalle en ze hebben een spudgun gebouwd_!
Ik hoor net van Dubidub dat die gasten gearresteerd zijn vanwege die spudgunquote:Op maandag 31 december 2007 14:22 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan mijn profielwerkstuk van vorig jaar.![]()
Wij hadden een pneumatische gebouwd.
Deze was zeker zo een met deo of haarlak.
Dub in de gevangenis vannacht?quote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik hoor net van Dubidub dat die gasten gearresteerd zijn vanwege die spudgun
Originele plaats op oud en nieuw te vierenquote:
Lageweg?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Toempf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Was gezellig gisteravond:
[ afbeelding ]
De brandweer was het nog komen blussen, maar na 5 minuten stond het alweer aan, toen heeft de politie maar besloten dat het door mocht gaan, mits het een beetje gecontroleerd zou gebeuren, yeah right
Kleine achterweg.quote:
Hetzelfdequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef Heinekenner het volgende:
Beste wensen allemaal!
Oei wat was de zee weer koud.....
Andere gekken hier in de zee gedoken?
quote:Afrit A4 afgesloten na ongeluk door glad wegdek
Uitgegeven: 6 januari 2008 14:03
Laatst gewijzigd: 6 januari 2008 14:04
WATERINGEN - De afrit van de snelweg A4 bij Wateringen is zondag op last van de politie afgesloten. In de ochtenduren belandde een auto daar in de vangrail.
Toen kort daarna een andere automobilist ook bijna crashte, sloot Rijkswaterstaat de afrit af.
Slijtage
Volgens een woordvoerster van Rijkswaterstaat is door slijtage het asfalt te glad geworden. De afrit wordt veel gebruikt door vrachtwagens die op weg zijn naar de bloemenveiling in Honselersdijk.
"Die vrachtauto's schuren in de bocht van de afrit het wegdek, waardoor deze glad wordt", aldus de zegsvrouw.
Rijkswaterstaat denkt de afrit rond 15.00 uur weer vrij te geven.
Lekker is datquote:
Ze hadden die bocht nooit zo krap moeten maken. Al het vrachtverkeer wringt zich door die bocht, die trailers lopen niet netjes daarzo. Je trekt heel dat asfalt daar aan gort, 't verbaast me niets.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Wow, dat is ernstig. Dan ga ik daar voortaan maar wat zachter rijden...
En ik wil weer even een melding maken van GotC in het wild. Gisteravond moest ik heeeel nodig snel een buskaart hebben. GotC stond met een collega achter de balie. En haar collega hielp me.
Zegt dat je nog iets?
Ik wou vragen naar die schroevendraaiers, maar ik had er even geen tijd voor!
Zolang ik geen foto van je zie kan ik t ook moeilijk zeggenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Wow, dat is ernstig. Dan ga ik daar voortaan maar wat zachter rijden...
En ik wil weer even een melding maken van GotC in het wild. Gisteravond moest ik heeeel nodig snel een buskaart hebben. GotC stond met een collega achter de balie. En haar collega hielp me.
Zegt dat je nog iets?
Ik wou vragen naar die schroevendraaiers, maar ik had er even geen tijd voor!
Niet onder Gemeente Westland, nog wel onder de streek Westlandquote:Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef dubidub het volgende:
Valt dat nog onder het Westland dan?
Maarsen ligt volgens mij in de buurt van Utrecht, maar je bent echt niet de enige die gebeld isquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is iemand hier nog gebeld door de World Travel Club?
Wij kunnen voor 29 euro een week naar Spanje als prijs, maar dan moeten we wel eerst naar Maarssen (waar dat ook moge zijn).
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maarsen ligt volgens mij in de buurt van Utrecht, maar je bent echt niet de enige die gebeld is
Op het forum van Radar en Kassa zijn vaak genoeg dat soort bedrijven te vinden om hun naam te zuiveren, alleen maken ze het alleen maar erger.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik vond dat forum ook net. Echt te grappig... Want die Sandra de Groot is volgens mij gewoon een trol van die organisatie zelf
GotC herkent alleen mensen als ze een foto ziet, ook wel heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef Ash het volgende:
Hey GotC!
Was jij het nou, die afgelopen woensdagavond bij de infobalie stond?![]()
M'n vriendin kwam het dummy doosje van de film Sunshine omruilen voor de echte DVD.
Ik zat te twijfelen of jij het was, ik kon je naambadge ook niet goed zien.
Ik heb hem half uitgeprobeerd. Ik zei eerst hoi en toen m'n bestelling en toen begon ik over opblaasbare schroevendraaiers, en ze zei dat als ik hem echt had gebruikt, dat je d'r dan van de vloer had kunnen vegenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
GotC herkent alleen mensen als ze een foto ziet, ook wel heel begrijpelijk.
Maar gebruik voortaan de codezin: "Verkopen jullie hier ook opblaasbare schroevendraaiers?"
Dan weet je 't gelijk.
Helaas, heb ik dit nog nooit kunnen uitproberen. Maar eens zal het gebeuren
wcm?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:44 schreef kassenbouwer het volgende:
Leerlingen zien sekschat docent.
Dit schokt mij nietDat heb ik ook wel eens gezien. Mensen die op het Westland College hebben gezeten weten vast wel welke docent ik bedoel
Omg weet je dat niet eens dubidub?quote:
Die foto's die over de mail zijn gegaan? Die ken ik wel hoor. Ik had in de tijd les van hem. Als het is wie ik denk dat jij bedoelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Omg weet je dat niet eens dubidub?
Hint: hij gaf/geeft (gaf denk, hij zal wel weg zijn) een creatief vak.
Ja, precies die jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die foto's die over de mail zijn gegaan? Die ken ik wel hoor. Ik had in de tijd les van hem. Als het is wie ik denk dat jij bedoelt.
En die chats met Jeanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die foto's die over de mail zijn gegaan? Die ken ik wel hoor. Ik had in de tijd les van hem. Als het is wie ik denk dat jij bedoelt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:57 schreef Strychnine het volgende:
Nou, ik ben net terug van de brand. Echt afschuwelijk veel rook uit 1 woning. Met zo'n hijskraanbakje waren ze bezig, ik hoop dat er geen mensen in die woning waren, want die overleven dat niet. Het is echt een grote brand, ben er naar van.
Er stonden zeker 6 brandweerauto's en een paar ambulances. God, laat er alsjeblieft niemand in die flat zijn geweest, of dat ze 'ontsnapt' zijn eruit.
OMG, ik zou dus ook met die kwibus meegaanquote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef GotC het volgende:
Was vanochtend om 7 uur terug van Time Out met de Kwiiiiiiibuuuuuuus!En nu net pas wakker. Whoot.
School, man t is weekendquote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
OMG, ik zou dus ook met die kwibus meegaanAlleen aangezien ik het een beetje heel erg druk heb met school ben ik niet meegegaan
Ja klopt, ik ben ook wel een biertje wezen drinken, maar je hebt niets meer aan je zondag als je tot 7 u sochtends weg bentquote:
Een nichtje van me woont in het appartement náást het uitgebrande appartement. Zij heeft 0,0 schade eraanover gehouden. Dat komt doordat de wind precies goed stond geloof ik. De onderburen kunnen alleen voorlopig hun huis niet in, waterschadequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:57 schreef Strychnine het volgende:
Nou, ik ben net terug van de brand. Echt afschuwelijk veel rook uit 1 woning. Met zo'n hijskraanbakje waren ze bezig, ik hoop dat er geen mensen in die woning waren, want die overleven dat niet. Het is echt een grote brand, ben er naar van.
Er stonden zeker 6 brandweerauto's en een paar ambulances. God, laat er alsjeblieft niemand in die flat zijn geweest, of dat ze 'ontsnapt' zijn eruit.
Tivoliquote:Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef dubidub het volgende:
[..]!
Gisteravond was wel weer effe gezellig. Nou ff op school focussen, en dan donderdag eindverslag inleveren van dit project en dan naar Tivoli, utrecht!
3de rangs tent.quote:
Ik was zaterdag met de kwibus naar de zenith in venray, was ook wel best te doen ;9quote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef GotC het volgende:
Was vanochtend om 7 uur terug van Time Out met de Kwiiiiiiibuuuuuuus!En nu net pas wakker. Whoot.
Mijn broertje was ook mee trouwensquote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef GotC het volgende:
Echt! Wie was dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mijn broertje was ook mee trouwens
En in Tivoli draaien ze tenminste echt goede muziek. Ik heb nog nooit de Arctic Monkeys gehoord in een discotheekDaar doen ze dat wel tenminste!
Je zou dan eens naar Rotown kunnen gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mijn broertje was ook mee trouwens
En in Tivoli draaien ze tenminste echt goede muziek. Ik heb nog nooit de Arctic Monkeys gehoord in een discotheekDaar doen ze dat wel tenminste!
Ja, klopt. Dat moet ik ook nog een keer doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Je zou dan eens naar Rotown kunnen gaan
Nou, 1 keer op een zaterdagavond geweest, was wel oke hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat moet ik ook nog een keer doen
Het komt er alleen nooit van
Ga jij daar wel eens naartoe?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:40 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, 1 keer op een zaterdagavond geweest, was wel oke hooren je kan er ook lekker eten!
Wollepop?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Zaterdag ga ik trouwens naar de Wollebrand, Wollepop. Twee vrienden van mij spelen in een bandje. Eerst gaan twee bandjes eigen muziek spelen en vervolgens een speelt een combinatie samen nog covers van o.a. Arctic Monkeys, Kooks, Kaizer Chiefs etc.! Dus dat gaat wel weer mooi worden!
Ja, en ik lijk dus op hemquote:
Ik heb je gevonden op hyves hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, en ik lijk dus op hemDus als ik de volgende keer zo'n roze buskaart kom halen, dan weet moet je me wel herkennen denk!
Haha!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb je gevonden op hyves haha. (na lang zoeken via via via
)
Joey ken ik van gezicht al eeuwen, en nja, gewoon gezocht naar iemand met jouw leeftijd tussen zijn vriendenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha!!
Hoe dan? Wist je wel hoe ik heet dan?
Wat een goede detective ben jijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Joey ken ik van gezicht al eeuwen, en nja, gewoon gezocht naar iemand met jouw leeftijd tussen zijn vrienden![]()
.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:04 schreef ThaRooP het volgende:
We zij nweer in het nieuws om het ontopic te houden :
Bekeuring voor een blote kont
"Wij lache"quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:04 schreef ThaRooP het volgende:
We zij nweer in het nieuws om het ontopic te houden :
Bekeuring voor een blote kont
Ja watquote:
was je daarmet Chris vd Drift? Ik belde hem nog of die naar de Woo kwam maar die saaie rukker zat al in de bus terug;pquote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef dubidub het volgende:
Afgelopen donderdag Tivoli, was echt bril-jant. Echt zwaar genoten.C-mon & Kypski
. We waren om kwart voor 2 terug in Naaldwijk, toen maar effe langs de scouting gegaan en jahoor, die malloten zaten er nog ook. Dus toen maar effe een pilsje gedronken, en vrijdag helemaal niets gedaan
's avonds wel naar de bowling gweest, daarna gemensergerjeniet in de winkel tot veel te laat, gister heel de dag naar de klote geweest, gewerkt, westgaag, scouting, pizza, de film Shooter gekeken en naar me nest gegaan.
Kortom: Ik heb me best vermaakt, nu effe knallen voor tentamenweek.
Jip. We zaten trouwens in de auto. Gvd 3 McDonalds vestigingen afgereden, alledrie dicht.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
was je daarmet Chris vd Drift? Ik belde hem nog of die naar de Woo kwam maar die saaie rukker zat al in de bus terug;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |