Of twee maandenquote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hij versprak zich net half..".ik blijf t.. een poosje" (twee weken dus)
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Ik ook, en als hij Dennis een beetje belachelijk maakt met zijn ontwerp zou ik dat zeeeer waarderen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'
Vind ik wel een goede insteek.
Dat op zich wel. Maar ja, je weet niet wat de FEBO weer wil he?quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'
quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef lorence1 het volgende:
ik geniet al van het moment dat amanda niet wordt uitgekozen voor die modeshow.... ze ziet zichzelf alweer helemaal lopen
Nou dat stelt mij erg gerust ja.....slaap ik wel lekker op!quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Lukt dat niet ???? Een beetje ontwerper moet dat toch kunnenquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Da's helaas echt ijdele hoop als hij 3 outfits moet maken![]()
Lieke......quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef KimiK het volgende:
Nou heren Lieke is goed in deepthroat volgens Huub én ze is vrijgezel.......![]()
Dennis, ehm..wie was dat ook alweer precies?quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, en als hij Dennis een beetje belachelijk maakt met zijn ontwerp zou ik dat zeeeer waarderen.![]()
Daar zeg je het zelf al...quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Lukt dat niet ???? Een beetje ontwerper moet dat toch kunnen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef KimiK het volgende:
Nou heren Lieke is goed in deepthroat volgens Huub én ze is vrijgezel.......![]()
Niet zo gaan smiley-en naar me.quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat stelt mij erg gerust ja.....slaap ik wel lekker op!![]()
Eerlijk!!! Ik heb het ook gemute!quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Heb het gemute, maar zal vast en zeker veel geslijm komen van Amanda he?
Dat was te verwachten het zal amanda wel wordenquote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef lorence1 het volgende:
blah lieke ziet ie nog niet echt zitten als model... te mannelijk
Er zijn genoeg kneuzen die daar niet doorheen kijken.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Nadia toch veel make up op. Niet normaal voor een meid van 22 jaar.
Daarom vielen die snollen hem zeker om zijn nek. Ik zei het toch al hij is Anti Lieke en Huub en Pro Brian en Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef lorence1 het volgende:
blah lieke ziet ie nog niet echt zitten als model... te mannelijk
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshowquote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
De sletjes hangen wel aan z'n lippen zeg. Nou, dat wordt de komende tijd weer flink ass diven.
Ze zit wel regelmatig hard te kirren.quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Heb het gemute, maar zal vast en zeker veel geslijm komen van Amanda he?
idd daarom vlogen ze hem om zijn nekquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom vielen die snollen hem zeker om zijn nek. Ik zei het toch al hij is Anti Lieke en Huub en Pro Brian en Amanda.
dan is het zeker een b ontwerperquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshow![]()
![]()
Om haar snor te camoufleren.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Nadia toch veel make up op. Niet normaal voor een meid van 22 jaar.
zou wel de verklaring voor amanda's stem kunnen zijnquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef Marieke_B het volgende:
Gelukkig hebben we 4 streams
(ik durf het bijna niet te zeggen maar af en toe een streamlock is best lekker eigenlijk )![]()
Huub vertelt na de kooi alle renzige details over z'n sexleven met Hedda aan Jaap. Deal zegt Jaap, leuk voor in m'n boek..
Amanda en Brian doen aan wurgsex zegt Huub![]()
Ik voorspel een leuk bouwvakkerstenue voor Nadia en een ordinaire straathoerentenue voor Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshow![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |