Oei, vertel!quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef vlad het volgende:
[..]
gezellig.
Maar wees voorbereid, het wordt spannender dan je zou verwachtten![]()
Als ik dat doe, durf je niet meerquote:
Ik ben een ontzettend dappere dodo hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Als ik dat doe, durf je niet meerEn dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
Maar gezellig was het![]()
Alleen die nachten he?![]()
dat heeft 90% van de PTA'ers nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend dappere dodo hoor
Wel een dappere dodo die geen verstand heeft van planes, trains or automobiles![]()
Ik hoor een maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
dat heeft 90% van de PTA'ers niet![]()
als je dapper bent, komt het helemaal goed![]()
Ik was ook dapper, dacht ik![]()
quote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Ga maar gewoon keertje mee om het te avonturen![]()
Mits je niet bang bent voor grote kale knuffelnegerts natuurlijk![]()
Uiteraard, het Westlandquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
Interessant topic.
Iedereen bleef natuurlijk thuis om op tv de intocht van Sinterklaas te kijken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik ieder geval nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
hmm, drukte op zaterdag ochtend in het westland? Werkt er niemand meer ofzo![]()
Ik vroeg me dat ook al af?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzandequote:Op zaterdag 17 november 2007 14:27 schreef dubidub het volgende:
Net ff twee turkse pizza's op, die sambal was weer best te doen. Was alleen te laat op m'n werk, vergeten m'n weker aan te zetten.
Wat doe talleen de halve PTA SC in dit topic? mis ik iets, strych?![]()
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade danquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze kwamen Alex uitzwaaien van fryslan naar 's-gravenzande
Heb het erg gezelig gehad, maar ik ben echt zo moe dat ik niet meer uit mijn ogen kan kijken. Dus ik duik zo mijn bed in
Bij Strychnine op bezoek natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Buh, wat deed alex5 in sgraveznade dan
Vanavond maar weer 'es een feestje op de scouting
Hoeft niet.. Je kan ook de A20 pakken hoorquote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Strychnine op bezoek natuurlijk![]()
En die zei hier dat ze wellicht mee wilde meteen PTA meet. Maar wat ze toen nog niet wist, is dat die altijd een weekend duren, in Duitsland zijn, en dat je s nachts bij wildveemde mensen in bed kruipt als je een beetje pech hebtOp die manier hebben LIpje en vlad elkaar bijvoorbeeld beter leren kennen dan ze durfden dromen
Mar goed, Westland is leuk, alleen balen dat je door Den haag heen moet om er te komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |