In de 'scene' van de rappers juist wel denk ik... dan ben je juist toch stoer ofzo(??) Zie je ook aan al die DJ/rapgasten die voor Brian de villa inkomen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Luc zal er ook niet beter op geworden zijn,hij was echt een vriendje van Brian en dat zal hem niet geliefd maken.
Ja!quote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kent het niveau toch wel inmiddels? Of had je hoop.....![]()
Ik denk dat ze bedoelde met buitenstaandersquote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Ziet het volgende:
ze mochten toch geen feestjes meer?
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Misschien is het wel de bedoeling dat Lieke naar die show gaat.Maar eerst die twee andere meiden effe lekker maken en dan boem Lieke mag uiteindelijk gaan.Of droom ik nu.
Ik ook ,de redactie kennende.Hoop al maanden op tegenslag en tegenstand voor het andere kamp.Maar denk dat we kunnen wachten tot het afgelopen is en de genadeklap op het eind heel hard gaat aankomen voor een hoop streamers.quote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Dromen mag altijd toch
Maar ik geef het weinig kans
Ik weet het niet. Te lang is niet goed voor m'n bloeddruk ben ik bang.quote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die.
En nu weet ik dus ook dat hij vanavond uit Project Catwalk is gesodeflikkerd. Da's dan weer wel prettig.
Hoe lang blijft die zijige adhd-er in het huis?
2 dagen/weken/maanden ... hij versprak zich ietwatquote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die.
En nu weet ik dus ook dat hij vanavond uit Project Catwalk is gesodeflikkerd. Da's dan weer wel prettig.
Hoe lang blijft die zijige adhd-er in het huis?
geen wonder dat hj meer met bran, man en naad heeftquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Borga het volgende:
Jan: '' Lieke krijgt de hoogste hakken die gaat gegarandeerd door d'r enkels''.
Twee weken? Hopelijk vermoordt Brian 'm voor die tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef Marieke_B het volgende:
2 dagen/weken/maanden ... hij versprak zich ietwat
we schatten tot 30 november..dan is de modeshow.
da's 2 weken (te lang)
Welke sul? Ik zie er meer......quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:02 schreef STAP01 het volgende:
Kijk die sul erbij staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |