Sowieso dit weekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sta te popelen om in de auto te springen om richting Westalndte gaan
Vandaag! Vanmiddag!quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vandaag! Vanmiddag!![]()
Gelukkig gaan we niet off topic, tenslotte hebben we het over jij die naar het Westland komt
Ja, daarmee wil je het niet aan de stok hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaDie Misstique is wel OK, maar die andere STA mod, als die dit zou zien, nou, dan zwaait er wat!
Zulks een naar figuur is dat!quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, daarmee wil je het niet aan de stok hebben
Die Italiaanse dwerg? ThaFreak? Heb ik al eens ontmoet inderdaad, topgozer!quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:51 schreef Strychnine het volgende:
Weet je wie trouwens wel cool is? Die ene mod van PTA![]()
Misschien moet ik hem eens gaan meetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die Italiaanse dwerg? ThaFreak? Heb ik al eens ontmoet inderdaad, topgozer!
Ga je met me mee met de volgende PTA meet dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem eens gaan meeten
Italiaanse mannen hebben wel wat
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen hequote:Op zaterdag 17 november 2007 09:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je met me mee met de volgende PTA meet dan?Die duren altijd een weekend
Die is pas tegen het voorjaar denk ik, dus kunnen we ze nog even geestelijk voorbereidenquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen he
Anders zou dat wel gezellig zijn![]()
Elke dag een mail sturen ter herinneringquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is pas tegen het voorjaar denk ik, dus kunnen we ze nog even geestelijk voorbereiden![]()
gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of die PTA mensen dat dan wel willen he
Anders zou dat wel gezellig zijn![]()
Uhmm.. Ja.. Eh...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Verplaats jij het topic maar hoor jongen
Ok, houden we hem hierquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uhmm.. Ja.. Eh...
Dat gaat een beetje lastig worden. Ik ben natuurlijk geen mod
Laten we het dan maar gewoon zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |