Het is øl jaquote:
Inderdaad, had dub best ff kunnen doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef ThaRooP het volgende:
JA MANNN!
maaree... zet er dan ff in vanneh pokermeet met de 6 standaard vragen:
wie/wat/waar/wanneer/waarom/hoe
de 5 w's en h![]()
Bootjes vriendin , gotc ennn strychnine als die ook is komt ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Inderdaad, had dub best ff kunnen doen![]()
We zoeken nog een paar serveersters![]()
Audities bij mij![]()
heb de alt code gevonden voor ølquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is øl jaEn het is Deens voor bier
In zweden moet je naar systembolaget, 300x de hoofdprijs betalen voor een fles baileys
alt + lquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb de alt code gevonden voor ølen dat probleem ga ik zeker krijgen.. dan maar de auto vol gooien met alcohol
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef wlsandman het volgende:
Weet je wat ook wel toevallig is. Volgende week bestaat deze reeks precies 1 jaar![]()
Die staan dus 1 meter van mij af nuquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef dubidub het volgende:
Mijn pokerfiches kan ik denk ik wel regelen. Eerst 'es effe uitvinden waar ze zijnVast in de maasdijk
Neem jij vrijdag dan mijn (quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Die staan dus 1 meter van mij af nu![]()
Naar denise? -die we niet kennen- ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neem jij vrijdag dan mijn () rekopfokker mee?
Denk wel een strak plan jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef keijz het volgende:
He maar wat doen we met introducés? Iedereen 1 ofzo? Niet dat we straks ineens met 30 man in bootje z'n koelcel zitten waarvan er maar 5 ook echt op fok zitten
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef keijz het volgende:
He maar wat doen we met introducés? Iedereen 1 ofzo? Niet dat we straks ineens met 30 man in bootje z'n koelcel zitten waarvan er maar 5 ook echt op fok zitten
Okequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzo![]()
Ik ken toempf wel meenemen. Die zit ook op fokquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |