Hij heeft bolletjes geslikt.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 kilo coke.....
dan bel ik de politie wel![]()
Schandalig gewoon.Iemand in de kooi houden die loopt te verkondigen dat hij zo iemand gaat vermoorden.quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Clank het volgende:
Tuurlijk zegt Janice dat hij fan is van Brian.. hij heeft vandaag ook de streams gevolgd en weet dat Brian op het punt staat om iemand te vermoorden!!![]()
Dat is hem gewoon ingefluisterd.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! De mening van de redaktie dus..![]()
Een streamlock op z'n tijd doet wonderenquote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Welja, gooi hem op 4 stream tegelijk. Ben druk aan het klikken/muten om hem te ontwijken![]()
Zou me niets verbazen als hij boos naar achter is gelopen om te vragen waarom er in godsnaam weer een pro Brian en Amanda figuur is binnengekomenquote:
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Een streamlock op z'n tijd doet wonderen![]()
Aaahhh please, mogen we 4 zwembadenquote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Oh ja, die waren altijd zo heerlijk rustig!!
quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aaahhh please, mogen we 4 zwembaden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |