quote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem? hen![]()
heNquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem?
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:quote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?![]()
Daar komt hij nog wel achter, heb geduld.quote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd en haar zwabberbuik niet te vergeten![]()
Jonguh Sterrufff!quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:![]()
AMANDA
![]()
![]()
vervang m door nquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
Zei Lieke nou ik heb wel zin in een feestje maar niet met hem?
Amanda is een bolle dwerg.quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee inderdaad die heeft ook geen kans, dus de winnaar is bekend:![]()
AMANDA
![]()
![]()
Word zelfs nog moe als ik naar een gemute stream 3 & 4 kijkquote:
Mag ik even heel hard lachen?quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
Janice: "Gaan jullie niet drinken?????"
zei hij datquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef pasjesjen het volgende:
Oja lieke krijgt de hoogste hakken dan breekt ze dr enkels
wat een lul![]()
Markmarie is nog wel eens grappig en daar heb ik deze gast nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Janice een zus/broer van die MarkMarie huibrechts. Die altijd bij "de wereld draait door"' zit?
Hij/zij praat een beetje op dezelfde manier.
Zou hij/zij een opdracht gekregen hebben om zoveel te lullen of lult dat figuur altijd zo veel?
Ik heb de beelden op mute gezet. Ik word moe van die gozer/griet. .
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.quote:
heeft wel de beste maten /verhoudingenquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat komt omdat Lieke loopt als een bouwvakker
yepquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
zei hij dat
Bereidt je dus maar voor op een nieuwe ronde Lieke bashen, nu met versterking.
wat gemeen, juist Lieke heeft al zo'n last van der benenquote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Borga het volgende:
Jan: '' Lieke krijgt de hoogste hakken die gaat gegarandeerd door d'r enkels''.
Ik ga ook wat anders doen. Lees hier wel mee,da's al erg genoeg...quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef kybe het volgende:
Fantastisch,Brian krijgt bezoek,Amanda en Naad een nieuwe vriendin.Huub en Lieke worden weer even te kakken gezet.
Om kotsmisselijk van te worden.
Streams uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |