Het is øl jaquote:
Inderdaad, had dub best ff kunnen doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef ThaRooP het volgende:
JA MANNN!
maaree... zet er dan ff in vanneh pokermeet met de 6 standaard vragen:
wie/wat/waar/wanneer/waarom/hoe
de 5 w's en h![]()
Bootjes vriendin , gotc ennn strychnine als die ook is komt ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Inderdaad, had dub best ff kunnen doen![]()
We zoeken nog een paar serveersters![]()
Audities bij mij![]()
heb de alt code gevonden voor ølquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is øl jaEn het is Deens voor bier
In zweden moet je naar systembolaget, 300x de hoofdprijs betalen voor een fles baileys
alt + lquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb de alt code gevonden voor ølen dat probleem ga ik zeker krijgen.. dan maar de auto vol gooien met alcohol
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef wlsandman het volgende:
Weet je wat ook wel toevallig is. Volgende week bestaat deze reeks precies 1 jaar![]()
Die staan dus 1 meter van mij af nuquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef dubidub het volgende:
Mijn pokerfiches kan ik denk ik wel regelen. Eerst 'es effe uitvinden waar ze zijnVast in de maasdijk
Neem jij vrijdag dan mijn (quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Die staan dus 1 meter van mij af nu![]()
Naar denise? -die we niet kennen- ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neem jij vrijdag dan mijn () rekopfokker mee?
Denk wel een strak plan jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef keijz het volgende:
He maar wat doen we met introducés? Iedereen 1 ofzo? Niet dat we straks ineens met 30 man in bootje z'n koelcel zitten waarvan er maar 5 ook echt op fok zitten
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef keijz het volgende:
He maar wat doen we met introducés? Iedereen 1 ofzo? Niet dat we straks ineens met 30 man in bootje z'n koelcel zitten waarvan er maar 5 ook echt op fok zitten
Okequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzo![]()
Ik ken toempf wel meenemen. Die zit ook op fokquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb er 0 om mee te nemen eik.. mss dubibud ofzo![]()
Nee dat is pas bij monicaquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ken toempf wel meenemen. Die zit ook op fokAh joh, hou het lekker bij fokkers, daar gaat het om.
![]()
En de manier vanpokeren boeit me toch niet, zorg alleen voor cola en vieux, ThaRooP mengt wel
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ken toempf wel meenemen. Die zit ook op fokAh joh, hou het lekker bij fokkers, daar gaat het om.
![]()
En de manier vanpokeren boeit me toch niet, zorg alleen voor cola en vieux, ThaRooP mengt wel
Dat kan 'ie echt goed. Waren we op een verjaardag in de poelek, hij geeft mij zo een glas. Ik hang zo erboven, zo van : "Goh, lekker sterk luchtje" Heeft die binkie buttplug echt 1/10 cola en 9/10 vieux erin gepleurtquote:
binkie buttplugquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat kan 'ie echt goed. Waren we op een verjaardag in de poelek, hij geeft mij zo een glas. Ik hang zo erboven, zo van : "Goh, lekker sterk luchtje" Heeft die binkie buttplug echt 1/10 cola en 9/10 vieux erin gepleurt
Geef toe, hij was lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat kan 'ie echt goed. Waren we op een verjaardag in de poelek, hij geeft mij zo een glas. Ik hang zo erboven, zo van : "Goh, lekker sterk luchtje" Heeft die binkie buttplug echt 1/10 cola en 9/10 vieux erin gepleurt
weinig vrouwen zo te zienquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef wlsandman het volgende:
- wlsandman
- keijz
- dubidub
- tha roop
- kassenbouwer
- bootje84
Die hebben nog niet gereageerd in dit topicquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
weinig vrouwen zo te zienen mijn naam is zonder spatie maar dat maak niks
kijk mijn fipo voor die van dubidub: FOK! feliciteert alle geslaagden!![]()
Dus gewoon een toernooiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef Bootje84 het volgende:
- wlsandman
- keijz
- dubidub
- tha roop
- kassenbouwer
- bootje84
- lilian (Bootje84's meisje, onder voorbehoud)
- Furdian (maat van Bootje84, onder voorbehoud)
uhm, ik stel een SnG voor. vooral omdat ik het niveau van jullie niet ken, en ik niet met geld wil gaan smijten. een limiet van 10 man denk ik dat het meest handig is. een buy-in van een eurootje of 5-10 ofzo, en dan even kijken hoe we het met de rest doen. ik ben niet te lui om ff boodschappen te doen, maar ik wil niet dat ik er (veel) op achteruit ga. als we gewoon standaard dingen kopen (bier/aardappel chips/frisdrank) en dan de bon splitten.
ik ben niet moeilijk met introducee's, maar de mensen moeten wel eerlijk, betrouwbaar en normaal zijn. ik heb liever niet dat er aan tafel gerookt wordt. ik wil dus geen mensen die stoned aan tafel zitten (of iig niet bij mij gaan blowen) niet mensen die dronken achter het stuur stappen (principe kwestie)
max 10 mensen, tenzij iemand een 2e tafel kan fixen. voor zover ik weet heeft WLsandman een soort uitvouw tafeltje waar een tafel onder moet. correct?
mocht ik nog iets bedenken, voeg ik het toe.
uhm, een rebuy is misschien wel aantrekkelijk, alleen dan beperkt. dus alleen het eerste uur max 2 keer ofzo? als je AA 1e hand gekraakt worden, kan je huilend gelijk naar huis..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dus gewoon een toernooiEn dan voor 10 euro munten kopen, en geen rebuy dus. Ik heb liever ook gewoon 1 tafel inderdaad... anders wordt het een orgeorganiseerd zooitje. Verder moet onder die uitvouw tafel inderdaad een klein, rond tafeltje.
hmm.. eigenlijk doe je dat natuurlijk niet bij een toernooi. Maar we kunnen wel een uitzondering makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, een rebuy is misschien wel aantrekkelijk, alleen dan beperkt. dus alleen het eerste uur max 2 keer ofzo? als je AA 1e hand gekraakt worden, kan je huilend gelijk naar huis..
uhm, het is niet dat ik een bully ofzo ben, of mega aggressive, maar het kan je lelijk tegenzitten..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hmm.. eigenlijk doe je dat natuurlijk niet bij een toernooi. Maar we kunnen wel een uitzondering maken![]()
Maar dan in het eerste uur 1x een rebuy! Moet je gewoon wat rustiger spelen vind ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |