Na die opmerking van Mokum durf ik daar niet meer naar te kijken, vraag me dan af wat er nog in zit.quote:
Een man die denkt dat hij bijzonder is, omdat ie op mannen valt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Ben ik een ouderwetse trut? Welke 'man' noemt zich in godsnaam Janice?
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
D'r zijn al zo weinig homo's en dan zulke types............................
*zucht*
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Ben ik een ouderwetse trut? Welke 'man' noemt zich in godsnaam Janice?
Nou niet in mijn omgeving, en die in mijn omgeving zijn dan ook nogquote:
Kom dan ook gewoon hier wonenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou niet in mijn omgeving, en die in mijn omgeving zijn dan ook nog
fladderig, zeikerig of nichterig......................
(Ja ik ben kieskeurig)
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.![]()
Dennix zoekt ook een jurk uit ?quote:
Hebben ze bij jou wel intelligente, leuke, grappige, knappe en rijke homo's dan ????quote:
't Is hier hartstikke OT (offtopic), maar in mijn studietijd in elk geval wel. Heb een keer een verjaardagsfeest gegeven waar o.a. 29 homo's kwamen, inclusief een jonkheerquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou wel intelligente, leuke, grappige, knappe en rijke homo's dan ????
*koffer pak*
Ik vindt het nog wel mee vallenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen van![]()
(laatste OFFTOPICreactie terug) Ik heb liever een BOUWVAKKERS-TP dan een jonge heer eigenlijk.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is hier hartstikke OT (offtopic), maar in mijn studietijd in elk geval wel. Heb een keer een verjaardagsfeest gegeven waar o.a. 29 homo's kwamen, inclusief een jonkheer![]()
Ach.. hij valt in het niet bij Jochem Myierquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ze deze vent shokerend vinden? Heel Fok krijgt er rillingen van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |