Familie en misschien nog naar de balleringenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:11 schreef kassenbouwer het volgende:
En wat gaat iedereen met Oud en Nieuw doen?
Ik ga naar het tennis/squash-feest in 's-Gravenzande... Ben benieuwd
Oja en morgen naar Paul de Leeuw!
Huh?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Had ff een dit is nieuw momentje..
Ik kom aanrijden van richting Naaldwijk en wil bij het kruispunt.. wat dus nu een rotonde is geworden.. richting 's-Gravenzande.. Uit automatisme rij ik het rechteruitvoegstrookje op, dan een halve seconde had ik zoiets van.. Volgens mij klopt er hier iets niet...
Bij de nieuwe politiebureau ! Normaal heb je zo een strook voor naar rechts en een strook naar links.. maar nu is dat een strook omdat het een rotonde is, maar volgens mij is het best breed daaroquote:
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Had ff een dit is nieuw momentje..
Ik kom aanrijden van richting Naaldwijk en wil bij het kruispunt.. wat dus nu een rotonde is geworden.. richting 's-Gravenzande.. Uit automatisme rij ik het rechteruitvoegstrookje op, dan een halve seconde had ik zoiets van.. Volgens mij klopt er hier iets niet...
Maandag carbid schieten, da's t betere werk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.
Maar goed, dat doe je één keer en dan weet je het.
Net ook toen ik naar 's-Gravenzande reed (op die manier) en ik kwam bij de Carlton stonden er gewoon twee beveiligingsmensen een beetje interessant te doen en het verkeer op te houden. Nergens voor nodig, want zo druk was het niet en sta je daar 1 minuut te wachten omdat wat achterlijke gladiolen zonodig vuurwerk moeten kopen
Ik stond aardig lang in de 'file'...quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, toen ik daar voor het eerst reed, had ik dat ook.
Maar goed, dat doe je één keer en dan weet je het.
Net ook toen ik naar 's-Gravenzande reed (op die manier) en ik kwam bij de Carlton stonden er gewoon twee beveiligingsmensen een beetje interessant te doen en het verkeer op te houden. Nergens voor nodig, want zo druk was het niet en sta je daar 1 minuut te wachten omdat wat achterlijke gladiolen zonodig vuurwerk moeten kopen
Hee ik was daar ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Westlander het volgende:
Vanavond Balleringhal... !
Ik keek de Lord of the Rings weer en moest denken aan die keer dat jij zo'n verhaal van een half scherm had getypt met de uitleg waarom je GotC heette:')quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik was daar ook.
En ik ga naar Poeldijk met nieuw jaar
Ja, ik was daar ook!quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik was daar ook.
En ik ga naar Poeldijk met nieuw jaar
Dat doet mij denken aan mijn profielwerkstuk van vorig jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef dubidub het volgende:
Vanmiddag carbid knalle en ze hebben een spudgun gebouwd_!
Ik hoor net van Dubidub dat die gasten gearresteerd zijn vanwege die spudgunquote:Op maandag 31 december 2007 14:22 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan mijn profielwerkstuk van vorig jaar.![]()
Wij hadden een pneumatische gebouwd.
Deze was zeker zo een met deo of haarlak.
Dub in de gevangenis vannacht?quote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik hoor net van Dubidub dat die gasten gearresteerd zijn vanwege die spudgun
Originele plaats op oud en nieuw te vierenquote:
Lageweg?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Toempf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Was gezellig gisteravond:
[ afbeelding ]
De brandweer was het nog komen blussen, maar na 5 minuten stond het alweer aan, toen heeft de politie maar besloten dat het door mocht gaan, mits het een beetje gecontroleerd zou gebeuren, yeah right
Kleine achterweg.quote:
Hetzelfdequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef Heinekenner het volgende:
Beste wensen allemaal!
Oei wat was de zee weer koud.....
Andere gekken hier in de zee gedoken?
quote:Afrit A4 afgesloten na ongeluk door glad wegdek
Uitgegeven: 6 januari 2008 14:03
Laatst gewijzigd: 6 januari 2008 14:04
WATERINGEN - De afrit van de snelweg A4 bij Wateringen is zondag op last van de politie afgesloten. In de ochtenduren belandde een auto daar in de vangrail.
Toen kort daarna een andere automobilist ook bijna crashte, sloot Rijkswaterstaat de afrit af.
Slijtage
Volgens een woordvoerster van Rijkswaterstaat is door slijtage het asfalt te glad geworden. De afrit wordt veel gebruikt door vrachtwagens die op weg zijn naar de bloemenveiling in Honselersdijk.
"Die vrachtauto's schuren in de bocht van de afrit het wegdek, waardoor deze glad wordt", aldus de zegsvrouw.
Rijkswaterstaat denkt de afrit rond 15.00 uur weer vrij te geven.
Lekker is datquote:
Ze hadden die bocht nooit zo krap moeten maken. Al het vrachtverkeer wringt zich door die bocht, die trailers lopen niet netjes daarzo. Je trekt heel dat asfalt daar aan gort, 't verbaast me niets.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Wow, dat is ernstig. Dan ga ik daar voortaan maar wat zachter rijden...
En ik wil weer even een melding maken van GotC in het wild. Gisteravond moest ik heeeel nodig snel een buskaart hebben. GotC stond met een collega achter de balie. En haar collega hielp me.
Zegt dat je nog iets?
Ik wou vragen naar die schroevendraaiers, maar ik had er even geen tijd voor!
Zolang ik geen foto van je zie kan ik t ook moeilijk zeggenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Wow, dat is ernstig. Dan ga ik daar voortaan maar wat zachter rijden...
En ik wil weer even een melding maken van GotC in het wild. Gisteravond moest ik heeeel nodig snel een buskaart hebben. GotC stond met een collega achter de balie. En haar collega hielp me.
Zegt dat je nog iets?
Ik wou vragen naar die schroevendraaiers, maar ik had er even geen tijd voor!
Niet onder Gemeente Westland, nog wel onder de streek Westlandquote:Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef dubidub het volgende:
Valt dat nog onder het Westland dan?
Maarsen ligt volgens mij in de buurt van Utrecht, maar je bent echt niet de enige die gebeld isquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Is iemand hier nog gebeld door de World Travel Club?
Wij kunnen voor 29 euro een week naar Spanje als prijs, maar dan moeten we wel eerst naar Maarssen (waar dat ook moge zijn).
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maarsen ligt volgens mij in de buurt van Utrecht, maar je bent echt niet de enige die gebeld is
Op het forum van Radar en Kassa zijn vaak genoeg dat soort bedrijven te vinden om hun naam te zuiveren, alleen maken ze het alleen maar erger.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik vond dat forum ook net. Echt te grappig... Want die Sandra de Groot is volgens mij gewoon een trol van die organisatie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |