Zijn mond snoeren met 1000 spelden lijkt mij wel prettig nuquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeeeelp. Die gozer blijft toch echt niet??
Hij lult aan één stuk door. Pffffff. Door iedereen heen. Geen speld tussen te krijgen.
Alsof de Febo een anti-Wifebeater in het huis zou gooienquote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Dank en snelll!quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
Ah mai... ADHD vindt Brian the king van de kooi
Ik val er net in dus mijn oren twieten een beetje
Beetje vooringenomen gast.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Dat loopt hij nu al te verkondigen? Amanda en Brian worden alweer door een buitenstaander en die stinkredactie van all ellende die ze helemaal zelf hebben veroorzaakt, gered?quote:Op maandag 12 november 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Nou de ongezouten mening maakt een hoop duidelijk.
Brian is de king van de gouden kooi, Amanda is z'n beste vriendin..
Hmmmm, dat is wel een beetje vreemd. Tegen Lieke zeggen,' you don't need him, girlpower' en dat vervolgens wel vinden van de in de douche gebeukte.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Jawel, stond ook al eerder ergens vermeld, ik kan het alleen niet vinden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Helaas wel. Watervallen...quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
Heeft Janice zijn intrede gadaan in de villa?
Dat is toch niet normaal meer?quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Na Luc voor Brian en Amanda, krijgen we nu Janice voor Brian, Amanda, Nadia en Dennis. Wat is deze redactie walgelijk triest bezig.quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Maar hij kon geen voorbeelden noemen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is gewoon TE erg volgens Janice![]()
Ik kan hem wel schieten onderhand dus neequote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef agter het volgende:
ik heb nu al een hekel aan Janice...erg he...
Ik denk dat Janice heel mooi de mening verkondigt van hoe DGK op tv neergezet wordt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Katewalker het volgende:
Janice heeft het een en ander doorgefluisterd gekregen van de redaktie..dat is duidelijk..hij is geen echte kijker van het programma..we zullen wel zien hoe het loopt...als hij er een weekje zit krijgt hij vanzelf door dat Lieke vrouwelijker is dan manwijf Nadia en biggetje Amanda..
En lol maken daar is Huub beter in dan Brian..Brian is meer het stoere type zonder humor..
Komt goed!![]()
ben bang dat hij Amanda en Nadia echt serieus leuk vindt...quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Katewalker het volgende:
Janice heeft het een en ander doorgefluisterd gekregen van de redaktie..dat is duidelijk..hij is geen echte kijker van het programma..we zullen wel zien hoe het loopt...als hij er een weekje zit krijgt hij vanzelf door dat Lieke vrouwelijker is dan manwijf Nadia en biggetje Amanda..
En lol maken daar is Huub beter in dan Brian..Brian is meer het stoere type zonder humor..
Komt goed!![]()
Jaap deed grind in zijn tasquote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Katewalker het volgende:
Wat is jaap aan het doen?
Weet je....in het begin kijken mensen anders tegen personen aan dan als ze iemand later in persoon kennen....dus,bij janice kan het allemaal nog omdraaien....niks is wat het lijkt,kan zo dat hij de mensen die hij eerst leuk denkt te vinden later niks meer vindt....dag in dag uit met iemand optrekken is heel anders dan zo af en toe iemand zien op tvquote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Meganog het volgende:
Janice refereert aan de bedreigingen die Huub heeft gekregen. Hij vraagt zich af of hij wel eens nadenkt over het leven na de kooi.
Janice is dus Brian/Amanda/Nadia fan.
Verrassend.
Ik hoop 3 kilo coke.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef pasjesjen het volgende:
Wat had jaap nou in de tas gedaan?
Precies! De mening van de redaktie dus..quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Janice heel mooi de mening verkondigt van hoe DGK op tv neergezet wordt.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
dan bel ik de politie wel![]()
Die hangen vast al aan de telefoon.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef schatje het volgende:
Janice krijgt zo te horen nog wel heel VOL over zich heen![]()
.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
Hij heeft bolletjes geslikt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
Schandalig gewoon.Iemand in de kooi houden die loopt te verkondigen dat hij zo iemand gaat vermoorden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Clank het volgende:
Tuurlijk zegt Janice dat hij fan is van Brian.. hij heeft vandaag ook de streams gevolgd en weet dat Brian op het punt staat om iemand te vermoorden!!![]()
Dat is hem gewoon ingefluisterd.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! De mening van de redaktie dus..![]()
Een streamlock op z'n tijd doet wonderenquote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Welja, gooi hem op 4 stream tegelijk. Ben druk aan het klikken/muten om hem te ontwijken![]()
Zou me niets verbazen als hij boos naar achter is gelopen om te vragen waarom er in godsnaam weer een pro Brian en Amanda figuur is binnengekomenquote:
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Een streamlock op z'n tijd doet wonderen![]()
Aaahhh please, mogen we 4 zwembadenquote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!
quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aaahhh please, mogen we 4 zwembaden![]()
Dat komt omdat Lieke loopt als een bouwvakkerquote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt dus geen enkele kans omdat ze niet vrouw genoeg is volgens Janice.
Echt je zou er bijna naar gaan verlangenquote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
" Jij bent een leuke jongen en je doet gewoon je eigen ding"quote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef noekje het volgende:
Wat zei hij eigenlijk over Dennis?
Kans op wat? Prutjurkjes ontworpen door ene Janice te dragen? Man, wat een droeftoeter als je zulke dingen gaat roepen bij binnenkomst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die is effe gewieberdquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
mag er een stream op huub
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?quote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Oké, die valt dus niet serieus te nemen. Jammer!quote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
" Jij bent een leuke jongen en je doet gewoon je eigen ding"
quote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zegt het maar hoor....![]()
idd en haar zwabberbuik niet te vergetenquote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem? hen![]()
heNquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem?
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:quote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?![]()
Daar komt hij nog wel achter, heb geduld.quote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd en haar zwabberbuik niet te vergeten![]()
Jonguh Sterrufff!quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:![]()
AMANDA
![]()
![]()
vervang m door nquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem?
Amanda is een bolle dwerg.quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:![]()
AMANDA
![]()
![]()
Word zelfs nog moe als ik naar een gemute stream 3 & 4 kijkquote:
Mag ik even heel hard lachen?quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
Janice: "Gaan jullie niet drinken?????"
zei hij datquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef pasjesjen het volgende:
Oja lieke krijgt de hoogste hakken dan breekt ze dr enkels
wat een lul![]()
Markmarie is nog wel eens grappig en daar heb ik deze gast nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Janice een zus/broer van die MarkMarie huibrechts. Die altijd bij "de wereld draait door"' zit?
Hij/zij praat een beetje op dezelfde manier.
Zou hij/zij een opdracht gekregen hebben om zoveel te lullen of lult dat figuur altijd zo veel?
Ik heb de beelden op mute gezet. Ik word moe van die gozer/griet. .
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.quote:
heeft wel de beste maten /verhoudingenquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt omdat Lieke loopt als een bouwvakker
yepquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
zei hij dat
Bereidt je dus maar voor op een nieuwe ronde Lieke bashen, nu met versterking.
wat gemeen, juist Lieke heeft al zo'n last van der benenquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Borga het volgende:
Jan: '' Lieke krijgt de hoogste hakken die gaat gegarandeerd door d'r enkels''.
Ik ga ook wat anders doen. Lees hier wel mee,da's al erg genoeg...quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef kybe het volgende:
Fantastisch,Brian krijgt bezoek,Amanda en Naad een nieuwe vriendin.Huub en Lieke worden weer even te kakken gezet.
Om kotsmisselijk van te worden.
Streams uit.
Zet ze ook maar niet aan danquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.
laat maar uitquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.
Valt best mee hoor....hij praat in ieder geval gezelligquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Nix gaat keihard knallen bij die ADHDquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
De nixheid van Dennix valt nu nog meer op
Ja, das wel een goeie, ja!quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ik hoop zo dat nadia mag lopen in de show
wil die bek van amanda wel eens zien als ze voor de 2e keer niet wordt gevraagd voor een show
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
hij zei trouwens ook dat hij goed bevriend was met mayday.... dat verklaard een hoop
Ben je om?quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor....hij praat in ieder geval gezellig![]()
Die zal dan een dezer dagen ook nog wel komen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
hij zei trouwens ook dat hij goed bevriend was met mayday.... dat verklaard een hoop
quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?
nee om die stijltangen rustig te houdenquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
Zou Janice er in zijn gezet om de streamers weg te jagen??? Is toch niet om aan te horen!
Dat was in opdracht van Palma.quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Die is idd niet lang vol te houdenquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
Zou Janice er in zijn gezet om de streamers weg te jagen??? Is toch niet om aan te horen!
Klopt, maar er is er meestal maar één echt grappig in de familie en dat is hij in ieder geval NIET!!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Markmarie is nog wel eens grappig en daar heb ik deze gast nog niet op kunnen betrappen.
Hij is wel heeeel erg druk maar heeft gelukkig niet zo een (hele erge) nagemaakte relnichten stem als Eric en die pisnicht butt lur(k) als een Rie KWAL doquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
en die hardheid van huub in het spel zal dan wel betrekking hebben op het wegwerken van ericquote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Groot gelijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
Ik kap ermee
Kun je nagaan, die gast weet gewoon niet waar ie het over heeft. Klok klepel enzo.quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Desii het volgende:
Het kan nog verkeren met Janice......... heb nog hoop dat tie ook Huub en Lieke een kans geeft
Alleen zegt tie tegen Lieke girlpower...... nou als er eentje power heeft is het Lieke wel; kan die beter tegen Amanda zeggen
En nog steeds maar geloven dat 't echt sperma was wat hij in haar mond "spoot". Aardbeien-smaak zei ze toch? Die jongen heeft er gewoon verwarmde yogert met een smaakje in gegotenquote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Scandalous het volgende:
Nadia vertelt haar spermaverhaal maar alvast aan Janice
Oh zie je wel.. hij heet gewoon JAN!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is hem: http://www.lantaerntje.nl/content.php?review.754
2007 april Opening atelier Janice
Jan, proficiat met de opening van Atelier Janice, en wij hopen dat je nog veel prachtig maatwerk mag maken!
vind je hem nog niet druk genoeg dan?quote:Op maandag 12 november 2007 23:52 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of hij met alcohol op NOG drukker wordt...
Oooooh ja natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en die hardheid van huub in het spel zal dan wel betrekking hebben op het wegwerken van eric
omg ik lig dubbel hierquote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wat in zijn kontje wat ie vergeten is....![]()
Bedoel je Jan?quote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
Jippie. Janice in tha house.
ik mag hopen van wel. achterlijke actie van de redactie om uitgerekend vandaag, als amanda en brian zich voor het eerst in lange tijd heel ellendig voelen door eigen toedoen, een maatje voor ze erin te knallen. oprotten met dit soort partijdige kutacties. walgelijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee om die stijltangen rustig te houden
ze hebben nu een "echte" mode ontwerper in huis
btw
huub naar de febo ?
Grappig, ik woon er om de hoek, ken die hele toko niet. Morgen maar eens kijken of ie er nog wel zitquote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
door Redactie op 24 maart 2007
OPENING ATELIER JANICE
Eindelijk is het dan zover… Jan Bosmans heeft zijn eigen atelier! Op 18 maart opende hij Atelier Janice aan de Van der Does de Williboissingel 61A in Den Bosch (naast Brasserie Palazzo voorheen Restaurant Der Blaue Engel aan het Heetmanplein ).
Jan vindt dat er voor hem eigenlijk weinig verandert. Hij werkt nog steeds fulltime bij Confectie-atelier Fion in de Sint Lambertusstraat, alleen kan hij nu ook in de weekenden doorwerken, zijn klanten ontvangen en zich bezig houden met wat hij leuk vindt en dat is maatkleding!
De zomer staat voor de deur wat in de modewereld wil zeggen dat het bruidsseizoen is aangebroken. Steeds meer vrouwen laten hun “Mooiste Jurk” door Jan maken, wat hij alleen maar heel gaaf vindt.
En door zijn eigen atelier is Jan nu dus nog meer bereikbaar voor maatwerknoodgevallen!!!
Jan, proficiat met de opening van Atelier Janice, en wij hopen dat je nog veel prachtig maatwerk mag maken!
Ja want anders is het gemeen boze Lieke had ook een drankje opquote:Op maandag 12 november 2007 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
Consequent zijn is ook een kunst..
Amanda en Nadia hebben inmiddels een wijntje![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
En nog steeds maar geloven dat 't echt sperma was wat hij in haar mond "spoot". Aardbeien-smaak zei ze toch? Die jongen heeft er gewoon verwarmde yogert met een smaakje in gegoten.
Nou dan kan Dennix zn lol op!quote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wat in zijn kontje wat ie vergeten is....![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Misschien is het wel de bedoeling dat Lieke naar die show gaat.Maar eerst die twee andere meiden effe lekker maken en dan boem Lieke mag uiteindelijk gaan.Of droom ik nu.
Dromen mag altijd tochquote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Misschien is het wel de bedoeling dat Lieke naar die show gaat.Maar eerst die twee andere meiden effe lekker maken en dan boem Lieke mag uiteindelijk gaan.Of droom ik nu.
Dennix is al zo verliefd, die ziet al sterretjes.quote:Op maandag 12 november 2007 23:54 schreef agter het volgende:
zou er nog iets kunnen opbloeien tussen hem en Dennis?
Ja, die.quote:
dit kun je ook anders lezen...quote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
door Redactie op 24 maart 2007
KNIP
Steeds meer vrouwen laten hun “Mooiste Jurk” door Jan maken, wat hij alleen maar heel gaaf vindt.
Je kent het niveau toch wel inmiddels? Of had je hoop.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef noekje het volgende:
Toch zonde dat hij zo snel door de mand valt en zich als hatelijke bitch gaat gedragen. Ik vond hem echt leuk in Project Catwalk en nu blijkt het gewoon een teringbitch te zijn.
Ik had het echt leuk gevonden als daar eens iemand in zou komen die eens niet zo ordinair was of hatelijk.
Ach Luc zal er ook niet beter op geworden zijn,hij was echt een vriendje van Brian en dat zal hem niet geliefd maken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel. achterlijke actie van de redactie om uitgerekend vandaag, als amanda en brian zich voor het eerst in lange tijd heel ellendig voelen door eigen toedoen, een maatje voor ze erin te knallen. oprotten met dit soort partijdige kutacties. walgelijk![]()
![]()
het is bovendien weer zo'n walgelijk niets toevoegend figuur. wordt weer dagen over uiterlijk gekeuvel, OPROTTEN STINKREDACTIE.
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk één of andere vage zolderetage of kelder.quote:Op maandag 12 november 2007 23:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Grappig, ik woon er om de hoek, ken die hele toko niet. Morgen maar eens kijken of ie er nog wel zit
en hij beweegt zich als een bouwvakker.. hoezo gratie?quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef noekje het volgende:
Toch zonde dat hij zo snel door de mand valt en zich als hatelijke bitch gaat gedragen. Ik vond hem echt leuk in Project Catwalk en nu blijkt het gewoon een teringbitch te zijn.
Ik had het echt leuk gevonden als daar eens iemand in zou komen die eens niet zo ordinair was of hatelijk.
In de 'scene' van de rappers juist wel denk ik... dan ben je juist toch stoer ofzo(??) Zie je ook aan al die DJ/rapgasten die voor Brian de villa inkomen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Luc zal er ook niet beter op geworden zijn,hij was echt een vriendje van Brian en dat zal hem niet geliefd maken.
Ja!quote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kent het niveau toch wel inmiddels? Of had je hoop.....![]()
Ik denk dat ze bedoelde met buitenstaandersquote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Ziet het volgende:
ze mochten toch geen feestjes meer?
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik ook ,de redactie kennende.Hoop al maanden op tegenslag en tegenstand voor het andere kamp.Maar denk dat we kunnen wachten tot het afgelopen is en de genadeklap op het eind heel hard gaat aankomen voor een hoop streamers.quote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Dromen mag altijd toch
Maar ik geef het weinig kans
Ik weet het niet. Te lang is niet goed voor m'n bloeddruk ben ik bang.quote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die.
En nu weet ik dus ook dat hij vanavond uit Project Catwalk is gesodeflikkerd. Da's dan weer wel prettig.
Hoe lang blijft die zijige adhd-er in het huis?
2 dagen/weken/maanden ... hij versprak zich ietwatquote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die.
En nu weet ik dus ook dat hij vanavond uit Project Catwalk is gesodeflikkerd. Da's dan weer wel prettig.
Hoe lang blijft die zijige adhd-er in het huis?
geen wonder dat hj meer met bran, man en naad heeftquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Borga het volgende:
Jan: '' Lieke krijgt de hoogste hakken die gaat gegarandeerd door d'r enkels''.
Twee weken? Hopelijk vermoordt Brian 'm voor die tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef Marieke_B het volgende:
2 dagen/weken/maanden ... hij versprak zich ietwat
we schatten tot 30 november..dan is de modeshow.
da's 2 weken (te lang)
Welke sul? Ik zie er meer......quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef STAP01 het volgende:
Kijk die sul erbij staan!
Wordt wel moeilijk om die dansende idioot te ontwijken op deze manierquote:
weggeslopen naar het hokje denk ik..nadatie de ongezouten mening van Jan over iedereen gehoord had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:03 schreef agter het volgende:
Waar is Huub nu al die tijd?
Ha, Dennix is weg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke sul? Ik zie er meer......![]()
hoe die gast danst!![]()
Hij is zwakzinnig als je het mij vraagt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef STAP01 het volgende:
En dat noemt zich mode ontwerper! Kijk wat hij aan heeft!
dan hebben we echt een winwin situatiequote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee weken? Hopelijk vermoordt Brian 'm voor die tijd.
Als een soort jongere uitgave van Lee Towers. Wat een blok hout zeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke sul? Ik zie er meer......![]()
hoe die gast danst!![]()
Brian zei vanmiddag toch dat hij geen zin meer heeft in dat drukke gedoe?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee weken? Hopelijk vermoordt Brian 'm voor die tijd.
Dit is wel goed....Don Omarquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Verdomme, wat een hysterische kutmuziek. Wat is dat toch?![]()
Ja, in eerste instantie noemde hij die 30 november. Een tijdje later had hij het over een opening van zijn nieuwe zaak op 1 december. Zijn zus regelt nu alle voorbereidingen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
2 dagen/weken/maanden ... hij versprak zich ietwat
we schatten tot 30 november..dan is de modeshow.
da's 2 weken (te lang)
Daarom. Die Jan(ice) is zo'n irritant figuur, die jaagt Brian heus nog wel tegen zich in het harnas.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef agter het volgende:
Brian zei vanmiddag toch dat hij geen zin meer heeft in dat drukke gedoe?
Niet jouw typ, joh? <schijnheilige glimlach>quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef PeterNB het volgende:
OMFG....................................
D'r zijn al zo weinig homo's en dan zulke types............................quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet jouw typ, joh? <schijnheilige glimlach>
Na die opmerking van Mokum durf ik daar niet meer naar te kijken, vraag me dan af wat er nog in zit.quote:
Een man die denkt dat hij bijzonder is, omdat ie op mannen valt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Ben ik een ouderwetse trut? Welke 'man' noemt zich in godsnaam Janice?
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
D'r zijn al zo weinig homo's en dan zulke types............................
*zucht*
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Ben ik een ouderwetse trut? Welke 'man' noemt zich in godsnaam Janice?
Nou niet in mijn omgeving, en die in mijn omgeving zijn dan ook nogquote:
Kom dan ook gewoon hier wonenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou niet in mijn omgeving, en die in mijn omgeving zijn dan ook nog
fladderig, zeikerig of nichterig......................
(Ja ik ben kieskeurig)
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.![]()
Dennix zoekt ook een jurk uit ?quote:
Hebben ze bij jou wel intelligente, leuke, grappige, knappe en rijke homo's dan ????quote:
't Is hier hartstikke OT (offtopic), maar in mijn studietijd in elk geval wel. Heb een keer een verjaardagsfeest gegeven waar o.a. 29 homo's kwamen, inclusief een jonkheerquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou wel intelligente, leuke, grappige, knappe en rijke homo's dan ????
*koffer pak*
Ik vindt het nog wel mee vallenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen van![]()
(laatste OFFTOPICreactie terug) Ik heb liever een BOUWVAKKERS-TP dan een jonge heer eigenlijk.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is hier hartstikke OT (offtopic), maar in mijn studietijd in elk geval wel. Heb een keer een verjaardagsfeest gegeven waar o.a. 29 homo's kwamen, inclusief een jonkheer![]()
Ach.. hij valt in het niet bij Jochem Myierquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen van![]()
ja, echt onpartijdig komt tie er niet in......quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:20 schreef pasjesjen het volgende:
Die janice heeft echt de opdracht om lieke van huub los te maken volgens mij![]()
Mn oren tetteren er gewoon van niet normaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig nog an toe. Hoort ie zichzelf nou zo graag praten of wat is dat.
Ik woon gelukkig heeeeeel ver van Den Doschquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.![]()
Ben je (ook) dronkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:13 schreef Marieke_B het volgende:
sorry, effe offtopic loopt erna F5 bij jullie ook telkens een schildpad onder in beeld?
OT
Als je van kleren houdt moet je naar Kopenhagen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Mn oren tetteren er gewoon van niet normaal![]()
Die is leuk Wakker worden maar das offtopicquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ach.. hij valt in het niet bij Jochem Myier![]()
![]()
Echt die klep staat nooit stil volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in inmiddels...zie alleen zijn mond in een razend tempo op en neer gaan....
![]()
Jij had het toch net over wurgsex tussen B en A? Dat doen ze inderdaad, een paar weken terug hebben ze daar over gesproken, Brian deed het een beetje te hard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
Jan denkt dat hij de eerste is die uit een ander tvprogramma in DGK komt..
Wat dacht je van Melissa?
Is dat niet Dennis dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in inmiddels...zie alleen zijn mond in een razend tempo op en neer gaan....
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Dit is echt ernstig! Ik snak naar een streamlock! En gooi dr s wat extra buffers in HOKJE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |