Zijn mond snoeren met 1000 spelden lijkt mij wel prettig nuquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeeeelp. Die gozer blijft toch echt niet??
Hij lult aan één stuk door. Pffffff. Door iedereen heen. Geen speld tussen te krijgen.
Alsof de Febo een anti-Wifebeater in het huis zou gooienquote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Dank en snelll!quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef Prospera het volgende:
Ah mai... ADHD vindt Brian the king van de kooi
Ik val er net in dus mijn oren twieten een beetje
Beetje vooringenomen gast.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Dat loopt hij nu al te verkondigen? Amanda en Brian worden alweer door een buitenstaander en die stinkredactie van all ellende die ze helemaal zelf hebben veroorzaakt, gered?quote:Op maandag 12 november 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Nou de ongezouten mening maakt een hoop duidelijk.
Brian is de king van de gouden kooi, Amanda is z'n beste vriendin..
Hmmmm, dat is wel een beetje vreemd. Tegen Lieke zeggen,' you don't need him, girlpower' en dat vervolgens wel vinden van de in de douche gebeukte.quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
Hij vraagt zich af of Huub heeft nagedacht over zijn leven na de kooi, want hij is echt te erg.
Brian niet dan ???
Jawel, stond ook al eerder ergens vermeld, ik kan het alleen niet vinden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Helaas wel. Watervallen...quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
Heeft Janice zijn intrede gadaan in de villa?
Dat is toch niet normaal meer?quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Na Luc voor Brian en Amanda, krijgen we nu Janice voor Brian, Amanda, Nadia en Dennis. Wat is deze redactie walgelijk triest bezig.quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian wordt gewoon agressief, maar jij Huub, ji speelt een gemeen spelletje![]()
![]()
![]()
Ze hebben er weer 1 gevonden hoor![]()
Maar hij kon geen voorbeelden noemen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:25 schreef Kaleddis het volgende:
Huub is gewoon TE erg volgens Janice![]()
Ik kan hem wel schieten onderhand dus neequote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef agter het volgende:
ik heb nu al een hekel aan Janice...erg he...
Ik denk dat Janice heel mooi de mening verkondigt van hoe DGK op tv neergezet wordt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Katewalker het volgende:
Janice heeft het een en ander doorgefluisterd gekregen van de redaktie..dat is duidelijk..hij is geen echte kijker van het programma..we zullen wel zien hoe het loopt...als hij er een weekje zit krijgt hij vanzelf door dat Lieke vrouwelijker is dan manwijf Nadia en biggetje Amanda..
En lol maken daar is Huub beter in dan Brian..Brian is meer het stoere type zonder humor..
Komt goed!![]()
ben bang dat hij Amanda en Nadia echt serieus leuk vindt...quote:Op maandag 12 november 2007 23:26 schreef Katewalker het volgende:
Janice heeft het een en ander doorgefluisterd gekregen van de redaktie..dat is duidelijk..hij is geen echte kijker van het programma..we zullen wel zien hoe het loopt...als hij er een weekje zit krijgt hij vanzelf door dat Lieke vrouwelijker is dan manwijf Nadia en biggetje Amanda..
En lol maken daar is Huub beter in dan Brian..Brian is meer het stoere type zonder humor..
Komt goed!![]()
Jaap deed grind in zijn tasquote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Katewalker het volgende:
Wat is jaap aan het doen?
Weet je....in het begin kijken mensen anders tegen personen aan dan als ze iemand later in persoon kennen....dus,bij janice kan het allemaal nog omdraaien....niks is wat het lijkt,kan zo dat hij de mensen die hij eerst leuk denkt te vinden later niks meer vindt....dag in dag uit met iemand optrekken is heel anders dan zo af en toe iemand zien op tvquote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Meganog het volgende:
Janice refereert aan de bedreigingen die Huub heeft gekregen. Hij vraagt zich af of hij wel eens nadenkt over het leven na de kooi.
Janice is dus Brian/Amanda/Nadia fan.
Verrassend.
Ik hoop 3 kilo coke.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef pasjesjen het volgende:
Wat had jaap nou in de tas gedaan?
Precies! De mening van de redaktie dus..quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Janice heel mooi de mening verkondigt van hoe DGK op tv neergezet wordt.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
dan bel ik de politie wel![]()
Die hangen vast al aan de telefoon.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef schatje het volgende:
Janice krijgt zo te horen nog wel heel VOL over zich heen![]()
.
quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
Hij heeft bolletjes geslikt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
Schandalig gewoon.Iemand in de kooi houden die loopt te verkondigen dat hij zo iemand gaat vermoorden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Clank het volgende:
Tuurlijk zegt Janice dat hij fan is van Brian.. hij heeft vandaag ook de streams gevolgd en weet dat Brian op het punt staat om iemand te vermoorden!!![]()
Dat is hem gewoon ingefluisterd.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! De mening van de redaktie dus..![]()
Een streamlock op z'n tijd doet wonderenquote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Welja, gooi hem op 4 stream tegelijk. Ben druk aan het klikken/muten om hem te ontwijken![]()
Zou me niets verbazen als hij boos naar achter is gelopen om te vragen waarom er in godsnaam weer een pro Brian en Amanda figuur is binnengekomenquote:
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Een streamlock op z'n tijd doet wonderen![]()
Aaahhh please, mogen we 4 zwembadenquote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!
quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aaahhh please, mogen we 4 zwembaden![]()
Dat komt omdat Lieke loopt als een bouwvakkerquote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt dus geen enkele kans omdat ze niet vrouw genoeg is volgens Janice.
Echt je zou er bijna naar gaan verlangenquote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
" Jij bent een leuke jongen en je doet gewoon je eigen ding"quote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef noekje het volgende:
Wat zei hij eigenlijk over Dennis?
Kans op wat? Prutjurkjes ontworpen door ene Janice te dragen? Man, wat een droeftoeter als je zulke dingen gaat roepen bij binnenkomst.quote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die is effe gewieberdquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
mag er een stream op huub
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?quote:Op maandag 12 november 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Oké, die valt dus niet serieus te nemen. Jammer!quote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
" Jij bent een leuke jongen en je doet gewoon je eigen ding"
quote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zegt het maar hoor....![]()
idd en haar zwabberbuik niet te vergetenquote:Op maandag 12 november 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Nadia wel zeker met die bouwvakkersrug en hamstertanden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |