Uiteraard, het Westlandquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
Interessant topic.
Iedereen bleef natuurlijk thuis om op tv de intocht van Sinterklaas te kijken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik ieder geval nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik vroeg me dat ook al af?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzandequote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade danquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzande
Heb het erg gezelig gehad, maar ik ben echt zo moe dat ik niet meer uit mijn ogen kan kijken. Dus ik duik zo mijn bed in
Bij Strychnine op bezoek natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade dan
Vanavond maar weer 'es een feestje op de scouting
Hoeft niet.. Je kan ook de A20 pakken hoorquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Strychnine op bezoek natuurlijk![]()
En die zei hier dat ze wellicht mee wilde meteen PTA meet. Maar wat ze toen nog niet wist, is dat die altijd een weekend duren, in Duitsland zijn, en dat je s nachts bij wildveemde mensen in bed kruipt als je een beetje pech hebtOp die manier hebben LIpje en vlad elkaar bijvoorbeeld beter leren kennen dan ze durfden dromen
Mar goed, Westland is leuk, alleen balen dat je door Den haag heen moet om er te komen
quote:
Wat is er dan in het Teejater donderdag?quote:Op zondag 18 november 2007 13:35 schreef Zonnetje2102 het volgende:
hey hey ik ben er ook weer eens na wéken..
Wat een heerlijk weer vandaag !
Nog mensen naar het Teejater donderdag?
Mooie conclusie, mooi verhaalquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mar goed, Westland is leuk, alleen balen dat je door Den haag heen moet om er te komen
Nick en Simonquote:Op zondag 18 november 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is er dan in het Teejater donderdag?
En jij gaat dus wel?quote:
Je had een superhip kladblok tochquote:Op zondag 18 november 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi hoe moet ik weten hoe je waar precies moet komen
Ik zag je de bus instappen vanochtendquote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
Ik zag vanochtend FvP nog in het OV
Ga je naar school, heb je 2 uur college, 2 tussenuren en 1 uur college. Gaat t laatste uur niet door, en die 2 uur college was ff uitleggen dat we voortaan op ma. ochtend niet hoeven te komen. En bedankt voor deze nuuteloze dag, mijne heren.
Inderdaad, bus deed er 3x zo lang overquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef dubidub het volgende:
Beetje druk vanochtend in het verkeer![]()
Beetje? Ben bijna 1.5 uur onderweg geweest ipv 30 minutenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:18 schreef dubidub het volgende:
Beetje druk vanochtend in het verkeer![]()
M'n docent van het eerste uur deed er 45 minuten over ipv 10quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Beetje? Ben bijna 1.5 uur onderweg geweest ipv 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |